Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoMOTO

Newsmoto

Moto Morini X-Cape 650: Ένα On/Off στο πνεύμα της εποχής

  • του Νίκου Βιτσιλάκη

Με καθυστέρηση αρκετών μηνών η ιταλική φίρμα κάνει τα λόγια της πράξη και με το διπλής χρήσης X-Cape μπαίνει σε μια κατηγορία που “καίει”.

Κανονικά το X-Cape Θα έπρεπε να βρίσκεται στις βιτρίνες των καταστημάτων από πέρυσι το καλοκαίρι, άντε φθινόπωρο, αλλά οι συνέπειες του Covid-19 ήταν αμείλικτες και για το ιταλικό εργοστάσιο. Τη μοτοσυκλέτα την είχαμε δει από κοντά στο σαλόνι του Μιλάνου το Νοέμβριο του 2019 και ομολογούμε πως μας κέρδισε από την πρώτη στιγμή.

Βλέποντας μια συνέντευξη που παραχώρησε τον περασμένο μήνα ο εμπορικός διευθυντής της Moto Morini σε ιταλικό περιοδικό, μέσα από την οποία προκύπτει πως την άνοιξη θα είναι διαθέσιμη στο κοινό, εμείς επικοινωνήσαμε απευθείας με το εργοστάσιο, το οποίο ναι μεν επιβεβαίωσε τα παραπάνω, πλην όμως μίλησε για έλευση του μοντέλου “μέσα στους επόμενους μήνες”.

Με χαρακτήρα Adventure και πολύ ωραίο στυλ, το X-Cape δείχνει να είναι φτιαγμένo για την ελληνική πραγματικότητα. Δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 649cc, ακτινωτές ζάντες 17 και 19”, ελαστικά On/Off, στιβαρές και πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, ρυθμιζόμενη -άνευ εργαλείων- ζελατίνα, ποδιά κινητήρα, διαιρούμενη σέλα, αλουμινένια σχάρα με χειρολαβές, οθόνη TFT 7” που συνδέεται με κινητό, full Led φωτισμός και εμφάνιση βγαλμένη από αγώνες rally είναι στοιχεία που σε κάνουν να το προσέξεις και παράλληλα να αναρωτηθείς πότε θα σου δοθεί η ευκαιρία να το οδηγήσεις. Προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, ιδιαίτερα compact διαστάσεις, τεράστια σέλα, λεπτή σιλουέτα, χαμηλή θέση οδήγησης και όλη η κατασκευή αναδύει σημασία στη λεπτομέρεια φωνάζοντας από μακριά “χώμα”.

Το X-Cape θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις όσον αφορά στην απόδοση του κινητήρα, μια “ανοικτή” με άγνωστη προς το παρόν ιπποδύναμη και μια “Α2” με 48 ίππους. Αμφότερες θα συνοδεύονται από μια σειρά εργοστασιακών αξεσουάρ, στα οποία θα περιλαμβάνονται από τριπλέτα βαλιτσών και θερμαινόμενα γκριπ μέχρι προστατευτικά κάγκελα και χούφτες τιμονιού. Αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο πάνω τους είναι το θηριώδες πιρούνι USD με τα καλάμια των 50mm(!), το αλουμινένιο ψαλίδι με τα ευμεγέθη μπράτσα, το οβάλ τελικό της εξάτμισης, αλλά και η τεράστια οθόνη των 7” (μια από τις μεγαλύτερες που υπάρχουν στην αγορά) με τη δυνατότητα διασύνδεσης με κινητό.

Λίγα λόγια για τη Μοto Morini του σήμερα

Πρόκειται για μια ακόμα ιστορική ιταλική φίρμα που εξαγοράστηκε από κινέζικη εταιρεία, με τον κατασκευαστή οχημάτων Zhongneng να αποκτά το 100% των μετοχών της. Μόλις το 2015 ήταν που η Moto Morini είχε αγοραστεί από την ιταλική επενδυτική εταιρεία Autjann και τρία χρόνια μετά (2018) πέρασε στα χέρια των Κινέζων. “Η Moto Morini θα παραμείνει στην Ιταλία”, είχαν ανακοινώσει οι νέοι ιδιοκτήτες, με την αξία της συναλλαγής, σύμφωνα με τα ιταλικά μέσα, να αγγίζει τα 10 εκατομμύρια ευρώ. Σε μια πρώτη δήλωση οι Κινέζοι είχαν μιλήσει για σχέδια επέκτασης της γκάμας σε μικρότερους κυβισμούς (μέχρι σήμερα είχαμε να κάνουμε με 1000+ κυβικά) και να που επαληθεύτηκαν με την παρουσίαση του X-Cape και της γυμνής ασφάλτινης έκδοσής του 61/2 (Seiemezzo), για την οποία και ετοιμάζουμε σχετικό άρθρο.

Οι εγκαταστάσεις της Μorini παραμένουν –τουλάχιστον προς το παρόν- στην Ιταλία, δηλαδή στο Trivolzio κάπου ανάμεσα σε Μιλάνο και Πάβια. Η Zhongneng έχει σαν έδρα τη Σαγκάη και επί του παρόντος κατασκευάζει scooter και μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού. Έτσι λοιπόν, μετά τις SWM και Benelli, η Moto Morini έγινε η τρίτη ιταλική φίρμα που πέρασε σε κινεζικά χέρια. Στην Ελλάδα αντιπροσωπεύεται από την εταιρεία Δέλτα Μοτοσυκλέτες, η οποία μας ενημέρωσε ότι για την ώρα δεν υπάρχει πληροφόρηση για την ακριβή διάθεση και τιμή του μοντέλου. Σίγουρα όμως είναι θέμα χρόνου να δούμε το X-Cape στους δρόμους μας, θα σας κρατήσουμε ενήμερους σε κάθε περίπτωση.

Τεχνικά χαρακτηριστικά X-Cape

  • Μονάδα διαχείρισης Βosch ECU
  • Bluetooth connectivity
  • Δικάναλο ABS
  • Κιβώτιο 6 σχέσεων
  • Ρυθμιζόμενο ύψος σέλας (830 και 845mm)
  • Μεταξόνιο 1480mm
  • Κάστερ 25,5°
  • Ίχνος 120mm
  • Δύο δίσκοι 300mm μπροστά, ένας 255mm πίσω
  • Διπίστονες δαγκάνες J. Juan
  • Ελαστικά 110/80-19 και 150/70-17
  • Διαδρομές ανάρτησης 160mm μπροστά και 135mm πίσω

Διαβάστε επίσης:

Νέος τιμοκατάλογος Suzuki 2021: Στα 21.495€ το νέο Hayabusa!

Honda SH Mode 125: Σημαντική η ανανέωση για το 2021

Aprilia Tuono 660: Έρχεται Ελλάδα, όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr