Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Ducati Multistrada V4: Έφτασε στην Ελλάδα, δείτε τις τιμές όλων των εκδόσεων

Ελλάδα 19:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ducati Multistrada V4: Έφτασε στην Ελλάδα, δείτε τις τιμές όλων των εκδόσεων

NEWSMOTO

Ducati Multistrada V4: Έφτασε στην Ελλάδα, δείτε τις τιμές όλων των εκδόσεων

NEWSMOTO

Με στόχο να κυριαρχήσει στα μεγάλα Sport Adventure και εφοδιασμένο με τον ισχυρότερο κινητήρα της κατηγορίας, το νέο Multistrada στην τέταρτη γενιά του έχει τα φόντα να κατακτήσει ακόμα περισσότερες καρδιές.

Advertisement
Advertisement

Το μυστικό της επιτυχίας αυτού του σημαντικού μοντέλου είναι πως καταφέρνει και συνδυάζει επιδόσεις και σπορ χαρακτήρα με μοναδική άνεση και ευελιξία. Και το ακόμα καλύτερο είναι πως με το νέο κινητήρα V4 Granturismo δημιουργεί ρεκόρ διαστημάτων συντήρησης, απαλλάσσοντας τους απανταχού χιλιομετροφάγους από το άγχος της συχνής συντήρησης. Παράλληλα, το νέο Multistrada προσφέρει ένα ολοκληρωμένο σύστημα πλοήγησης και είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο που διαθέτει διπλό ραντάρ, μπροστά και πίσω!

Πορεία λαμπρή

Το Multistrada είναι ένα όνομα που ενσωματώνει από μόνο του μια φιλόδοξη υπόσχεση: την ικανότητα να προσφέρει μεγάλη ευελιξία σε κάθε δρόμο. Πραγματικά, αυτή η σειρά της Ducati γεννήθηκε με την πρόθεση να δώσει στους αναβάτες sport και ταυτόχρονα άνετες μοτοσυκλέτες, ικανές να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε οδική ή/και οδηγική κατάσταση με απόλυτη ασφάλεια και σιγουριά.

Advertisement
Advertisement

Σε 18 χρόνια, από το λανσάρισμα το 2003, έχουν κατασκευαστεί περισσότερες από 110.000 μονάδες. Το πρώτο Multistrada ήταν μία μοτοσυκλέτα με καλή ροπή και -κυρίως- κατάλληλη για χρήση στο δρόμο. Η έκδοση του 2010 ήταν η πρώτη «4 μοτοσυκλέτες σε μία». Το 2015, ωστόσο, παρουσιάστηκε ο πρώτος κινητήρας με μεταβλητό χρονισμό, ο οποίος βελτίωσε ακόμα περισσότερο τις συνολικές επιδόσεις. Η τέταρτη γενιά είναι μία μοτοσυκλέτα ακόμα υψηλότερων επιδόσεων, πιο στιβαρή και ελαφρύτερη, αλλά και ακόμα πιο ευκολοδήγητη.

Τετραπλή υπόσταση

Advertisement

Είναι Sport επειδή είναι ελαφρύ και compact, διαθέτει 170 ίππους, ηλεκτρονικά βοηθήματα με DNA από το MotoGP και ένα πλαίσιο σχεδιασμένο να προσφέρει συναρπαστική οδήγηση.

Είναι Touring χάρη στα μεγάλα διαστήματα συντήρησης που ορίζονται κάθε 60.000Km, την προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια σε όλα τα στάδια ανάπτυξης για κορυφαία άνεση και ασφάλεια, χάρη και στα κορυφαία συστήματα ραντάρ, στο σύστημα πλοήγησης με χάρτη που μπορεί να προβληθεί στον πίνακα οργάνων και στα φώτα που στρίβουν μαζί με τη μοτοσυκλέτα.

Advertisement

Είναι Enduro χάρη στις εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου, την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, τον ομαλό τρόπο με τον οποίο περνάει τη δύναμη στο έδαφος και τις κατάλληλα επιλεγμένες σχέσεις μετάδοσης.

Είναι Urban επειδή διαθέτει χαμηλό ύψος σέλας και ομαλή λειτουργία κινητήρα στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά επίσης χάρη στη συνδεσιμότητα του smartphone και την προσεκτική μελέτη της θερμοκρασίας που βγάζει ο κινητήρας στην κίνηση της πόλης.

