Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

KTM 690 SMC R MY2021: Βελτιωμένα ηλεκτρονικά και κινητήρας Euro5

Ελλάδα 22:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

KTM 690 SMC R MY2021: Βελτιωμένα ηλεκτρονικά και κινητήρας Euro5

NEWSMOTO

KTM 690 SMC R MY2021: Βελτιωμένα ηλεκτρονικά και κινητήρας Euro5

NEWSMOTO

Η χαρά της πλαγιολίσθησης βρίσκει τον καλύτερο εκπρόσωπό της στο νέο Supermoto της αυστριακής εταιρείας, ένα μοντέλο που προορίζεται για το απόλυτο “fun to ride”.

Advertisement
Advertisement

Η εξέλιξη συνεχίζεται για το 690 SMC R και μετά την ολική αναβάθμιση που υπέστη το 2019 έρχονται οι απαραίτητες βελτιώσεις που θα το κάνουν ακόμα καλύτερο και περισσότερο ασφαλές. H μοτοσυκλέτα διαθέτει ρυθμιζόμενο cornering ABS Bosch 9.1 ΜΡ και cornering traction control, ο βαθμός παρεμβατικότητας του οποίου είναι ανάλογος με την κλίση της στο δρόμο.

Το ηλεκτρονικό γκάζι (ride by wire) ελέγχει δύο οδηγικά προγράμματα (Street – Sport) και το σύστημα MSR (Motor Slip Regulation) το φρένο του κινητήρα. Παρόν και το σύστημα quickshifter για αλλαγές ταχυτήτων προς πάσα κατεύθυνση και χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη, ο οποίος είναι περιορισμένης ολίσθησης και διαθέτει υποβοήθηση (slipper/assist).

Advertisement
Advertisement

Αλλαγές στον κινητήρα δεν έγιναν και παρά το ότι συμμορφώθηκε με τις προδιαγραφές του Euro 5 (μέσω νέου τύπου καταλύτη στην εξάτμιση), δεν έχασε τίποτα σε ιπποδύναμη και παραμένει ο δυνατότερος μονοκύλινδρος που μπορούμε να βρούμε σε μοτοσυκλέτα ευρείας παραγωγής (74Hp – 73,5Nm). Tα διαστήματα ανάμεσα στα service έχουν παραμείνει στα 10.000 χιλιόμετρα, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση του κόστους συντήρησης. Στον τομέα των αναρτήσεων βλέπουμε ό,τι το καλύτερο έχει να επιδείξει η WP, με τη σειρά APEX να είναι πλήρως ρυθμιζόμενη σε κάθε άκρο. Την υπογραφή της στα φρένα βάζει η Brembo, με δίσκο 320mm και τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα μπροστά.

Και πάμε στο 2021

Advertisement

Η πρώτη αλλαγή αφορά στη χρήση μιας τελείως νέας ηλεκτρονικής μονάδας ABS, η λειτουργία της οποίας μπορεί πλέον και ρυθμίζεται σε διάφορα επίπεδα. H διαχείριση της ισχύος του κινητήρα και τoυ ABS γίνεται από ένα χειριστήριο στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, μέσα από το οποίο μπορούμε να επιλέγουμε μεταξύ δύο λειτουργιών: Cornering και Supermoto. Στην πρώτη περίπτωση το Cornering ABS επεμβαίνει και στους δύο τροχούς με το Traction Control να λειτουργεί στο μέγιστο βαθμό του, ενώ στη δεύτερη μας δίνεται η δυνατότητα να τα απενεργοποιήσουμε αμφότερα στον πίσω τροχό. Επιπρόσθετα, έχει επαναρυθμιστεί και η επεμβατικότητα του ABS όσον αφορά σε χρόνο και ισχύ.

Advertisement

Στα φρένα έχει γίνει μια σημαντική αναβάθμιση, καθόσον έχει αντικατασταθεί η τετραπίστονη δαγκάνα της Brembo με την πλέον εξελιγμένη μονάδα Μ4 32. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει μια νέα οθόνη LCD στη θέση των οργάνων, περιλαμβάνοντας στο εξής στροφόμετρο και ένδειξη επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο. Τέλος, νέα είναι τόσο τα χρώματα όσο και τα γραφικά.

Η τιμή του SMC R έχει ήδη ανακοινωθεί στα 11.980€ και η άφιξή του στην Ελλάδα θα γίνει μέσα στις επόμενες ημέρες.

Advertisement

Περισσότερες πληροφορίες και πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά μπορείτε να δείτε εδώ .

Διαβάστε επίσης:

Νέος τιμοκατάλογος Suzuki 2021: Στα 21.495€ το νέο Hayabusa!

Voge 650DS: Το επόμενο βήμα είναι Enduro

Aprilia Tuono 660: Έρχεται Ελλάδα, όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε