Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Honda R&D Projects: To μέλλον ανήκει στα 125cc

Ελλάδα 6:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Honda R&D Projects: To μέλλον ανήκει στα 125cc

NEWSMOTO

Honda R&D Projects: To μέλλον ανήκει στα 125cc

NEWSMOTO

Οι πωλήσεις μικρών μοτοσυκλετών βρίσκονται παγκοσμίως σε ανοδική πορεία και το κέντρο έρευνας & εξέλιξης της Honda στη Ρώμη δουλεύει πυρετωδώς πάνω σε δύο φουτουριστικά πρωτότυπα με κινητήρα 125cc.

Advertisement
Advertisement

Πριν από δύο χρόνια και για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, το περίπτερο της Honda στη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας στον κόσμο (EICMA) φιλοξένησε σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο (Design Studio) κάποιες φουτουριστικές σχεδιαστικές μελέτες του δικού της τμήματος R&D στην Ιταλία. Αυτή τη φορά αφορούσε στα πρωτότυπα CB125X και CB125M, με αμφότερα να βασίζονται πάνω στο CB125R.

Και αυτό έγινε γιατί η κατηγορία των 125 έχει αναγεννηθεί τα τελευταία χρόνια, παρουσιάζοντας αύξηση πωλήσεων το 2018 στην Ευρωπαϊκή αγορά κατά 25%! Τα δύο concept μοντέλα έχουν σχεδιαστεί από τον Project Leader Valerio Aiello και την ομάδα του στη Ρώμη, αποτελώντας μία πολύ προχωρημένη προσέγγιση στα μικρά κυβικά. Και σύμφωνα με πληροφορίες από τα άδυτα του εργοστασίου, είναι θέμα χρόνου να περάσουν από τη μορφή του πρωτότυπου σε αυτή της έκδοσης παραγωγής.

Advertisement
Advertisement

Το CB125M είναι μία naked μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για το δρόμο, εμφανώς με σχεδίαση και χαρακτηριστικά από τον κόσμο του supermoto. Κύρια σημεία ενδιαφέροντος αποτελούν η ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά, τα «σλικ» ελαστικά, οι σφυρήλατες ζάντες της Marchesini και το αγωνιστικού τύπου τελικό της SC Project.

Advertisement

Το CB125X, από την άλλη, είναι ένα μοντέλο τύπου Adventure Off-Road, πλην όμως με σχεδίαση που παραπέμπει στον κόσμο της επιστημονικής φαντασίας. Το μπροστινό του μέρος διακρίνεται από τα ..τρία φωτιστικά σώματα, έναν κεντρικό προβολέα και δύο στα πλευρικά φέρινγκ. Με τροχό 19 ιντσών μπροστά, ακτινωτούς τροχούς και τρακτερωτά tubeless ελαστικά δείχνει το δρόμο για περιπετειώδεις αναζητήσεις εντός και εκτός δρόμου.

Advertisement

Και τα δύο μοντέλα έχουν σχεδιαστεί για να εξάψουν τη φαντασία των νεότερων σε ηλικία αναβατών, αλλά και όλων όσων θέλουν να εκμεταλλευτούν τη δυνατότητα που τους δίνεται (πλέον και στην Ελλάδα) να οδηγούν 125 με δίπλωμα αυτοκινήτου. Σίγουρα στην τελική τους μορφή θα διαθέτουν πολύ πιο γήινες λύσεις και εφαρμογές, όπως σίγουρο είναι και το γεγονός ότι αμφότερα είναι πολύ εντυπωσιακά. Αναμένουμε, ομολογουμένως με μεγάλο ενδιαφέρον, τι μέλλει γενέσθαι και πότε ακριβώς θα τα δούμε στην τελική τους μορφή.

Με τη φόρα που έχει πάρει η Honda στην παραγωγή και μελέτη μοντέλων 125 (Forza, SH, PCX, CBR, CBF, Cub, Z, MSX), ένας Θεός ξέρει τι άλλο μας επιφυλάσσει…

Διαβάστε επίσης:

Advertisement

MotoGP, Portimao: Επιβλητική νίκη για Quartararo

Triumph Trident 660: Άφιξη Ελλάδα και η διαμόρφωση στο επίκεντρο

KTM Central Store: Μια νέα εμπειρία στην επιλογή