Οι δίχρονοι κινητήρες ζουν και βασιλεύουν
NEWSMOTOΟι δίχρονοι κινητήρες ζουν και βασιλεύουν
NEWSMOTOΗ Minarelli επαναφέρει στο προσκήνιο τους δίχρονους κινητήρες με ένα νέο σύνολο προδιαγραφών Euro5!
Κάπνα, μυρωδιά καμένου λαδιού, τσιριχτός ήχος: σας θυμίζουν κάτι όλα αυτά; Μα φυσικά την αξέχαστη εποχή των δίχρονων κινητήρων όταν γύριζες από τη βόλτα σου και έπρεπε να μπεις ολόκληρος – με τα ρούχα – στην μπανιέρα για να απαλλαγείς από την μυρωδιά του καμένου λαδιού.
WHAT CAR
Πλέον οι δίχρονοι κινητήρες είναι πλέον είδος υπό εξαφάνιση και μόνο σε κάποια μοντέλα motocross τους συναντάμε. Η αλήθεια είναι ότι για πολλούς αναβάτες η απουσία των δίχρονων κινητήρων είναι πλήγμα καθώς εκτός από τα πολλαπλά μειονεκτήματα, είχαν και κάποια πλεονεκτήματα όπως η εύκολη και οικονομική συντήρηση, ο εκρηκτικός τρόπος απόδοσης και ο εκπληκτικός ήχος.
Μην ανησυχείτε όπως γιατί η Minarelli μας φέρνει καλά νέα. Πρόσφατα η ιταλικής μάρκα (η οποία κατασκευάζει κινητήρες για τη Yamaha και την Fantic) παρουσίασε έναν νέο δίχρονο κινητήρα 300 κ.εκ. ο οποίος μάλιστα περνάει τις προδιαγραφές ρύπων Euro5. Ο… καθαρός αυτός κινητήρας είναι μονοκύλινδρος και βασίζεται στον κινητήρα 250 κ.εκ. του Yamaha YZ250.
Διαθέτει ένα σύγχρονο σύστημα ψεκασμού το οποίο εξελίχθηκε σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Μόντενα. Είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρική μίζα και βαλβίδα εξαγωγής που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αποτελεσματική απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Ο συγκεκριμένος κινητήρας αναμένεται μέσα στο 2023 να τοποθετηθεί στο νέο Fantic XE300, ενώ δεν αποκλείεται να το δούμε και σε κάποια χωμάτινα μοντέλα της Yamaha.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ιδέες για δώρα από την Yamaha (+video)
Τι κάνει ένα Yamaha NEO’s στο Λονδίνο; (+video)
Αγοράζεις σπίτι ή την τελευταία Yamaha YZR500 του Kenny Roberts