Όλα αυτά συνδυαστικά εξηγούν γιατί η κυριαρχία σε όλους τους δρόμους δεν ήταν ποτέ τόσο εύκολη. Οι ατέλειωτες ώρες στο κέντρο σχεδίασης είχαν ως αποτέλεσμα ένα compact, στιβαρό, αλλά και ιδιαίτερα εκλεπτυσμένο αισθητικό αποτέλεσμα. Οι σχεδιαστές της Ducati έδωσαν έμφαση στις αναλογίες και τη συμπαγή αίσθηση της μοτοσυκλέτας, για να τελειοποιήσουν το συνδυασμό αισθητικής και λειτουργικότητας. Αυτό το γεγονός είναι άμεσα αντιληπτό από τους κυρίαρχους όγκους στο μπροστινό μέρος, με μυώδεις αλλά ελκυστικές γραμμές, την ενσωμάτωση του νέου ρεζερβουάρ των 22 λίτρων, όλα σε συνδυασμό με το λεπτό πίσω μέρος, που επιτρέπει τη βέλτιστη θέση οδήγησης ακόμα και όταν ο αναβάτης στέκεται όρθιος σε τμήματα εκτός δρόμου.

Advertisement

Παράλληλα, η μελέτη των αεροδυναμικών ροών είχε ως στόχο να εγγυηθεί τη μέγιστη δυνατή άνεση και προστασία, τόσο για τον αναβάτη όσο και για το συνεπιβάτη. Το νέο Multistrada V4 είναι εξοπλισμένο με αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο, εμπρός τροχό 19 ιντσών και νέο διπλό ψαλίδι που δίνει τη δυνατότητα εξοπλισμού ζαντών με ακτίνες. Έχει μεταξόνιο 1.567mm, αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές (μπρoστά 170mm, πίσω 180mm), αυξημένη απόσταση από το έδαφος (220mm) και βάρος 215Kg. Όλα αυτά επιτρέπουν στη μοτοσυκλέτα να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική στις στροφές (όπως ένα πραγματικό Ducati) και ταυτόχρονα εύκολη στην οδήγηση και ευέλικτη για χρήση τόσο σε άσφαλτο όσο και εκτός δρόμου.

Κινητήρας V4 Granturismo

Ελαφρύς (66,7kg) και compact, έχει μεγάλη ισχύ αλλά αποδεικνύεται εξαιρετικά ομαλός και “γλυκός” χαμηλά, με άφθονη δύναμη στις μεσαίες και συναρπαστικός στις υψηλές στροφές. Ο V4 Granturismo έχει χωρητικότητα 1.158cc και αποδίδει 170Hp/10.500rpm, με μέγιστη ροπή 125Nm/8.750rpm. Επιπλέον, η υιοθέτηση αυτού του κινητήρα επιτρέπει σημαντική επιμήκυνση των διαστημάτων μεταξύ των εργασιών συντήρησης: στo Multistrada V4 η αλλαγή λαδιού προγραμματίζεται κάθε 15.000Km, ενώ απαιτείται έλεγχος και ενδεχόμενη ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000Km, κάτι που αποτελεί ρεκόρ για μοτοσυκλέτα παραγωγής.

Εξοπλισμός άντε γεια

Το πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων που διαθέτει το νέο V4 είναι η τελευταία λέξη της τεχνολογίας στις μοτοσυκλέτες. Η πλατφόρμα IMU (αδρανειακή μονάδα μέτρησης) διαχειρίζεται όλα τα κορυφαία σύγχρονα συστήματα: Cornering ABS, Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Traction Control (DTC), Ducati Cornering Lights (DCL) κλπ. Επίσης, στάνταρ είναι το Vehicle Hold Control (VHC), το οποίο καθιστά εύκολη την εκκίνηση σε δρόμους με κλίση. Στο V4 S, η IMU επικοινωνεί επίσης συνεχώς με το ημι-ενεργό σύστημα ελέγχου Ducati Skyhook Suspension (DSS), που ρυθμίζει αυτόματα την ανάρτηση και το ύψος της μοτοσυκλέτας, ανεξάρτητα του φορτίου.

Τεχνολογικές πρωτιές

Με το Multistrada V4 η Ducati παρουσιάζει επίσης μία απόλυτη πρεμιέρα στον κόσμο των μοτοσυκλετών: το επαναστατικό σύστημα εμπρός και πίσω ραντάρ, το οποίο επιτρέπει τη χρήση του Adaptive Cruise Control (ACC) και του Blind Spot Detection (BSD). Τα προηγμένα αυτά βοηθητικά συστήματα που έχει αναπτύξει η Ducati μαζί με τη Bosch, σίγουρα κάνουν την οδήγηση πολύ πιο άνετη και ασφαλή.

Όλα μελετημένα

Με σκοπό να κάνουν τα μεγάλα ταξίδια πιο άνετα, οι μηχανικοί της Ducati έδωσαν μεγάλη προσοχή στο στάδιο σχεδιασμού και ανάπτυξης σε αυτό που αποκαλείται NVH: θόρυβος, δόνηση, σκληρότητα ή μάλλον το μέτρο του γενικού επιπέδου άνεσης της μοτοσυκλέτας. Υπό αυτή την έννοια, πραγματοποιήθηκε μια προσεκτική αεροδυναμική μελέτη –με δοκιμές και σε αεροδυναμική σήραγγα– για να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή προστασία (για αναβάτη και συνεπιβάτη) από τον αέρα, να μειωθεί ο θόρυβος και να εκτραπεί η θερμότητα που προέρχεται από τον κινητήρα μακριά από τα πόδια του αναβάτη.

Το αποτέλεσμα είναι ένα φέρινγκ με νέο σχήμα, ρυθμιζόμενο σε ύψος με μια μόνο κίνηση. Το σχήμα της χούφτας και των τμημάτων που εκτίθενται περισσότερο στον αέρα μελετήθηκαν λεπτομερώς, καθώς και ο «ήχος» του κινητήρα, ο οποίος είναι εκλεπτυσμένος αλλά πάντα παρών και “Ducati”. Ο κινητήρας V4 Granturismo υιοθετεί επίσης τη στρατηγική απενεργοποίησης των πίσω κυλίνδρων στο ρελαντί. Με αυτόν τον τρόπο, όταν η μοτοσυκλέτα σταματά στα φανάρια, οι δύο πίσω κύλινδροι απενεργοποιούνται βελτιώνοντας έτσι τη θερμική άνεση του αναβάτη και του συνεπιβάτη χάρη στη μείωση της θερμοκρασίας, μειώνοντας παράλληλα και την κατανάλωση καυσίμου.

Όπως το επιθυμούμε

Το Multistrada V4 έχει πολλές διαφορετικές δυνατότητες διαμόρφωσης για να καλύψει τις ανάγκες διαφορετικών πελατών. Η βασική έκδοση V4 διατίθεται σε κόκκινο χρώμα και αντιπροσωπεύει την έκδοση που είναι αφιερωμένη σε όσους αγαπούν τον κινητήρα των 170 ίππων και εκτιμούν τα μόλις 215 κιλά βάρους. Το κεντρικό μοντέλο της γκάμας, το V4 S, διατίθεται σε χρώμα “Aviator Grey” καθώς και σε κόκκινο. Το Multistrada V4 S μπορεί να παραγγελθεί τόσο με ζάντες αλουμινίου όσο και με ακτίνες. Για αυτή τη μοτοσυκλέτα, η Ducati διαθέτει εκδόσεις με διαφορετικά πακέτα εξοπλισμού: Essential, Travel, Travel & Radar, Performance και Full, με τον αγοραστή να έχει τη δυνατότητα να κάνει την παραγγελία του απευθείας στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο συνεργατών Ducati. Η τρίτη έκδοση είναι η V4 S Sport, η οποία προσφέρει ένα ιδιαίτερα τολμηρό συνδυασμό χρώματος/διακοσμητικού γραφικού και το τυπικό πακέτο Performance, με εξάτμιση Akrapovič και εμπρός φτερό από ανθρακονήματα.

Τιμές και άφιξη

Το νέο Ducati Multistrada V4 θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από αύριο Δευτέρα 8/2 σε …17 διαφορετικές εκδόσεις και με τιμή εκκίνησης τα 20.600€.

Δείτε όλες τις παραλλαγές ακριβώς από κάτω:

• V4 – Red 20.600€
• V4 S – Red 23.800€
• V4 S – Aviator Grey 24.000€
• V4 S – Red + Spoked wheels 24.700€
• V4 S – Aviator Grey + Spoked wheels 24.900€
• V4 S – Travel & Radar – Red 26.000€
• V4 S – Travel & Radar – Aviator Grey 26.200€
• V4 S – Travel & Radar – Red + Spoked wheels 26.900€
• V4 S – Travel & Radar – Aviator Grey + Spoked wheels 27.100€
• V4 S – Full – Red 27.600€
• V4 S – Full – Aviator Grey 27.800€
• V4 S – Full – Red + Spoked wheels 28.400€
• V4 S – Full – Aviator Grey + Spoked wheels 28.600€
• V4 S Sport – Performance 25.700€
• V4 S Sport – Performance + Spoked wheels 26.500€
• V4 S Sport – Full 28.200€
• V4 S Sport – Full + Spoked wheels 29.000€

Διαβάστε επίσης:

Suzuki Hayabusa MY2021: Το γεράκι εφορμά ξανά!

Honda moto: Νέος τιμοκατάλογος και αναβαθμισμένη γκάμα 2021

Triumph Speed Triple 1200 RS MY2021: Τρικύλινδρη φοβέρα