Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Honda Forza 350: Περισσότερη δύναμη και κυβικά

Ελλάδα 3:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Honda Forza 350: Περισσότερη δύναμη και κυβικά

NEWSMOTO

Honda Forza 350: Περισσότερη δύναμη και κυβικά

NEWSMOTO

Με τη χρήση κινητήρα eSP+ το νέο Forza 350 στοχεύει να κυριαρχήσει στην ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία των μεσαίων premium scooter.

Advertisement
Advertisement

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του είναι αυτό που λέει και το όνομά του: ο μεγαλύτερος σε κυβισμό κινητήρας Euro5 των 4 βαλβίδων και 330cc. Έχει φυσικά ψεκασμό (PGM-F1) στην τροφοδοσία και έχει δεχθεί την περιποίηση των μηχανικών της Honda στον τομέα των μηχανικών τριβών, που έχουν ελαχιστοποιηθεί λόγω της τεχνολογίας eSP+.

Για το 2021 η Honda προφανώς διατηρεί τα ισχυρά στοιχεία του μεσαίου Forza, αλλά μεγαλώνει τον κυβισμό από τα 279 στα 330cc και τη συνολική απόδοση στους 29,2Hp (από 25,2). Η ροπή βρίσκεται πλέον στα 31,5Nm, μια τιμή σημαντικά αυξημένη σε σχέση με τα 27,2Nm του 300. Η Honda ισχυρίζεται ότι οι καμπύλες ροπής και ισχύος είναι πιο δυναμικές πάνω από τις 3.500rpm και δηλώνει επιτάχυνση 0-200m στα 10,7 δευτερόλεπτα (0,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από πριν) και τελική ταχύτητα στα 137km/h, που σημαίνει αύξηση κατά 8 km/h. Η κατανάλωση ανακοινώνεται στα 3,3lt/100Km, δηλαδή στα ίδια επίπεδα με αυτή του 300, εξασφαλίζοντας μια αυτονομία περίπου 340 χιλιομέτρων χάρη στο ρεζερβουάρ με την ελαφρώς αυξημένη χωρητικότητα (11,7 από 11,5 λίτρα).

Advertisement
Advertisement

Για να ανέβει ο κινητήρας σε κυβισμό αυξήθηκε τόσο η διάμετρος όσο και και η διαδρομή του εμβόλου, με τις διαστάσεις πλέον να βρίσκονται στα 77 x 70,7mm (έναντι 72 x 68,5). Οι βελτιώσεις επικεντρώθηκαν στην κυλινδροκεφαλή, στο στροφαλοφόρο άξονα (ελαφρύτερος κατά 10%) και στο σώμα του ψεκασμού (από 34 στα 36mm), με τους αυλούς εισαγωγής και εξαγωγής να είναι πλήρως επανασχεδιασμένοι, όπως και η εξάτμιση. Το εργοστάσιο έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία στη γεμάτη απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με το σύστημα HSTC (Traction Control) να είναι παρόν και να αυξάνει τα περιθώρια ασφάλειας του scooter.

Το νέο 350 βασίζεται φυσικά στο προηγούμενο μοντέλο των 300cc (279 για να είμαστε ακριβείς), διατηρώντας το συμβατικό πιρούνι των 33mm μπροστά και τα δυο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ πίσω, πιθανά με νέα ελατήρια για περισσότερο προοδευτική λειτουργία. Για το φρενάρισμα υπάρχουν δισκόφρενα της Nissin (256mm μπροστά, 240 πίσω) με διπίστονες δαγκάνες και δικάναλο ABS τελευταίας γενιάς. Οι ζάντες αλουμινίου εξακολουθούν να είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 πίσω, με το βάρος του 350 να φτάνει τα 184Kg πλήρες υγρών, δηλαδή μόλις δύο περισσότερα από το 300.

Advertisement

Όσον αφορά στη σχεδίαση, το νέο Forza μοιάζει να είναι πανομοιότυπο με το 300 πέρα από μερικές λεπτομέρειες. Έχει διπλό προβολέα τεχνολογίας full LED, όπως και όλα τα φωτιστικά σώματα, αλλά και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα η οποία μπορεί να ανυψωθεί έως 150mm (40mm παραπάνω από το 300). Το νέο premium scooter της Honda διαθέτει τον πίνακα οργάνων του 300, με δύο μεγάλα αναλογικά όργανα και μια ευμεγέθη ψηφιακή οθόνη στο κέντρο. Προσφέρει μια πληθώρα πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων της στάθμης καυσίμου, των οδόμετρων, της μέσης κατανάλωσης καυσίμου κλπ.

Advertisement

Επίσης υπάρχει υποδοχή φόρτισης USB (νέα προσθήκη αυτό), έξυπνο κλειδί Honda με τηλεχειριστήριο (Smart Key), θέση για μπουκάλι στην ποδιά, αλλά και χώρος κάτω από τη σέλα που μπορεί να αποθηκεύσει έως και δύο κράνη. Αυτό που δεν υπάρχει στο βασικό εξοπλισμό είναι το “Honda Smartphone Voice Control”, το οποίο μας επιτρέπει να ελέγχουμε τις διάφορες λειτουργίες ενός κινητού τηλεφώνου (πλοήγηση, μουσική, email, κλήσεις κλπ) ακόμα και με φωνητικές εντολές! Θα το βρούμε στον προαιρετικό όμως, και μάλιστα με μια επιβάρυνση μόλις 80 ευρώ.

Advertisement

Από πλευράς πλαισίου έγιναν μικρές τροποποιήσεις, κυρίως για να τοποθετηθεί το ψυγείο σε διαφορετική θέση, χωρίς όμως να αλλάξουν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά (μεταξόνιο, ίχνος κλπ). Το Forza 350 δεν απαρνήθηκε το στυλ του 300, αντίθετα το υιοθέτησε όπως ήταν λογικό και διαφοροποιείται από αυτό σε σχεδιαστικές μικρολεπτομέρειες, οι οποίες εντοπίζονται στα πλαϊνά τμήματα του φέρινγκ και στο τελικό της εξάτμισης. Μια εισαγωγή αέρα έκανε την εμφάνισή της στη ζελατίνα, για να περιοριστεί ο αεροδυναμικός στροβιλισμός ανάμεσα σε οδηγό και φέρινγκ.

Το Honda Forza 350 είναι ήδη διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις και πέντε χρώματα (μαύρο, μπλε, λευκό και δύο αποχρώσεις του γκρι). Στο τέλος του άρθρου έχουμε προσθέσει ένα video όπου μπορείτε να τα δείτε “ζωντανά” και να διαλέξετε αυτό που σας αρέσει περισσότερο. Οι τιμές των συνολικά τεσσάρων εκδόσεων του νέου Forza 350 έχουν ως εξής:

• Forza 350: 6.150€
• Forza 350 Smart Top Box: 6.670€
• Forza 350 HSVC: 6.230€
• Forza 350 HSVC Smart Top Box: 6.750€

Διαβάστε επίσης:

Aprilia RSV4 1100: Περισσότερες πληροφορίες, τιμές και.. ήχος

Yamaha TMAX 20th Anniversary: Επετειακό και αριθμημένο

KTM 1290 Super Adventure R: Χωμάτινος οδοστρωτήρας