Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Daytona 310 T2: Ακτινωτοί τροχοί και off-road διαθέσεις πάνε μαζί

Ελλάδα 17:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Daytona 310 T2: Ακτινωτοί τροχοί και off-road διαθέσεις πάνε μαζί

NEWSMOTO

Daytona 310 T2: Ακτινωτοί τροχοί και off-road διαθέσεις πάνε μαζί

NEWSMOTO

Το περιπετειώδες τέκνο των Daytona και Zontes ανανεώνεται και γίνεται περισσότερο Adventure.

Advertisement
Advertisement

Για το 2021 η Daytona παρουσιάζει το νέο μοντέλο της οικογένειας 310, το 310 Τ2. «Φορώντας» πλέον ακτινωτούς τροχούς 19” εμπρός και 17” πίσω, είναι σχεδιασμένo για τις εξορμήσεις περισσότερο από τους προκατόχους του, αποτελώντας μία -ξεκάθαρα θα έλεγε κανείς- adventure πρόταση. Απευθύνεται σε κατόχους άδειας A2 ή αναβάτες που αναζητούν κάτι πιο ευέλικτο και άνετο στις εντός και εκτός πόλεως αποδράσεις τους, διατηρώντας παράλληλα μια άκρως προσιτή τιμή.

Το προδιαγραφών Euro 5 νέο μοντέλο έχει εντός του έναν υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο, με τέσσερις βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 35 ίππους στις 9.500rpm και 30Nm ροπής στις 7.500rpm. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων, διαθέτει συμπλέκτη ολίσθησης και το σύστημα EFI (ηλεκτρονικού ψεκασμού) είναι της Bosch. Η κατανάλωση φτάνει τα 3.9 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 19 λίτρων μπορεί να προσφέρει αυτονομία άνω των 480 χιλιομέτρων.

Advertisement
Advertisement

Το Daytona 310 Τ2 -όπως έχουμε συνηθίσει με τη σειρά 310- φέρνει μαζί του πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό:

• Διπλή χαρτογράφηση eco/sport

Advertisement

• Προηγμένο Keyless σύστημα

• Led φώτα

Advertisement

• Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα

• Μεγάλη ψηφιακή TFT οθόνη

• Προστατευτικά κάγκελα

Advertisement

• Ρυθμιζόμενες μανέτες

• Ηλεκτρικό άνοιγμα της τάπας του ρεζερβουάρ

• Αναδιπλούμενοι καθρέφτες

• Σχάρα αποσκευών

• Ηλεκτρικό κλείδωμα του τιμονιού

• Χειριστήρια με διακριτικό κρυφό φωτισμό

• Σύστημα παρακολούθησης πίεσης και θερμοκρασίας ελαστικών (TPMS)

• Αναβαθμισμένη διπλή θύρα USB QC 3.0 18W για ταχεία φόρτιση

• Νέες μεγαλύτερες προστατευτικές χούφτες χεριών

• Ακτινωτοί τροχοί 19”-17” με tubeless ελαστικά

Το 310 T2 διατίθεται σε τρία χρώματα (μαύρο, μπλε, λευκό) με την τιμή απόκτησης του να είναι στα 4.495€, συνοδευόμενο με 4 χρόνια εγγύηση.

Στο δελτίο τύπου που παραλάβαμε από την αντιπροσωπεία υπάρχει και ένα εισαγωγικό σημείωμα σχετικό με διάφορα σχόλια για το μοντέλο σε forum και youtube, το οποίο και σας παραθέτουμε αυτούσιο:

“Με αφορμή την εμφάνιση του 310Τ2 και σχόλια σε forum και από youtubers”

Το T310 ήταν το πρώτο μοντέλο της σειράς που παρουσίασε το εργοστάσιο στην ευρωπαϊκή αγορά, χωρίς να κρύβει τις φιλοδοξίες του για επικράτηση στη δύσκολη αυτή κατηγορία. Η αντίδραση του εργοστασίου σε κάθε πρόταση για βελτίωση και εξέλιξη του μοντέλου που δέχθηκε από δημοσιογράφους στα πρώτα tests και τους πρώτους καταναλωτές ήταν ακαριαία.

Οι προτάσεις αφορούσαν τη βελτίωση και εξέλιξη του μοντέλου και όχι διόρθωση κάποιας λειτουργικής ατέλειας, που δεν υπήρξε στο μοντέλο παρά στο αρχικό στάδιο της παραγωγή του. Αποτέλεσμα, τον πρώτο χρόνο παραγωγής του μοντέλου το εργοστάσιο να εμφανίσει 3 στάδια εξέλιξής του. Κάθε στάδιο εξέλιξης, με προσπάθεια της αντιπροσωπείας, δεν συνοδεύτηκε με αντίστοιχη αύξηση της τιμής του μοντέλου, ώστε στο πρώτο στάδιο εισαγωγής του να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά του και να συγκεντρώσει τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Πράγμα που εκτιμήθηκε και έφερε το μοντέλο στην πρώτη θέση.

Αναρωτιόμαστε τι θα ήταν προτιμότερο. Να μην εξελιχθεί το μοντέλο ή η κάθε εξέλιξη του μοντέλου να συνοδευτεί με μεγαλύτερη αύξηση της τιμής ώστε να μη δυσαρεστηθούν οι πρώτοι αγοραστές; Το “κέρδος” όταν αγοράζεις μία μοτοσυκλέτα είναι το συναίσθημα να “καβαλάς” την ωραία της επιλογής σου και όχι το κέρδος από το “διαζύγιο” μαζί της.

Δε θεωρούμε ότι πρέπει να επιβαρύνουμε δυσανάλογα κάθε επόμενο αγοραστή για να προστατεύσουμε πιθανό κέρδος από τη μεταπώληση της μοτοσυκλέτας. Αν σε κάθε αλλαγή, για να προστατεύσουμε τους προηγούμενους αγοραστές, προχωρούσαμε σε 500€ αύξηση της τιμής της μοτοσυκλέτας, μάλλον θα επιβαρύναμε άδικα περισσότερους καταναλωτές.

Το ανωτέρω εισαγωγικό σημείωμα το αναφέρουμε με αφορμή συγκεκριμένης ανάρτησης video στο youtube με τίτλο «Γιατί πούλησα το ZONTES και ΔΕ θα ξαναπάρω!!!!»

Θεωρούμε τον τίτλο κακόβουλο, επειδή αποτρέπει υποψήφιο αγοραστή από την επιλογή του μοντέλου, μόνο και μόνο με αναφορές στη συχνή εξέλιξη, ενώ σε κάποιους που δε θα δουν το video και μείνουν στην ανάγνωση μόνο του τίτλου, μένει η λανθασμένη αίσθηση της σύστασης/αποτροπής αγοράς του για ποιοτικούς λόγους».

Διαβάστε επίσης:

Αφιέρωμα νέα μοντέλα Scooter 300-750cc: Και τα 7 είναι υπέροχα!

Suzuki GSX-R1000R Legend Editions: 7 εκδόσεις GSX-R για 7 παγκόσμιους τίτλους!

Aprilia RSV4 & Tuono V4 MY2021: Αύξηση κυβισμού, νέα σχεδίαση και βελτιωμένα ηλεκτρονικά