Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoCHOICE: Crossover

Newsmoto

Piaggio Beverly 300/400 MY2021: Καιρός ήταν!

  • του Νίκου Βιτσιλάκη

Έχει σπάσει τα ταμεία εντός και εκτός, αισίως διανύει το 20ο έτος της ζωής του και επιτέλους αναβαθμίζεται σε κάθε τομέα αποκτώντας ό,τι του έλειπε εδώ και χρόνια, δηλαδή δυνατούς κινητήρες.

Ξεκίνησε την καριέρα του στους δρόμους των πόλεων το 2001 και έκτοτε αποτελεί βασικό σημείο αναφοράς στις συγκρίσεις των υποψήφιων αγοραστών. Βest seller σε πολλές χώρες της Ευρώπης, είναι αλήθεια πως οι Ιταλοί το είχαν παραμελήσει ολίγον τι και ο λόγος απλός: Δύσκολο να επέμβεις σε ένα κοσμαγάπητο μοντέλο, καθώς πάντα υπάρχει ο φόβος να του χαλάσεις την πορεία του στον εμπορικό στίβο. Αυτό όμως δεν ισχύει πλέον και από το 2021 τα δύο μεγάλου κυβισμού Beverly θα κοιτάξουν τον ανταγωνισμό στα μάτια με αυξημένη αυτοπεποίθηση. Αφενός γιατί -επιτέλους- αποκτούν τους νέους κινητήρες ΗΡΕ (High Performance Engine), τους οποίους ήδη χρησιμοποιεί το ιταλικό εργοστάσιο σε άλλα μοντέλα του (Vespa, MP3), αφετέρου γιατί έχουν ανανεωθεί πλήρως τόσο σχεδιαστικά όσο και εξοπλιστικά.

Καλύτερα όμως να δούμε πως μας τα περιγράφει ή ίδια η Piaggio για τα δύο νέα της μοντέλα:

Το νέο Beverly είναι άνετο σε οποιαδήποτε κατάσταση, από αστικές μετακινήσεις, όπου χρειάζονται ευελιξία και άνετος χειρισμός, μέχρι τις μεσαίες και μεγάλες εκδρομές στα προάστια, επιδεικνύοντας σε κάθε περίπτωση σταθερότητα, ισχύ και άνεση. Η νέα σχεδίαση είναι σίγουρα σπορ, με το μπροστινό άκρο να έχει επανασχεδιαστεί πλήρως, ενώ από την πλάγια όψη οι γραμμές εγκαταλείπουν την απαλότητα των προηγούμενων μοντέλων για να γίνουν πιο… τεντωμένες και μυώδεις, οδηγώντας σε ένα πίσω άκρο που είναι πιο κομψό και τείνει περισσότερο προς τα πάνω.

Ο προβολέας τεχνολογίας LED ξεχωρίζει στο κέντρο του νέου τιμονιού, ενώ φλας και φώτα θέσης είναι ομοίως LED, δημιουργώντας μια φωτεινή «υπογραφή» που καθιστά τα νέα Beverly αναγνωρίσιμα με μια ματιά, ακόμα και κατά τη διάρκεια της ημέρας. Στο πίσω μέρος η ουρά καταλήγει και πάλι σε ένα νέο LED φωτιστικό σώμα. Η ολοκαίνουρια πινακίδα τύπου μοτοσυκλέτας, όντας τοποθετημένη στο ψαλίδι, συμβάλλει στο να κάνει τα μοντέλα εξαιρετικά λεπτά. Οι ζάντες των τροχών είναι επίσης νέες, με σπορ σχεδιασμό και επτά ακτίνες. Τέλος, η σέλα είναι ομοίως επανασχεδιασμένη και διαθέτει διπλό κάλυμμα και διπλή ραφή.

Κάνοντας το ντεμπούτο τους στη γκάμα των Beverly, συναντάμε δύο νέους και ισχυρούς κινητήρες Euro5 από την οικογένεια hpe (High Performance Engine). Και οι δύο είναι τετράχρονοι, μονοκύλινδροι, υγρόψυκτοι και με ηλεκτρονικό ψεκασμό, αποτελώντας το αποτέλεσμα της εμπειρίας του κέντρου έρευνας και ανάπτυξης του Piaggio Group, που εργάζεται ειδικά για να επιτύχει καλύτερες επιδόσεις και βελτιωμένη οδηγική ικανότητα, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση και το θόρυβο. Ο κινητήρας 300 hpe έχει ισχύ αυξημένη κατά 23% σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση, φτάνοντας τους 25,8HP/8.000rpm, ενώ η μέγιστη ροπή αυξάνεται κατά 15%, φτάνοντας τώρα τα 26Nm/6.250rpm.

Με τη σειρά του, ο κινητήρας 400 hpe αντικαθιστά τον προηγούμενο των 350cc. Η διαφορά έγκειται όχι μόνο στην απλή αύξηση των κυβικών αλλά ξεκινώντας από έναν ήδη εξαιρετικά αποδοτικό κινητήρα οι μηχανικοί της Piaggio βελτίωσαν περαιτέρω τη μηχανική και θερμοδυναμική απόδοση, μειώνοντας περαιτέρω τα ήδη πολύ χαμηλά επίπεδα κραδασμών και θορύβου. Το αποτέλεσμα είναι ισχύς που φτάνει τους 35,4HP/7.500rpm και μια μέγιστη ροπή της τάξης των 37,7Nm/5.500rpm. Να σημειωθεί εδώ πως η Piaggio δεν έχει ακόμα ανακοινώσει τον ακριβή κυβισμό των δύο νέων Beverly, όπως επίσης και πως αποδείχθηκε ιδιαίτερα φειδωλή στη δημοσιοποίηση τόσο των τεχνικών τους χαρακτηριστικών όσο και λεπτομερών φωτογραφιών (ούτε καν τη νέα οθόνη LCD δεν μας έδειξε ακόμα)! Φανταζόμαστε ότι λίαν συντόμως θα τα δημοσιεύσει στον δημοσιογραφικό της ιστότοπο και εννοείται πως αμέσως μετά θα επανέλθουμε με σχετικό άρθρο.

Αυτοί οι δύο σύγχρονοι κινητήρες συνδυάζονται με μια εξαιρετικά αποτελεσματική και προηγμένη αρχιτεκτονική πλαισίου. Το πλαίσιο διπλής βάσης με ρους χαλύβδινους σωλήνες υψηλής αντοχής συνδυάζεται στο μπροστινό μέρος με ένα νέο πιρούνι 35mm της Showa, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει ένα νέο ζεύγος αμορτισέρ (και πάλι της Showa) με την προφόρτιση να είναι ρυθμιζόμενη σε 5 θέσεις.

Στα επίπεδα κύλισης συμβάλλουν και οι μεγάλοι τροχοί με ζάντες από ελαφρύ κράμα (16 “μπροστά και 14” πίσω), κάνοντας το νέο Beverly να εξασφαλίζει άνεση στην οδήγηση και κράτημα στο δρόμο, διατηρώντας μεγάλη ευελιξία και ευκολία χειρισμού. Η έκδοση 400 hpe χρησιμοποιεί πιο φαρδιά ελαστικά (120/70 αντί 110/70 μπροστά και 150/70 αντί 140/70 πίσω), τα οποία εξασφαλίζουν καλύτερη σταθερότητα στο σύνολο.

Και από άποψη τεχνολογικών χαρακτηριστικών υπάρχουν βελτιώσεις, υιοθετώντας σύστημα χωρίς κλειδί, με το scooter να ενεργοποιείται χωρίς να χρειάζεται παραδοσιακό κλειδί. Έτσι διευκολύνεται η εκκίνηση, το άνοιγμα του καθίσματος και της τάπας καυσίμου, όπως επίσης και η τοποθέτηση της κλειδαριάς. Στο κέντρο της «γέφυρας πλοήγησης» (όπως λένε οι Ιταλοί), υπάρχει ένα ολοκαίνουργιο και πλήρως ψηφιακό πολυόργανο LCD 5,5’’, δίπλα στο οποίο τοποθετούνται τα νέα χειριστήρια τιμονιού, πλήρως επανασχεδιασμένα με γνώμονα την εργονομία. Ο εξοπλισμός συμπληρώνεται από το σύστημα συνδεσιμότητας MIA, στάνταρ στην έκδοση 400 hpe, που μας επιτρέπει να συνδέουμε το smartphone μέσω Bluetooth.

Δύο ξεχωριστά πνεύματα συνυπάρχουν στο νέο Piaggio Beverly: από τη μία, το πιο κομψό και εκλεπτυσμένο, που εκπροσωπείται από το Beverly, και από την άλλη, το πιο όμορφο και σπορ, που εκδηλώνεται στο Beverly S. Το μοντέλο έρχεται σε μια σειρά από κομψά και γυαλιστερά χρώματα, όπως το Bianco Luna και τα δύο ολοκαίνουργια Blu Oxigen και Grigio Cloud. Αυτά τα χρώματα συνδυάζονται με φινιρίσματα σε μεταλλικές αποχρώσεις, το σκούρο καφέ χρώμα του καθίσματος και το ανοιχτό γκρι στις ζάντες.

Το Beverly S ξεχωρίζει λόγω του σπορ ματ φινιρίσματος σε γκρι του γραφίτη και των αποκλειστικών συνδυασμών χρωμάτων: Argento Cometa, Nero Tempesta και Arancio Sunset. Η έκδοση S διαθέτει ένα νέο μαύρο κάθισμα σε δύο υλικά και σκούρες γκρι ζάντες.

Οι τιμές των νέων Beverly έχουν καθοριστεί στα 4.990€ για τα 300/300S και στα 6.290€ για τα 400/400S, χωρίς όμως να έχει ανακοινωθεί πότε ακριβώς θα ξεκινήσει η διάθεσή τους στην εγχώρια αγορά.

Διαβάστε επίσης:

Moto Guzzi V85 TT Travel: Όταν οι περιπλανήσεις είναι μακρινές

Silkolene: Σας την παρουσιάζουμε εκ των έσω

Αφιέρωμα Nέα Mοντέλα Mοτοσυκλετών 2021: Η ενδεκάδα που κερδίζει!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr