MotoGP Μονμελό: Εμφάνιση πρωταθλητή από Lorenzo
NEWSMOTOMotoGP Μονμελό: Εμφάνιση πρωταθλητή από Lorenzo
NEWSMOTOΜία πολύ σημαντική νίκη για τη μάχη του πρωταθλήματος πήρε στη Βαρκελώνη ο Χόρχε Λορένθο. Η 26η επιτυχία του παγκόσμιου πρωταθλητή, τον έφερε μόλις επτά βαθμούς πίσω από τον Ντάνι Πεντρόσα. Η επιτυχία του εργοστασιακού αναβάτη της Yamaha, ήρθε σε έναν επεισοδιακό αγώνα, με πολλές πτώσεις και μεγάλη γκρίνια μετά το φινάλε, σχετικά με τα ελαστικά. Την ώρα του αγώνα, η θερμοκρασία του οδοστρώματος είχε εκτοξευθεί στους 57 βαθμούς Κελσίου, με τα επίπεδα πρόσφυσης να πέφτουν, ρίχνοντας και τους αναβάτες.
Στο αγωνιστικό μέρος, ο Λορένθο έκανε πολύ καλή εκκίνηση και έκλεψε την πρωτοπορία από τον κάτοχο της pole position, τον Πεντρόσα. Πίσω τους γινόταν χαμός, με τον Μάρκεθ να κερδίζει 3 θέσεις στη πρώτη στροφή, ανεβαίνοντας τρίτος και τους Καλ Κράτσλοου και Βαλεντίνο Ρόσι να ακολουθούν!
WHAT CAR
Όμως στη στροφή 6 του ισπανικού σιρκουί, ο Κράτσλοου έχασε τον έλεγχο της Yamaha της ιδιωτικής Tech 3 και τέθηκε εκτός μάχης, με τον εργοστασιακό αναβάτη της Ducati, τον Νίκι Χέιντεν, να έχει ίδια μοίρα τέσσερις στροφές μετά.
Στη συνέχεια, οι πρώτοι τρεις ξέφυγαν, κινήθηκαν σε κοντινές αποστάσεις μέχρι τέλους αλλά δεν υπήρξε αλλαγή. Ο Λορένθο πήρε μία σημαντική νίκη, ακολουθούμενος από τις δύο εργοστασιακές Honda.
«Ήταν ο πιο “καυτός” αγώνας φέτος, πολύ απαιτητικός σωματικά. Έκανα καλύτερη εκκίνηση απ’ ότι περίμενα και κατάφερα να περάσω τόσο τον Καλ όσο και τον Ντάνι. Στη συνέχεια προσπάθησα απλά να κρατήσω το ρυθμό μου. Ήταν ένας ξεχωριστός αγώνας μπροστά στο κοινό μου», δήλωσε ο Λορένθο.
Ο Ισπανός συνέχισε αναφερόμενος στα ελαστικά της: «Το εμπρός ελαστικό ήταν υπερβολικά μαλακό. Σε κάθε αγώνα προσπαθούμε να πείσουμε τη Bridgestone να φέρει πιο σκληρές γόμες για τον εμπρός τροχό αλλά μέχρι τώρα αυτό δεν έχει συμβεί. Ελπίζω να γίνει για τους επόμενους αγώνες, καθώς περιλαμβάνουν ζώνες πέδησης που είναι επικίνδυνες».
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Πεντρόσα επέδωσε την ήττα του, στην μειωμένη απόδοση των ελαστικών.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Αναβάτης | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | ||
1 | ΛΟΡΕΝΘΟ | Yamaha Factory Racing | 43’06.479 | ||
2 | ΠΕΝΤΡΟΣΑ | Repsol Honda Team | 43’08.242 | 1.763 | |
3 | ΜΑΡΚΕΘ | Repsol Honda Team | 43’08.305 | 1.826 | |
4 | ΡΟΣΙ | Yamaha Factory Racing | 43’12.353 | 5.874 | |
5 | ΜΠΡΑΝΤΛ | LCR Honda MotoGP | 43’33.235 | 26.756 | |
6 | ΣΜΙΘ | Monster Yamaha Tech 3 | 43’38.707 | 32.228 | |
7 | ΝΤΟΒΙΤΣΙΟΖΟ | Ducati Team | 43’39.171 | 32.692 | |
8 | ΕΣΠΑΡΓΚΑΡΟ | Power Electronics Aspar | 44’05.094 | 58.615 | |
9 | ΕΝΤΟΥΑΡΝΤΣ | NGM Mobile Forward Racing | 44’09.621 | 1’03.142 | |
10 | ΠΙΡΟ | Ignite Pramac Racing | 44’16.253 | 1’09.774 |
Η βαθμολογία μετά από έξι αγώνες: Πεδρόσα 123, Λορένθο 116, Μάρκεθ 93, Κράτσλοου 71, Ρόσι 60, Ντοβιτσιόζο 59, Χέιντεν 45, Μπραντλ 41, Μπαουτίστα 38, Εσπαργκαρό 36
Επόμενος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος, στο Άσεν της Ολλανδίας, στις 29 Ιουνίου.
Φωτογραφίες: Bridgestone / Yamaha