Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Ανανέωση για τα MV Agusta Brutale RR/SCS/Rosso

Ελλάδα 18:47
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ανανέωση για τα MV Agusta Brutale RR/SCS/Rosso

NEWSMOTO

Ανανέωση για τα MV Agusta Brutale RR/SCS/Rosso

NEWSMOTO

Το streetfighter από το Varese μπαίνει δυναμικά στο 2021, όντας ανανεωμένο σε σημεία κλειδιά, όπως ο κινητήρας, η αρχιτεκτονική του πλαισίου και φυσικά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα.

Advertisement
Advertisement

Το πιο προηγμένο Brutale που έχει υπάρξει, βλέπει πρώτα την «καρδιά» του να χτυπά πιο ζωηρά από ποτέ, κάτι που ισχύει και για την «καθημερινή» Rosso έκδοση, αλλά και για τις πιο σκληροπυρηνικές RR εκφάνσεις του.

Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 798cc με την χαρακτηριστική, αντίστροφη περιστροφή του στροφάλου, διατηρεί τη μέγιστη τιμή των 140Hp δίχως να στερείται του Euro5. Η επίστρωση με DLC εντός, υπόσχεται μειωμένες τριβές, ενώ συμπληρωματικά, επανασχεδιασμένη είναι η εξάτμιση καθώς και το σύστημα του ψεκασμού που βλέπει την πίεση του να ανεβαίνει από τα 3.5 στα 4 bar.

Advertisement
Advertisement

Τα ηλεκτρονικά του κινητήρα είναι εξίσου νέα, με την ECU να προσφέρει ακριβέστερη απόκριση του γκαζιού και το ηλεκτρονικό κιβώτιο 3ης γενιάς να παρέχει γρηγορότερες και πιο άνετες αλλαγές ταχυτήτων. Σημειωτέο δε πως και ο συμπλέκτης και δεχθεί αλλαγές με στόχο την αξιοπιστία και την καλύτερη αίσθηση. Την φιλοξενία του μηχανικού συνόλου, αναλαμβάνει το φρεσκαρισμένο και ενισχυμένο πλαίσιο, το οποίο πλέον φέρει ενισχυμένη ακαμψία στο διαμήκη άξονα του. Στοχεύοντας στην άνεση, οι μηχανικοί της MV επανασχεδίασαν και το σύνδεσμο της πίσω ανάρτησης προσφέροντας νέο στήσιμο στην απόσβεση των κραδασμών του πίσω μέρους, ενώ ομοίως, έχει επαναρυθμιστεί και η εμπρός.

Όπως είπαμε όμως, το δυνατότερο χαρτί μιας σύγχρονης μοτοσυκλέτας είναι –καλώς ή κακώς- τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Και εδώ το Brutale βγάζει ένα άσσο από το μανίκι, με τη Μιλανέζικη e-Novia να εξελίσσει την πλατφόρμα μέτρησης της αδράνειας (IMU) ώστε να είναι κομμένη και ραμμένη αποκλειστικά για την MV Agusta. Η εν λόγω IMU ελέγχει με ακρίβεια το traction control αλλά και το cornering ABS, καθορίζοντας και τις σούζες –θεμιτές και μη- μέσω του FLC (front lift control). Προς Θεού, οι Ιταλοί ισχυρίζονται πως δεν «κόβει» τις σούζες, απλά τις κάνει ελεγχόμενες.

Advertisement

Όλη η πληροφορία για τα παραπάνω, καταλήγει στον αναβάτη μέσω μιας έγχρωμης TFT οθόνης 5,5’’ που αναλαμβάνει τα χρέη του πολυοργάνου. Παρούσα και η συνδεσιμότητα με το smartphone μέσω του MV Ride App, όπου μεταξύ άλλων, χάρη στην τεχνολογία mirroring επιτρέπει και την προβολή της πλοήγησης. Ο έλεγχος όλων γίνεται μέσω ενός joystick στο αριστερό τιμόνι, χωρίς να χρειάζεται ο αναβάτης να έχει και την έννοια του κινητού του.

Advertisement

Συνεχίζοντας στο τεχνολογικό κομμάτι, άπαντες οι φωτισμοί είναι Led, με τον εμπρός προβολέα μάλιστα να έχει και κατευθυνόμενη δέσμη στο εσωτερικό της στροφής. Στα της εμφάνισης, ο χαρακτήρας παραμένει εμβληματικός, χωρίς αποκλίσεις από τις φόρμες του σκιαγραφούν εδώ και χρόνια το προφίλ του μοντέλου, έχοντας ωστόσο αρκετά πιο αιχμηρές τις «ακμές» του, προσδίδοντας ένα ακόμα πιο επιθετικό προφίλ. Ένα προφίλ που με μια ελαφρά προβοκατόρικη άποψη θα λέγαμε πως «μιμείται» και ο σχεδιασμός του νέου Ducati Monster.

Advertisement

Πριν κλείσουμε, ας δούμε περιληπτικά τις εκδόσεις του Brutale για το 2021:

Brutale RR: H ισχυρή έκδοση του Brutale έχει όλα τα παραπάνω, με την απόδοση του κινητήρα να φτάνει τους 140Hp.

Brutale RR SCS: Πρόκειται για τη δυνατότερη και πιο εκλεπτυσμένη τεχνολογικά έκδοση του Brutale. Κάτι που οφείλεται στον ιδιαίτερο συμπλέκτη, δημιούργημα των MV Agusta και Rekluse. Ο εν λόγω «έξυπνος» συμπλέκτης, απομονώνει αυτόματα κατά τη στάση ή την επανεκκίνηση, κάνοντας τη μοτοσυκλέτα σχεδόν… αυτόματη.

Αμφότερα τα RR έχουν τα εξής χαρακτηριστικά:

• Κινητήρα Euro5 χαμηλών τριβών
• Σύστημα Ψεκασμού υψηλής πίεσης
• Επανασχεδιασμένη εξάτμιση
• Νέα μονάδα μέτρησης της αδράνειας 6 αξόνων ελέγχοντας τα TC και FLC
• ABS της Continental με λειτουργία Cornering
• Νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση
• Οθόνη TFT 5.5”
• GPS και Bluetooth
• Συνδεσιμότητα MV Ride App
• Σύστημα πλοήγησης στο πολυόργανο
• Full Led προβολέα με φώτα ημέρας DRL
• Front Lift Control
• Νέα χειριστήρια στο τιμόνι με διακόπτη για το Launch Control
• Νέο αισθητήρα ταχυτήτων EAS 3.0
• Νέο αλγόριθμο για τη διαχείριση του γκαζιού
• Cruise Control

Brutale Rosso: Το Brutale που είναι… «κατάλληλο για όλους», διαφοροποιείται κυρίως στην απόδοση του κινητήρα, που είναι περιορισμένη στους 112Hp, χωρίς ωστόσο να απουσιάζουν τα ηλεκτρονικά συστήματα των ισχυρότερων εκδόσεων. Το Rosso, έρχεται και με την ιπποδύναμη των 35Kw, όντας κατάλληλο και για κατόχους διπλωμάτων της κατηγορίας Α2.

Στο video που ακολουθεί θα δείτε τον διευθυντή του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της MV Agusta, Brian Gillen, να παρουσιάζει τα Brutale του 2021 καθώς και το Dragster, για το οποίο θα επανέλθουμε με αναλυτικότερο άρθρο.

Διαβάστε επίσης:

Νέος τιμοκατάλογος Suzuki 2021: Στα 21.495€ το νέο Hayabusa!

Voge 650DS: Το επόμενο βήμα είναι Enduro

Aprilia Tuono 660: Έρχεται Ελλάδα, όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε