Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoCHOICE: Crossover

Newsmoto

Honda: Αναβαθμίσεις παντού για το 2021! 

  • του Νίκου Τσαμάνδουρα (instagram.com/nikos_nts)

Το line up του δίτροχου κόσμου των Ιαπώνων φρεσκάρεται συνολικά για να υποδεχθεί το 2021, με κοινό χαρακτηριστικό όλων την προσαρμογή στο Euro5.

 

Αλλαγές στα scooter 

Οι προτάσεις της Honda που αφορούν στις καθημερινές μας μετακινήσεις, δέχονται για το 2021 όχι μόνο σπορτίφ πινελιές αλλά και ουσιαστικές διαφοροποιήσεις. Έτσι, το SH300i δίνει τη θέση του στο SH350i, το οποίο έρχεται πιο ισχυρό χάρη στα παραπάνω κυβικά (+51) του eSP+ κινητήρα. Είναι επίσης πιο «έξυπνο», όντας εξοπλισμένο με νέα LCD οθόνη και Smart Keyαλλά και περισσότερο ασφαλές με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Selectable Torque Control 

Το SH Mode (βενιαμίν της οικογένειας SH) δέχεται επίσης το νέο και άκρως οικονομικό κινητήρα eSP+, με την κατανάλωση του να ανακοινώνεται λίγο πάνω από τα 2 λίτρα ανά 100χλμ. Ο εν λόγω κινητήρας φιλοξενείται σε νέο ελαφρύτερο πλαίσιο που επιτρέπει και την παρουσία μεγαλύτερου αποθηκευτικού χώρου. Θύρα φόρτισης usbSmart Key και Led προβολέας δίνουν επίσης το παρών. 

Τέλος, το PCX125 αλλάζει όχι μόνο εμφανισιακά αλλά και εσωτερικά. Νέος κινητήρας eSP+, νέο πλαίσιο, νέα πίσω ανάρτηση και νέοι τροχοί υπογράφουν βελτιωμένη οικονομία καυσίμου αλλά και άνεση. Ακόμα συναντάμε Led προβολέα, θύρα φόρτισης usb και το Honda Selectable Torque Control! 

Αλλαγές στην περιπέτεια 

Αφού προηγήθηκαν νέοι χρωματισμοί για τα CB500X και CRF1000L Africa Twin, έρχονται τα NC750X και X-ADV για να δεχθούν πιο ουσιαστικές αλλαγές. Το NC750X φρεσκάρεται συνολικά σε εμφάνιση, πλαίσιο και κινητήρα, βλέποντας την ιπποδύναμη του να αυξάνεται (+4hp) αλλά και τα κιλά του να πέφτουν (-6kg). Το κιβώτιο έγινε πιο «κοντό» στις σχέσεις του για να δώσει σπορ αίσθηση, η οποία γίνεται πράξη μέσα από το Throttle by Wire γκάζι με τρεις επιλογές χαρτογράφησης (Sport, Rain και Standard). Η νέα οθόνη και το Honda Selectable Torque Control  προσθέτουν πόντους στο σύνολο, ενώ στην αυξημένη ασφάλεια συμβάλλουν και τα φώτα έκτακτου φρεναρίσματος.   

Για το –μια κατηγορία από μόνο του- XADV, το 2021 φέρνει βελτιώσεις σε εμφάνιση, πλαίσιο και κινητήρα. Όμοια με το NC750X, πήρε 4 ίππους παραπάνω ενώ έχασε 3 κιλά, διαθέτοντας επίσης Throttle by Wire γκάζι, βελτιώσεις στη μετάδοση διπλού συμπλέκτη αλλά και στο Honda Selectable Torque Control. Η εμφάνιση αγριεύει και άλλο με τα διπλά DRL φώτα ημέρας ενώ σε καλύτερα επίπεδα είναι και η χρηστικότητα με το νέο ανεμοθώρακα, τον περισσότερο αποθηκευτικό χώρο και τις από τηλεφώνου πλέον φωνητικές εντολές, που καταλήγουν στην TFT 5’’ οθόνη, μέσω της οποίας γίνεται και η παροχή των πληροφοριών του smartphone. 

Aλλαγές και στα «γυμνά» 

Η οικογένεια των Neo Retro Café μοτοσυκλετών δέχεται αλλαγές στην κορυφή και στη.. βάση της. Έτσι, η γυμνή ναυαρχίδα CB1000R γίνεται ακόμα πιο μίνιμαλ με επανασχεδιασμένο προβολέα, επανασχεδιασμένο υποπλαίσιο και νέους τροχούς με 7 πλέον μπράτσα. Επίσης, υπάρχει και η Black Edition του, με πιο «custom» χαρακτήρα και μικρολεπτομέρειες διαφοροποίησης παντού. Όλα αυτά σε χρώμα Deep Graphite Black. Ο κινητήρας γίνεται ακόμα πιο γραμμικός χάρη στις επεμβάσεις που έγιναν στον ψεκασμό, ενώ πλέον ο αναβάτης –όπως και στο XADV– θα έχει τη δυνατότητα να δίνει φωνητικές εντολές που καταλήγουν στη νέα έγχρωμη TFT 5’’ οθόνη, μέσω της οποίας γίνεται και η παροχή των πληροφοριών του smartphone (Honda Smartphone Voice Control). 

Το CB125R στην άλλη άκρη των κυβικών, έχει νέο κινητήρα που αποδίδει πλέον 15 ίππους με 1,2Nm ροπής. Σε μια παγκόσμια πρώτη για την κατηγορία, η εμπρός ανάρτηση είναι πλέον η Big Piston της Showa με ανεξάρτητη λειτουργία (Separate Function front fork Big Piston SFF-BP). Ακόμα, Led είναι οι φωτισμοί, LCD η οθόνη, ενώ το ABS λειτουργεί μέσω μονάδας μέτρησης της αδράνειας (IMU!) με το δίσκο των 296mm να σταματά από μια ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα! Δυνατός ο νέος! 

Τα παραπάνω δεν ήταν παρά μια γρήγορη ματιά στις αλλαγές που θα επιφέρει η Honda στα μοντέλα της για το 2021. Μείνετε συντονισμένοι καθώς θα αναφερόμαστε εκτενέστερα στο κάθε μοντέλο μέσα από χωριστό –για το καθένα- άρθρο.   

Διαβάστε επίσης:

Ducati Multistrada V4 MY2021: Για κάθε δρόμο και όχι μόνο!

Yamaha και Fantic Motor: Η συνεργασία περιλαμβάνει εξαγορά

MotoGP, Valencia1: Ο αγώνας μέσα από το πρίσμα της Michelin

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr