Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsAUTOChoice

Newsmoto

MV Agusta: Ανατολικές συμμαχίες

  • του Νίκου Βιτσιλάκη

Ο Ιταλός κατασκευαστής προχωρά στη δεύτερη κατά σειρά συμφωνία του με Κινεζικό εργοστάσιο, σε μια προσπάθεια να μπει δυναμικά στις ασιατικές αγορές.

 

Η πρώτη εκ των συμφωνιών έγινε το καλοκαίρι του 2019 με τον κινεζικό κολοσσό της Loncin, μια συμμαχία που αποσκοπεί στην από κοινού εξέλιξη και παραγωγή μοτοσυκλετών μικρομεσαίου κυβισμού. Όλα τα μοντέλα θα είναι σχεδιασμένα στην Ιταλία, οι κινητήρες θα κατασκευάζονται από τη Loncin και η όλη συναρμολόγηση θα γίνεται σε εργοστάσιο της τελευταίας στην Κίνα.

Το project

Σε πρώτη φάση θα παρουσιαστούν τέσσερα μοντέλα, όλα με μονοκύλινδρους τετράχρονους κινητήρες 350-500cc και με την MV Agusta να εγγυάται, μέσω δηλώσεών της, για ένα τελικό αποτέλεσμα που θα ταυτίζεται με την ποιότητα των κορυφαίων μοντέλων της. Το σίγουρο είναι πως αυτή η συμμαχία θα επιτρέψει στο θρυλικό ιταλικό εργοστάσιο τη διεύρυνση των πωλήσεών του, καθόσον θα προσφέρει στην αγορά μοτοσυκλέτες με προσιτή τιμή και “premium” χαρακτηριστικά. Ταυτόχρονα, η πρόσβαση στην Ασία μέσω της συνεργασίας με τη Loncin Motor θα αυξήσει σημαντικά την παρουσία των Ιταλών σε μια τεράστια αγορά με αντίστοιχου μεγέθους δυνατότητες.

Τα δύο εργοστάσια ανακοίνωσαν πως η συνεργασία τους δεν θα περιοριστεί μόνο στην παραγωγή των εν λόγω τεσσάρων μοντέλων, τα οποία θα δουν το φως της παραγωγής μέσα στο 2021, αλλά και πως θα περιλαμβάνει την “υποχρέωση” της MV Agusta να εξελίξει μια νέα σειρά “premium” μοτοσυκλετών με κινητήρα 800cc, οι οποίες θα κυκλοφορήσουν στην ασιατική αγορά κάτω από το brand της Voge. Αυτός ο τίτλος ανήκει στη Loncin και αφορά σε μοτοσυκλέτες υψηλού ποιοτικού και κατασκευαστικού επιπέδου, μια τακτική που είναι συνήθης στο χώρο του αυτοκινήτου εδώ και πολλά χρόνια (Toyota-Lexus, Honda-Acura, Νissan-Infiniti κλπ). Σε απλά ελληνικά, αυτό σημαίνει πως στο άμεσο μέλλον θα δούμε αυτούσια τη σειρά Brutale/Dragster/Turismo Veloce 800 να κυκλοφορεί στις αγορές της Ασίας χωρίς το λογότυπο MV Agusta στο ρεζερβουάρ της…

Ο Πρόεδρος της Loncin Yong Gao δήλωσε: “Η σύναψη της στρατηγικής συμφωνίας συμβάλλει στην κοινή αντίδραση Loncin/Voge και MV Agusta απέναντι στα νέα δεδομένα της παγκόσμιας αγοράς. Η Loncin θα χρησιμοποιήσει προηγμένους παραγωγικούς πόρους και γνώση της κινεζικής αγοράς για να βοηθήσει την MV Agusta να επεκτείνει τη σειρά προϊόντων της και να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά τους. Η τεχνολογία της MV Agusta και η εξελιγμένη εμπειρία σχεδίασης μοτοσυκλετών υψηλής απόδοσης θα υποστηρίξουν το σήμα Voge της Loncin προκειμένου να καταστεί ηγέτης στην αγορά των μοντέλων premium στην Κίνα.”

Ο Timur Sardarov, Διευθύνων Σύμβουλος της MV Agusta Motor, δήλωσε με τη σειρά του: “Αυτή η στρατηγική συμμαχία είναι ένα σημαντικό βήμα για την εδραίωση του οράματός μας για το μέλλον της MV Agusta. Στόχος μας είναι να επαναβεβαιώσουμε την ηγετική θέση μας στην παραγωγή μοτοσυκλετών ανώτερης ποιότητας, ενώ παράλληλα διευρύνουμε την πελατειακή μας βάση προσφέροντας μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων χωρίς να διακυβεύουμε τον ξεχωριστό σχεδιασμό και τις επιδόσεις των μοντέλων μας. Ανυπομονούμε να προοδεύσουμε με τους σωστούς συνεργάτες και τα σωστά προϊόντα, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες μας θα απολαμβάνουν μια ευρύτερη επιλογή μοντέλων που θα μοιράζονται το ίδιο DNA με τα αντίστοιχα της MV Agusta.”

Λίγα λόγια για τη Loncin Motor Co

Είναι ο σημερινός ηγέτης της κατηγορίας premium στην Κίνα, κατασκευάζοντας, συνολικά, περισσότερες από ένα εκατομμύριο μοτοσυκλέτες ετησίως. Από το 2005 ξεκίνησε τη συνεργασία της με τη BMW Motorrad, η οποία μέχρι στιγμής έχει αποφέρει περισσότερες από 100.000 πωλήσεις μοντέλων της γερμανικής φίρμας με κινητήρες κατασκευασμένους από τη Loncin (G 650, F 700/750/800/850 GS, C 400 X/GT).

Και η δεύτερη συμφωνία

Μόλις δεχθήκαμε ένα δελτίο τύπου από το εργοστάσιο της MV Agusta, στο οποίο αναφέρει πως προχώρησε σε σύναψη “στρατηγικής” συνεργασίας με την QJ-Motor Co για τη διανομή των μοτοσυκλετών της στην Κίνα. Ο Όμιλος QJ (QianJiang) είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές μηχανοκίνητων δίτροχων στην Κίνα και εδώ και λίγα χρόνια ιδιοκτήτης της Benelli. Η συμφωνία θα αφορά αρχικά στη διανομή των μοντέλων της MV Agusta μέσω ενός δικτύου καταστημάτων σε όλη τη χώρα, παρέχοντας τα υψηλότερα πρότυπα εξυπηρέτησης στους Κινέζους πελάτες. Σε μεταγενέστερο στάδιο η εν λόγω εταιρική σχέση θα έχει σημαντικές εξελίξεις και στο βιομηχανικό μέτωπο, χωρίς όμως να διευκρινίζεται τι ακριβώς.

Ο Timur Sardarov δήλωσε: «Είμαι ενθουσιασμένος για αυτή τη συμφωνία με την QJ και τη δεύτερη φάση της επέκτασής μας στην κινεζική αγορά. Πρόκειται για μια πολύ φιλόδοξη μακροχρόνια συνεργασία που θα καταστήσει την MV Agusta την πρώτη μάρκα ιταλικής προέλευσης στην Κίνα τα επόμενα 5 χρόνια. Η QJ είναι ένας από τους κορυφαίους παγκόσμιους παίκτες όσον αφορά στην κλίμακα, την παρουσία στην αγορά και τα πρότυπα ποιότητας και είμαι πεπεισμένος ότι με έναν τόσο σταθερό συνεργάτη θα επιτύχουμε όλους τους εμπορικούς μας στόχους πολύ γρήγορα. Αναπτύσσουμε επίσης μια περαιτέρω, σημαντική συνεργασία στον βιομηχανικό τομέα, την οποία θα ανακοινώσουμε σύντομα. ”

Ο Dongshao Guo, Γενικός Διευθυντής της Qianjiang Motor Co. σχολίασε: «Ευχαριστούμε την MV Agusta που επέλεξε να δημιουργήσει μια νέα στρατηγική συνεργασία μαζί μας. Η MV Agusta είναι μια παγκοσμίου φήμης μάρκα με μακρά ιστορία και επίσης παλιός φίλος και στενός συνεργάτης της Qianjiang Motorcycle. Αυτή η συνεργασία δεν είναι μόνο ένας ισχυρός συνδυασμός της επιχείρησης των δύο πλευρών αλλά και μια περαιτέρω αναγνώριση των εμπορικών σημάτων και ιδεών μεταξύ τους. Ελπίζουμε ότι στο μέλλον θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε για να προσφέρουμε στους Κινέζους πελάτες μοτοσυκλέτες υψηλής απόδοσης που είναι μοντέρνες, εύχρηστες και διασκεδαστικές στην οδήγηση. Στόχος μας είναι να κάνουμε τα ταξίδια των μοτοσυκλετιστών πιο ελεύθερα, πιο πράσινα και πιο παθιασμένα. ”

QJ-Motor who is who

Πρόκειται για θυγατρική εταιρεία του Geely Technology Group, καθώς και ένας από τους μεγαλύτερους και σημαντικότερους κατασκευαστές μοτοσυκλετών και κινητήρων στην Κίνα. Ιδρύθηκε το 1985 και σήμερα κατέχει μια ποικιλία εμπορικών σημάτων, συμπεριλαμβανομένων των Benelli, QJ και Molinks & Dolnnext. Tα τελευταία 8 χρόνια είναι ο πρωταθλητής των πωλήσεων στα μοντέλα με κινητήρα άνω των 250cc στην Κίνα.

Και λίγη ιστορία

Μπορεί στις μέρες μας η MV Agusta να κατασκευάζει μόνο μοτοσυκλέτες με κυβισμό άνω των 675cc, αλλά μια ματιά στο παρελθόν θα φέρει στο φως μοντέλα του ιταλικού θρύλου με κινητήρες -κατά πολύ- μικρότερης χωρητικότητας. Η Meccanica Verghera Agusta ιδρύθηκε στις 12 Φεβρουαρίου 1945 με έδρα στην Cascina Costa, κοντά στο Μιλάνο. Η εταιρεία ξεκίνησε την παραγωγή μοτοσυκλετών τύπου café racer 125 και 150cc, ενώ από τη δεκαετία του ’60 σκαρφάλωσε ψηλότερα, μπαίνοντας σε όλες τις κατηγορίες μοτοσυκλετών και φτιάχνοντας σταδιακά μονοκύλινδρες 250cc, δικύλινδρες 350cc και τετρακύλινδρες 600 & 750cc. Οι αγωνιστικές της επιτυχίες είναι αυτές που την καθιέρωσαν και οι οποίες, ακόμα και σήμερα, αποτελούν σημείο αναφοράς στα μοτοσυκλετιστικά στέκια. Δείτε εδώ ένα κυριολεκτικά αφοπλιστικό video που περιγράφει γλαφυρά την όλη φιλοσοφία του Ιταλού κατασκευαστή.

Διαβάστε επίσης:

MotoGP2020, Valencia, 1ος Αγώνας: Με μια λέξη… Suzuki!

Bimota Tesi H2: Τα πάντα για το υπερτροφοδοτούμενο κτήνος!

Yamaha Sport Heritage: Η γενιά των Yard Builts!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto