Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

EICMA 2021: Σοκ και Δέος για το Yamaha Ténéré 700 Raid Prototype

Ελλάδα 22:48
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

EICMA 2021: Σοκ και Δέος για το Yamaha Ténéré 700 Raid Prototype

NEWSMOTO

EICMA 2021: Σοκ και Δέος για το Yamaha Ténéré 700 Raid Prototype

NEWSMOTO

Η Yamaha έδειξε στην EICMA μια πρωτότυπη έκδοση του Ténéré 700 ονοματι, Ténéré 700 Raid Prototype.

Advertisement
Advertisement

Ουσιαστικά πρόκειται είναι μια έκδοση “προικισμένη” με μπόλικα after market εξαρτήματα από την GYTR (Genuine Yamaha Technology Racing).

Η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας έγινε στην Ευρώπη, με την εμπλοκή αναβατών rally της Yamaha, Alessandro Botturi και ο Pol Tarres με μοναδικό στόχο να αξιοποιηθούν στο έπακρον οι δυνατότητες Raid της Ténéré 700.

Advertisement
Advertisement

Η Ténéré 700 Raid Prototype θα αγωνίζεται σύντομα για τον επόμενο ορίζοντα και θα γράψει μια νέα ιστορία που σίγουρα θα ενισχύσει την φήμη της θρυλικής Ténéré και η οποία θα ανέβει στα μάτια μιας νέας γενιάς αναβατών Adventure.

Στον εξοπλισμό της Raid Protoype συμπεριλαμβάνεται μια ολόκληρη αγωνιστική εξάτμιση της Akrapovic, η ECU επαναπρογραμματισμένη από την GYTR, διαφορετικό φιλτροκούτι, μεγαλύτερο γρανάζι τελικής μετάδοσης, μεγαλύτερων διαστάσεων ψυγείο με δύο βελτιλατέρ, νέο ψυγείο λαδιού, συμπλέκτη Rekluse για εκκινήσεις σε δύσκολα σημεία χωρίς τη χρήση της μανέτας, αναβαθμισμένη τρόμπα μπροστινού φρένου και νέα μανέτα μπροστινού φρένου.

Advertisement

Διαφορετικές είναι και οι αναρτήσεις, με μεγαλύτερη διαδρομή (270mm) για το πιρούνι των 48mm, νέα κάτω πλάκα επεξεργασμένη σε CNC με τρεις βίδες, διαφορετικό αμορτισέρ με επίσης μεγαλύτερη διαδρομή στα 260mm, ενώ διαφορετικό είναι και το μοχλικό.

Advertisement

Αναβάθμιση έχουν και τα φρένα, με τον δίσκο των 300mm μπροστά να προέρχεται από την αγωνιστική οικογένεια της Yamaha με διαφορετική πλέον αντλία για το μπροστινό δισκόφρενο ενώ για πίσω έχει τοποθετηθεί ένας oversize δίσκος 267mm. Τα σωληνάκια, τόσο για το μπροστινό όσο και για το πίσω δισκόφρενο, είναι μεταλλικά με ατσάλινη επένδυση, με στόχο προφανώς την αντοχή και τις δύσκολες συνθήκες οδήγησης.

Advertisement

Με όλα τα παραπάνω, είναι ξεκάθαρο πως ο προσανατολισμός της συγκεκριμένης έκδοσης είναι η αμιγώς χωμάτινη οδήγηση.

Το μόνο που απομένει είναι να μάθουμε αν η συγκεκριμένη έκδοση θα βγει στην αγορά έστω και σαν έκδοση περιορισμένης παραγωγής!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 
Pol Tarres και Yamaha Tenere 700: Συγκλονιστικό βίντεο
Yamaha Tenere 700: Η μοτοσυκλέτα που άλλαξε τον κόσμο
Ακόμα ένα θεαματικό βίντεο από τον Pol Tarres και το Yamaha Tenere 700 (+Video)