Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Dymoto 200: Έφθασε στην χώρα μας

Ελλάδα 21:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Dymoto 200: Έφθασε στην χώρα μας

NEWSMOTO

Dymoto 200: Έφθασε στην χώρα μας

NEWSMOTO

Η απόβαση … άρχισε με το DYMOTO 200 Η απόβαση της DYMOTO στην Ελλάδα άρχισε με τη μικρή adventure. 

Advertisement
Advertisement

To DYMOTO 200 είναι ένα χαμηλού κυβισμού adventure με χαρακτηριστικά και οδηγική συμπεριφορά που θα ζήλευαν πολλά μεγαλύτερα μοντέλα. Με εμφάνιση βασισμένη στα σχεδιαστικά πρότυπα της κατηγορίας, ξεχωρίζει για τα υψηλά επίπεδα εργονομίας, προσφέροντας άνεση, ευκολία και οδηγική απόλαυση.

 

Υψηλής Τεχνολογίας Κινητήρας

Advertisement
Advertisement

Είναι εξοπλισμένη με ένα νέο τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα 189cc με αντικραδασμικό άξονα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η τροφοδοσία γίνεται με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού. Με υψηλή σχέση συμπίεσης 11:1, προσφέρει υψηλές επιδόσεις. Αποδίδει 16,5 ίππους και 15.8 Nm μέγιστη ροπή, ενώ η κατανάλωση περιορίζεται μόλις στα 2,4 L/100km. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων μπορεί να προσφέρει αυτονομία έως 580 χιλιόμετρα.

 

Οδηγική Άνεση

Advertisement

Αναβάτης και συνεπιβάτης παραμένουν ξεκούραστοι χάρη στην εργονομική σχεδίαση της σέλας 2 επιπέδων ακόμη και μετά από μετακίνηση μεγάλων αποστάσεων. Η βέλτιστη σχεδίαση του πλαισίου προσφέρει ισορροπημένη οδήγηση και σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος 164kg (πλήρες υγρών), την καθιστούν εύκολη στο χειρισμό της.

 

Advertisement

Δίσκοι τύπου Μαργαρίτα και Δικάναλο ABS

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους, τύπου μαργαρίτα, διαστάσεων 276mm μπροστά με διπίστονη δαγκάνα και 220mm πίσω και δικάναλο σύστημα ABS,  εξασφαλίζοντας αποτελεσματική και άμεση πέδηση.

 

Advertisement

Κεντρικό αμορτισέρ και ανεστραμμένο πιρούνι

Το σύστημα αναρτήσεων προσφέρει κορυφαία άνεση και συμπεριφορά στο δρόμο. Μπροστά φέρει ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 37mm και μεγάλης διαδρομής 115mm και πίσω κεντρικά τοποθετημένη monoshock ανάρτηση εξομαλύνοντας τις ανωμαλίες του δρόμου.

 

 

Τροχοί Αλουμινίου

Οι τροχοί αλουμινίου έχουν εντυπωσιακή σχεδίαση σε σχήμα αστεριού. Η διάσταση των ελαστικών είναι 110/70-17 μπροστά και 140/70-17 πίσω.

 

  • FULL LED Φωτισμός

Το σύστημα φωτισμού αποτελείται από ένα ενιαίο φωτιστικό σώμα μπροστά σε κάθετη διάταξη με τα φώτα ημέρας (DRL) να εκτείνονται στις άνω άκρες του και πίσω από ένα κομψό εξαγωνικό φωτιστικό σώμα. Τα φώτα αλλαγής κατεύθυνσης/φλας είναι και αυτά τύπου LED.

  • LCD Οθόνη

Μεγάλη και ευκρινής οθόνη LCD όπου προβάλλονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες κατά την οδήγηση. Περιλαμβάνει επίσης και λυχνία ειδοποίησης σε περίπτωση χαμηλής πίεσης των ελαστικών.

  • Ρυθμιζόμενη Ζελατίνα

Η φαρδιά και ψηλή ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις. Με αεροδυναμικό σχεδιασμό, διώχνει αποτελεσματικά τον αέρα πάνω από το κράνος του αναβάτη.

 

 

Η Τιμή του είναι στις 3.195€ και βρίσκεται ήδη στην χώρα μας.

 

 

 

 

 

 

ΨΥΞΗ ΥΓΡΟΨΥΚΤΟ
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ 65.5 x 56
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ E.F.I.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 2,4 lt /100km (EURO 5)
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ 189cc
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ 11:1
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ 6 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΥΓΡΟΣ ΠΟΛΥΔΙΣΚΟΣ
ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 3,357
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ 26°
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ 16,5 ps / 8000 rpm
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ 15.8 Nm / 6000 min
ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ      ΥΓΡΟ ΚΑΡΤΕΡ
ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 14 lt
ΜΗΚΟΣ 2125 mm
ΠΛΑΤΟΣ 812 mm
ΥΨΟΣ 1300 mm
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ 1370
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 805 mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) 164 kg
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ 110/70-17 54S – TUBELESS
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ 140/70-17 66S – TUBELESS
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ) ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ (115mm – 37mm)
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ) MONOSHOCK – 34mm
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ ΔΙΣΚΟΣ 276  +ABS ΜΕ ΔΙΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ (Ø25)
ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ ΔΙΣΚΟΣ 220  +ABS ΜΕ ΜΟΝΟΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ (Ø34)
ΦΩΤΙΣΜΟΣ FULL LED

 

Δείτε επίσης:

Δοκιμή: Daytona Zontes G 155

Daytona M9 50: Το Ηλεκτρικό Scooter (+τιμή)

Daytona 310 T2: Ακτινωτοί τροχοί και off-road διαθέσεις πάνε μαζί