Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Οι δίχρονοι κινητήρες ζουν και βασιλεύουν

Ελλάδα 0:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οι δίχρονοι κινητήρες ζουν και βασιλεύουν

NEWSMOTO

Οι δίχρονοι κινητήρες ζουν και βασιλεύουν

NEWSMOTO

Η Minarelli επαναφέρει στο προσκήνιο τους δίχρονους κινητήρες με ένα νέο σύνολο προδιαγραφών Euro5!

Advertisement
Advertisement

Κάπνα, μυρωδιά καμένου λαδιού, τσιριχτός ήχος: σας θυμίζουν κάτι όλα αυτά; Μα φυσικά την αξέχαστη εποχή των δίχρονων κινητήρων όταν γύριζες από τη βόλτα σου και έπρεπε να μπεις ολόκληρος – με τα ρούχα – στην μπανιέρα για να απαλλαγείς από την μυρωδιά του καμένου λαδιού.

Πλέον οι δίχρονοι κινητήρες είναι πλέον είδος υπό εξαφάνιση και μόνο σε κάποια μοντέλα motocross τους συναντάμε. Η αλήθεια είναι ότι για πολλούς αναβάτες η απουσία των δίχρονων κινητήρων είναι πλήγμα καθώς εκτός από τα πολλαπλά μειονεκτήματα, είχαν και κάποια πλεονεκτήματα όπως η εύκολη και οικονομική συντήρηση, ο εκρηκτικός τρόπος απόδοσης και ο εκπληκτικός ήχος.

Advertisement
Advertisement

Μην ανησυχείτε όπως γιατί η Minarelli μας φέρνει καλά νέα. Πρόσφατα η ιταλικής μάρκα (η οποία κατασκευάζει κινητήρες για τη Yamaha και την Fantic) παρουσίασε έναν νέο δίχρονο κινητήρα 300 κ.εκ. ο οποίος μάλιστα περνάει τις προδιαγραφές ρύπων Euro5. Ο… καθαρός αυτός κινητήρας είναι μονοκύλινδρος και βασίζεται στον κινητήρα 250 κ.εκ. του Yamaha YZ250.

Διαθέτει ένα σύγχρονο σύστημα ψεκασμού το οποίο εξελίχθηκε σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Μόντενα. Είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρική μίζα και βαλβίδα εξαγωγής που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αποτελεσματική απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Ο συγκεκριμένος κινητήρας αναμένεται μέσα στο 2023 να τοποθετηθεί στο νέο Fantic XE300, ενώ δεν αποκλείεται να το δούμε και σε κάποια χωμάτινα μοντέλα της Yamaha.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ιδέες για δώρα από την Yamaha (+video)
Τι κάνει ένα Yamaha NEO’s στο Λονδίνο; (+video)
Αγοράζεις σπίτι ή την τελευταία Yamaha YZR500 του Kenny Roberts

Advertisement