Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsMOTO

Newsmoto

MotoGP, Valencia1: Ο αγώνας μέσα από το πρίσμα της Michelin

  • newsmototeam

Tο Σαββατοκύριακο που πέρασε, η Michelin είδε να χρησιμοποιείται ολόκληρη η γκάμα των ελαστικών της για το MotoGP στην πίστα της Valencia λόγω των  μεταβαλλόμενων  καιρικών συνθηκών, με τον αναβάτη της Suzuki, Joan Mir  να κερδίζει την πρώτη του νίκη στο MotoGP.

 

Αυτό το Σαββατοκύριακο είχαμε διαστήματα με έντονη βροχή αλλά και με την πίστα να είναι και στεγνή. Τελικά, την ημέρα του αγώνα  η άσφαλτος στέγνωσε και ο ήλιος συνετέλεσε ώστε η  θερμοκρασία της  να φτάσει τους 25 ° C. Συνεπώς, κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου, χρησιμοποιήθηκε ολόκληρη η γκάμα των ελαστικών Michelin Power Slick, καθώς και η γκάμα Power Rain , καθώς και τα πέντε από τα έξι διαθέσιμα μείγματα γόμας, στον αγώνα Gran Premio de Europa των 27 γύρων, στην πίστα Circuit Ricardo Tormo. Με τη θερμοκρασία να ανεβαίνει, πολλοί αναβάτες άλλαξαν το μείγμα γόμας που είχαν επιλέξει αρχικά,  με τους τεχνικούς της Michelin να έχουν πολύ λίγο χρόνο στη διάθεσή τους, καθώς έπρεπε να βοηθήσουν  τους αναβάτες  να επιλέξουν τα κατάλληλα μείγματα γόμας, παρέχοντάς τους τις κατάλληλες συμβουλές. Όλες οι αλλαγές συνeτέλεσαν  ώστε να  χρησιμοποιηθούν όλα τα διαθέσιμα μείγματα γόμας, έκτος από το μαλακό μείγμα για τον εμπρός τροχό.

Ο Joan Mir ξεκίνησε από την πέμπτη θέση του grid, καθώς ο Pol Espargaro (Red Bull KTM Factory Racing) ξεκινώντας από την pole position πήρε το προβάδισμα από τον πρώτο γύρο του αγώνα. O Alex Rins  πλησίασε απειλητικά και στο δεύτερο γύρο πήρε το προβάδισμα, με το Mir να τον ακολουθεί, αφήνοντας πίσω του τον Espargaro. Έγινε έντονη μάχη μπροστά, με τους τρεις πρώτους αναβάτες να  πιέζουν στο όριό τους τα ελαστικά της Michelin, αυξάνοντας την διαφορά τους από τους υπόλοιπους. Στο 17ο γύρο, ο Mir εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία και κάνοντας πολύ γρήγορους γύρους έφτασε και προσπέρασε τον ομόσταυλό του, εκμεταλλευόμενος πλήρως το μεσαίο μείγμα γόμας των ελαστικών Power Slick και για τους δυο τροχούς.

Τελικά, κατάφερε να διατηρήσει την πρωτοπορία και να περάσει τη γραμμή του τερματισμού κατά μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον teammate του στην ομάδα της Suzuki, κερδίζοντας την πρώτη του νίκη στο MotoGP και αυξάνοντας τη βαθμολογική του διαφορά στην κορυφή της κατάταξης του πρωταθλήματος. Αποτελεί τον ένατο διαφορετικό νικητή της σεζόν και τον πέμπτο αναβάτη που εφέτος κερδίζει αγώνα του MotoGP για πρώτη φορά. Ο Rins – που επίσης είχε επιλέξει το μεσαίο μείγμα γόμας και για τους δυο τροχούς  -τερμάτισε  δεύτερος, γεγονός που βοήθησε ώστε να έχει την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα και να πετύχει το 1-2 για τη Suzuki. Ο Espargaro πέρασε τρίτος τη  γραμμή  του τερματισμού, έχοντας επιλέξει για την KTM του, το σκληρό μείγμα γόμας για τον μπροστινό τροχό και το μεσαίο για τον πίσω.

Παρά την απουσία των θεατών από τις κερκίδες στην πίστα της Valencia λόγω των Covid-19 πρωτοκόλλων, οι αναβάτες πρόσφεραν ένα συναρπαστικό θέαμα για όσους παρακολουθήσαν τον αγώνα από το σπίτι, με έντονες μάχες σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ο Takaaki Nakagami (LCR Honda) πέρασε τέταρτος τη γραμμή του τερματισμού,  κερδίζοντας  τη θέση του Πρώτου Ανεξάρτητου Αναβάτη, ενώ δίπλα του τερμάτισε ο Miguel Oliveira (Red Bull KTM Tech 3), ακολουθούμενος από το Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing), ο οποίος οδήγησε πολύ  δυναμικά στους τελευταίους γύρους καταγράφοντας τον ταχύτερο γύρο αγώνα στον 22ο  γύρο. Ο Andrea Dovizioso (Ducati Team) τερμάτισε όγδοος κι έθεσε επίσης ένα νέο ρεκόρ Μέγιστης Ταχύτητας, εκμεταλλευόμενος τις επιδόσεις των ελαστικών της Michelin με ταχύτητα 337.0 χλμ./ώρα. . Ένατος πέρασε τη γραμμή του τερματισμού ο Johann Zarco (Esponsorama Racing), με το Danilo Petrucci (Ducati Team) να κλείνει  την πρώτη δεκάδα καθώς τερμάτισε στην δέκατη θέση εκκινώντας από την όγδοη της σχάρας εκκίνησης.

Ας δούμε και τι δήλωσε ο πρωταγωνιστής της Κυριακής, Joan Mir:

«Σήμερα πήραμε την απόφαση να χρησιμοποιήσουμε το μεσαίο μείγμα γόμας καθώς η θερμοκρασία ήταν υψηλότερη, οπότε για μένα ήταν η σωστή απόφαση. Στο φρενάρισμα στην ευθεία, το σκληρό  μείγμα γόμας φαινόταν να είναι παραπάνω από αυτό που χρειαζόμασταν. ‘Ετσι, επιλέξαμε το μεσαίο και με την ταχύτητά μου σε όλες τις στροφές, ήμουν σε θέση να κάνω τη διαφορά. Η ταχύτητα στις στροφές ήταν καλή και η πρόσφυση υπό κλίση  εξαιρετική και έτσι ένιωσα υπέροχα με το ελαστικό. Προσπάθησα να διαχειριστώ την πτώση απόδοσης των ελαστικών, αλλά δεν ήταν αισθητή και το ελαστικό ήταν σούπερ. Τώρα ας δούμε αν μπορούμε να κάνουμε περαιτέρω βελτιώσεις για τον αγώνα το επόμενο Σαββατοκύριακο».

Διαβάστε επίσης:

SYM 2021: Πλήρης γκάμα, Euro5 και υπερκυβισμένο TL

MV Agusta: Ανατολικές συμμαχίες

Ducati “End of Season”: It’s Scrambler time!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto