Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Η νέα BMW S1000RR είναι copy-paste της εξωτικής M1000RR

Ελλάδα 7:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η νέα BMW S1000RR είναι copy-paste της εξωτικής M1000RR

NEWSMOTO

Η νέα BMW S1000RR είναι copy-paste της εξωτικής M1000RR

NEWSMOTO

Η BMW Motorrad παρουσίασε την κορυφαία της superbike με απίστευτη τεχνολογία και πολλά στοιχεία δανεισμένα από το τμήμα «Μ».

Advertisement
Advertisement

Από τις αρχές Σεπτεμβρίου η BMW Motorrad είχε ξεκινήσει να διαρρέει φήμες ότι θα παρουσιάσει την καινούρια S1000RR του 2023. Οι Γερμανοί δεν μας άφησαν να περιμένουμε πολύ και αποκάλυψαν τελικά την κορυφαία τους superbike η οποία όπως ήταν αναμενόμενο μας άφησε με το στόμα ανοιχτό. Η νέα S1000RR έρχεται πολύ κοντά πλέον στην εξωτική M1000RR καθώς δανείζεται αρκετή τεχνολογία και εξαρτήματα από το μοναδικό αυτό σπορ μοντέλο.

Με μια πρώτη ματιά, εκείνο που μπορεί να αντιληφθεί κανείς είναι τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα της μοτοσικλέτας. Στην μάσκα, λίγο κάτω από τα LED φωτιστικά σώματα, βρίσκουμε αεροδυναμικά φτερά τα οποία προσφέρουν, σύμφωνα με την BMW, 10 κιλά κάθετης δύναμης βελτιώνοντας τόσο την επιτάχυνση όσο και το φρενάρισμα. Συνολικά, το κουστούμι της μοτοσικλέτας έχει «μαζευτεί» σε μέγεθος κάνοντας την S1000RR πιο λεπτή.

Advertisement
Advertisement

Ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός τετρακύλινδρος σε σειρά των 999 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 3 ίππους περισσότερους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Η δύναμη πλέον ανεβαίνει στους 210 ίππους στις 13.750 σ.α.λ. ενώ η ροπή είναι στα 113 Nm στις 11.000 σ.α.λ. Για να επιτευχθεί αυτή η αύξηση επιστρατεύτηκε το φίλτρο αέρα της M1000RR, ενώ έχει «κοντύνει» και η τελική μετάδοση για καλύτερες επιταχύνσεις.

Αλλαγές έχουμε και στα ηλεκτρονικά με την BMW Motorrad να έχει δανειστεί δύο προγράμματα από την M1000RR. Το πρώτο είναι το Slide Control το οποίο ανάλογα με τη ρύθμιση που έχει κάνει ο αναβάτης η μοτοσικλέτα επιτρέπει το γλίστρημα του πίσω τροχού υπό κλίση. Το δεύτερο είναι το Brake Slide Control το οποίο επιτρέπει, πάλι ανάλογα με τη ρύθμιση του αναβάτη, το ελεγχόμενο γλίστρημα του πίσω τροχού στη διαδικασία φρεναρίσματος για καλύτερο πλασάρισμα στην είσοδο των στροφών. Τέλος, η BMW έχει προσθέσει ακόμα ένα πρόγραμμα οδήγησης, το Slick Mode, το οποίο παραμετροποιεί τα συστήματα της μοτοσικλέτας για να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα σλικ ελαστικά.

Advertisement

Η BMW Motorrad έχει επέμβει και στο πλαίσιο της νέας S1000RR. Το αλουμινένιο πλαίσιο έχει επανασχεδιαστεί για περισσότερη ευκαμψία, ενώ η γεωμετρία έχει αλλάξει με διαφορετική γωνία κάστερ και μεγαλύτερο μεταξόνιο. Η BMW επίσης δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να ρυθμίσει το «βήμα» της μοτοσικλέτας στην τοποθέτηση του πίσω ψαλιδιού.

Advertisement

Οι αναρτήσεις παραμένουν ίδιες με το προηγούμενο μοντέλο με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 45 χιλ. εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω, πλήρως ρυθμιζόμενα. Αναμένουμε τις επόμενες εβδομάδες να μάθουμε πότε θα είναι διαθέσιμο το εκρηκτικό νέο superbike της BMW.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μικρές αναβαθμίσεις για τα R1250R και R1250RS από την BMW Motorrad
BMW Motorrad Παπανικολάου: Σημείο αναφοράς στη Δυτική Ελλάδα
Οι BMW Motorrad Days επέστρεψαν στο Βερολίνο