Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

KTM 250 Adventure MY2021: Και η γκάμα επεκτείνεται στα μικρά κυβικά 

Ελλάδα 4:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

KTM 250 Adventure MY2021: Και η γκάμα επεκτείνεται στα μικρά κυβικά

NEWSMOTO

KTM 250 Adventure MY2021: Και η γκάμα επεκτείνεται στα μικρά κυβικά

NEWSMOTO

Μετά τις εκδόσεις Adventure 1290, 890, 790 και 390, η ΚΤΜ κάνει το βήμα προς τα κάτω και δίνει τη δυνατότητα σε ακόμα περισσότερο κοινό να ζήσει στιγμές περιπέτειας εντός και εκτός ασφάλτου.  

Advertisement
Advertisement

 

Το 250 Adventure είναι προϊόν συνεργασίας του αυστριακού εργοστασίου με την ινδική Bajajη οποία δραστηριοποιείται από το 1945 και έχει πετύχει σήμερα -αν δεν το γνωρίζατε ήδη- να είναι ο τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στον κόσμο και ο δεύτερος μεγαλύτερος στην Ινδία. Παράλληλα, είναι και το παγκοσμίως Νο 1 στην παραγωγή τρίτροχων οχημάτων! Στο υπερ-σύγχρονο εργοστάσιό της στο Pune παράγονται όλα τα μικρού κυβισμού μοντέλα της ΚΤΜ (125, 250, 390) κάτω από αυστηρά κατασκευαστικά πρότυπα, καλύπτοντας τις απαιτούμενες προδιαγραφές για κυκλοφορία σε κάθε σημείο του πλανήτη. 

Advertisement
Advertisement

Το νέο mini Adventure υιοθετεί τα υψηλής ποιότητας χαρακτηριστικά των μεγαλύτερων μοντέλων της γκάμας, διαθέτοντας υγρόψυκτο μονοκύλινδρο τετραβάλβιδο κινητήρα 248cc, ο οποίος παράγει 30Hp και 24Nm ροπής, ενώ παράλληλα πληροί τις νέες προδιαγραφές του Euro5Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός της Dell’Orto είναι ρυθμισμένος έτσι ώστε να προσφέρει απόλυτη γραμμικότητα στην απόδοση, διευκολύνοντας τον αρχάριο αναβάτη, ενώ παράλληλα αναμένεται να ενθουσιάσει και τους έμπειρους με τη συνολική του απόδοση. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 14.5lt, η αυτονομία θα μπορεί κάλλιστα να φτάσει (ή/και να ξεπεράσει) τα 400km!

Το μοντέλο του 2021 είναι εξοπλισμένο με κορυφαίες αναρτήσεις (WP APEX), οι οποίες διατηρούν τις ίδιες διαδρομές με το 390. Το μονό αμορτισέρ έχει διαδρομή 177mm και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, ενώ μπροστά συναντάμε ένα ανεστραμμένο σύστημα 43mm με διαδρομή 170mm. Οι τροχοί διαθέτουν χυτές ζάντες 19”/17” και ελαστικά διπλής χρήσης, ενώ τα φρένα της ByBre (θυγατρική της Brembo) εξοπλίζουν το 250 με δισκόφρενο 320mm και τετραπίστονη ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα μπροστά και 230mm με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Η τεχνολογία της Bosch δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και δίνει το παρών με τη δικάναλη μονάδα ABS 9.1MB

Advertisement

Τεχνικά χαρακτηριστικά ΚΤΜ 250 Adventure 

  • Κινητήρας μονοκύλινδρος 248,8cc 
  • Ιπποδύναμη 30Hp 
  • Ροπή 24Nm 
  • Μονόδρομος συμπλέκτης 
  • Κιβώτιο 6 σχέσεων 
  • Bosch 9.1MB 2-channel ABS με offroad επιλογή
  • Πλαίσιο χωροδικτύωμα 
  • Φρένα ByBre (By Brembo) 
  • Ανάρτηση WP APEX 
  • Διαδρομές αναρτήσεων 170/177mm (Μπροστά/Πίσω) 
  • Διαστάσεις ελαστικών 100/90×19 – 130/80×17 
  • Ύψος σέλας 855mm 
  • Βάρος 156kg 
  • Ρεζερβουάρ 14.5lt 
  • Αυτονομία +/-400km 
Advertisement

Τo νέο 250 θα διατίθεται αποκλειστικά στον πορτοκαλί χρωματισμό που βλέπετε στις φωτογραφίες και μπορεί να αποκτηθεί άμεσα(!) με τη διαδικασία της προ-παραγγελίας. Δεν χρειάζεται να περιμένουμε το 2021 δηλαδή, απλά πάμε σε ένα συνεργάτη της KTM ή επισκεπτόμαστε το link εδώ και με μια σύντομη διαδικασία (και προκαταβάλοντας 600€) κάνουμε την προ-παραγγελία μας αποκτώντας το 250 Adv στην ειδική τιμή των 4.790€. Η διαδικασία των προ-παραγγελιών ξεκίνησε ήδη και θα ολοκληρωθεί την Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2020, όταν και η τιμή του μοντέλου θα διαμορφωθεί στην προτεινόμενη λιανική για το υπόλοιπο του έτους. Οι παραδόσεις αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι 31 Ιανουαρίου 2021

Advertisement

Διαβάστε επίσης:

MotoGP2020, Valencia2: Suzuki 20 χρόνια μετά… δια χειρός Joan Mir

Triumph lockdown: «Κλειδώνει» μεγάλες προσφορές

BMW Definition CE 04: Μέσα από τις πόλεις του μέλλοντος