Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

Newsmoto

Διαθέσιμη η νέα Moto Guzzi V85 TT

  • newsmototeam

Η νέα Moto Guzzi V85 TT που σχεδιάστηκε με βάση μια εντελώς νέα τεχνική πλατφόρμα είναι τώρα διαθέσιμη και στην Ελλάδα με την ελληνική αντιπροσωπεία να προσφέρει τη δυνατότητα και για test ride στα σημεία πώλησης Moto Guzzi.

 

Η Moto Guzzi V85 TT είναι η νέα παντός εδάφους μοτοσυκλέτα των Ιταλών που συνδυάζει τα στυλιστικά χαρακτηριστικά της χρυσής εποχής των adventure μοτοσυκλετών με την απόδοση και τη λειτουργικότητα των σύγχρονων τουριστικών enduro. Απευθύνεται σε όσους έλκονται από την αύρα του Dakar και αναζητούν μια μοτοσυκλέτα, που θα κεντρίζει το περιπετειώδες πνεύμα τους στην καθημερινή μετακίνηση.

H V85 TT χαρακτηρίζεται από το σχήμα του ρεζερβουάρ, τα πλαϊνά καπάκια και το μπροστινό φτερό, αλλά και από τον ολοκαίνουριο δικύλινδρο κινητήρα V 90°. Είναι σχεδιασμένη με αναλογίες που κάθε άλλο παρά απαγορευτικές είναι για αναβάτες κάθε σωματότυπου και εμπειρίας. Το λεπτό προφίλ της, επιτρέπει εύκολες μετατοπίσεις και άνεση στην οδήγηση. Η άνεση και η χρηστικότητα είναι σε πρώτο πλάνο, ακόμη και σε συνθήκες πλήρους φόρτωσης αποσκευών. Η προστασία από τον αέρα εξασφαλίζεται από μια ημιδιάφανη ζελατίνα από plexiglass με σχήμα που σχεδιάστηκε σε αεροσήραγγα, αλλά και από τα προστατευτικά χεριών (χούφτες) που προστατεύουν από τις κακές καιρικές συνθήκες και το κρύο. Αυτά τα χαρακτηριστικά κάνουν την V85 TT, την ιδανική μοτοσυκλέτα για κάθε εποχή. Το ρεζερβουάρ χωρητικότητας μεγαλύτερης των 23 λίτρων (εγγυάται αυτονομία πάνω από 400 χλμ.), σχεδιάστηκε στα πρότυπα των Moto Guzzi που συμμετείχαν στα αφρικάνικα ράλι και διαθέτει ιδιαίτερες λεπτομέρειες, όπως είναι οι εγκοπές στο μπροστινό του μέρος και οι εσοχές πάνω από τις κεφαλές του κινητήρα, οι οποίες μοιάζουν σαν να δημιουργήθηκαν από τον ίδιο τον 2-κυλινδρο κινητήρα. Έγινε εκτεταμένη έρευνα για τον καθορισμό του σημείου επαφής με τη σέλα, για να εξασφαλιστεί μέγιστη άνεση στην οδήγηση και ελευθερία στις μετατοπίσεις όταν ο οδηγός είναι όρθιος στα μαρσπιέ, κατά τη διάρκεια οδήγησης στο χώμα. Η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι στα 830 χιλ., επιτρέπει εύκολη επαφή των ποδιών του αναβάτη με το οδόστρωμα και διευκολύνει τις μανούβρες σε στάση. Σε αυτό συμβάλλουν οι μικρές διαστάσεις του πλαισίου αλλά και το χαμηλό συνολικό βάρος, μόλις 208 κιλά (χωρίς υγρά). Η θέση οδήγησης είναι όρθια και ξεκούραστη, με τα πόδια και τα χέρια σε ιδανική γωνία, για τέλειο χειρισμό του τιμονιού και των μοχλών φρένου και ταχυτήτων. Κάτω από τη σέλα υπάρχει ένας πρακτικός χώρος αποθήκευσης μικρών αντικειμένων.

Το ψηλό μπροστινό φτερό και ο άψογης αισθητικής διπλός προβολέας ακολουθούν τις παραδοσιακές γραμμές της Moto Guzzi, στυλιστικές και λειτουργικές λύσεις παρούσες στην NTX 650 του 1996 και την Quota 1000 του 1989. Κλασικά εκτός δρόμου χαρακτηριστικά (όπως τα προστατευτικά του πιρουνιού, το ψηλό τελικό της εξάτμισης και η αλουμινένια ποδιά προστασίας του κινητήρα) συνδυάζονται με προηγμένης τεχνολογίας στοιχεία, όπως είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η σειρά λυχνιών LED του προβολέα με φώτα ημέρας DRL που ακολουθούν το σχήμα του αετού της Moto Guzzi.

Πλαίσιο: για απόλυτη οδηγική απόλαυση και ευκολία

Η ικανότητα της Moto Guzzi στην κατασκευή εξαιρετικών πλαισίων επιβεβαιώνεται και στη V85 TT. Το ολοκαίνουριο πλαίσιο που χρησιμοποιεί τον κινητήρα σαν τμήμα του δεν διαθέτει σωλήνωση στο κάτω μέρος για μείωση του βάρους, αλλά και για αύξηση της απόστασης του κινητήρα από το έδαφος, η οποία είναι πολύ σημαντική στην εκτός δρόμου οδήγηση. Εξασφαλίζει επίσης, ανθεκτικότητα και πολύ καλή αίσθηση στο χώμα. Το πίσω μέρος του πλαισίου έχει σχεδιαστεί για βελτιστοποίηση της ικανότητας μεταφοράς φορτίου και διαθέτει δύο φαρδιές και πρακτικές χειρολαβές για τον συνεπιβάτη. Στην οπίσθια σχάρα αποσκευών μπορεί να προσαρμοστεί κεντρική βαλίτσα, ενώ οι πλαϊνές βαλίτσες που υπάρχουν στον προαιρετικό εξοπλισμό μπορούν να τοποθετηθούν στις δύο πλευρές της μοτοσυκλέτας, μειώνοντας κατά πολύ τον πλευρικό όγκο.

Το νέο ασύμμετρο ψαλίδι αλουμινίου συμβάλλει στη μείωση του πλευρικού όγκου. Το δεξί μπράτσο του ψαλιδιού φιλοξενεί τον νέο άξονα μετάδοσης. Το μονό αμορτισέρ με το προοδευτικής σκληρότητας ελατήριο λειτουργεί απόλυτα προοδευτικά χάρη και στην τοποθέτηση του με κλίση.

Οι αναρτήσεις παρέχουν διαδρομή τροχών (170 χιλ. και για τους δύο τροχούς) και, επιπλέον της άνεσης στον δρόμο, και συμβάλλουν στην καλή εκτός δρόμου συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας, η οποία οφείλεται και στην απόσταση 210 χιλιοστών του κινητήρα (που προστατεύεται από ποδιά αλουμινίου) από το έδαφος. Το πιρούνι των 41 χιλ. και το πίσω μονό αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο είναι ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την υδραυλική απόσβεση της επαναφοράς.

Το σύστημα πέδησης βασίζεται σε δύο ατσάλινους δίσκους 320 χιλιοστών της Brembo με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων στον μπροστινό τροχό. Τα δισκόφρενα συνδέονται με την αντλία με μεταλλικά σωληνάκια. Στον πίσω τροχό υπάρχει ένα δισκόφρενο με ατσάλινο δίσκο 260 χιλ. και πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων. Το σύστημα πέδησης ελέγχεται από ένα πολλαπλών χαρτών σύστημα ABS της Continental, με δυνατότητα απενεργοποίησης σε απαιτητικές συνθήκες off-road.

Οι ακτινωτοί τροχοί 19” και 17” διαθέτουν ελαστικά 110/80-19 και 150/70-17, διαστάσεις που θα ικανοποιήσουν και τους φίλους της εκτός δρόμου οδήγησης. Για τον ίδιο λόγο, η Moto Guzzi V85 TT διατίθεται σε δύο εκδόσεις: με υψηλής απόδοσης ελαστικά δρόμου Metzeler Tourance Next και με τα πιο τρακτερωτά και κατάλληλα για off-road χρήση Michelin Anakee Adventure.

Νέος κινητήρας, ο κλασικός του μέλλοντος

Στη V85 TT παρουσιάζεται για πρώτη φορά ο νέος κινητήρας της Moto Guzzi. Η αρχιτεκτονική του είναι η ίδια που χρησιμοποιεί το εργοστάσιο σε όλα τα μοντέλα παραγωγής: αερόψυκτος εγκάρσιος 90° V twin με έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο. Ο κυβισμός του κινητήρα είναι 853 κ.εκ. και αποδίδει μέγιστη ισχύ 80 ίππων και ροπή που αγγίζει τα 80 Nm στις 5.000 στροφές/λεπτό, με το 90% να είναι διαθέσιμο στις 3.750 στροφές.

Ο ψεκασμός χρησιμοποιεί μονό σώμα 52 χιλιοστών, ενώ την ηλεκτρονική διαχείριση εξασφαλίζει το σύστημα ελέγχου γκαζιού Ride-by-Wire πολλαπλών χαρτών, το οποίο επιτρέπει βέλτιστο έλεγχο ανοίγματος βαλβίδων, καλύτερη απόδοση, ιδανική παροχή, αλλά και εξοικονόμηση καυσίμου.

Προηγμένη τεχνολογία και εξοπλισμός

Η Moto Guzzi προέβλεψε στον βασικό εξοπλισμό μια ολοκληρωμένη σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων, χωρίς όμως υπερβολικά τεχνολογικά στοιχεία, ώστε να διασφαλίζεται η μέγιστη οδηγική απόλαυση. Για να γίνει ευκολότερη και ασφαλέστερη η οδήγηση, η Moto Guzzi δημιούργησε τρεις διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης (riding modes) για την V85 TT: Road, Rain και Off-road. Κάθε λειτουργία οδήγησης αφορά σε διαφορετικές χαρτογραφήσεις του κινητήρα, διαφορετική λειτουργία του ABS και του ελέγχου πρόσφυσης MGCT, καθώς σε διαφορετική απόκριση του συστήματος ελέγχου γκαζιού Ride-by-Wire.

Η V85 TT διαθέτει και Cruise Control. Ένα μόνο κουμπί είναι απαραίτητο για την ενεργοποίηση και εμπλοκή του συστήματος, αλλά και για την αύξηση/μείωση της επιλεγμένης ταχύτητας. Όλες οι παράμετροι ταξιδιού μπορούν να ελεγχθούν μέσω της ψηφιακής οθόνης οργάνων TFT. Το φόντο και το χρώμα των χαρακτήρων προσαρμόζονται ανάλογα με τις συνθήκες του φωτισμού, χάρη στον αισθητήρα που έχει ενσωματωθεί στο σύστημα. Στις πληροφορίες που εμφανίζονται, εκτός από τις κλασικές ενδείξεις (ταχύμετρο, στροφόμετρο, υπολογιστής ταξιδιού και ρολόι), περιλαμβάνονται επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, θερμοκρασία αέρα, στάθμη καυσίμου, μέση και τρέχουσα κατανάλωση καυσίμου, υπολειπόμενα km και επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης. Δίπλα στην οθόνη υπάρχει μια θύρα USB, ενώ υπάρχει πρόβλεψη και για μια δεύτερη θύρα κάτω από τη σέλα. Το μπροστινό φανάρι full LED, εκτός από τις λειτουργίες μεσαίας και μεγάλης σκάλας φώτων έχει ενσωματωμένη και την λειτουργία των φώτων ημέρας (DRL) σε σχήμα το λογότυπο του αετού της Moto Guzzi. Το πίσω φανάρι χρησιμοποιεί και αυτό τεχνολογία LED σε εμφάνιση 3D που παραπέμπει στους μετακαυστήρες ενός jet κατά την απογείωση. Τα LED φλας είναι εφοδιασμένα και με αυτόματο σύστημα ακύρωσής τους.

Η Moto Guzzi V85 TT διαθέτει το σύστημα Moto Guzzi MIA, τη νέα πλατφόρμα πολυμέσων που επιτρέπει τη σύνδεση smartphone με τη μοτοσυκλέτα (μέσω μιας μονάδας διαχείρισης ECU, η οποία είναι διαθέσιμη στον πλούσιο κατάλογο προαιρετικών αξεσουάρ της Moto Guzzi) και ενισχύει τη λειτουργικότητα της οθόνης οργάνων. Το σύστημα Moto Guzzi MIA μπορεί να αξιοποιηθεί για την αναπαραγωγή μουσικής και για την πραγματοποίηση και λήψη τηλεφωνικών κλήσεων, με τη χρήση ενδοεπικοινωνίας που έχει ενσωματωθεί σε ειδικά διαμορφωμένο κράνος (διαθέσιμο στα αξεσουάρ). Διαθέτει επίσης μια λειτουργία πλοήγησης που παρουσιάζεται για πρώτη φορά, η οποία επιτρέπει στον αναβάτη, εφόσον ορίζει προορισμό από το smartphone, να βλέπει οδηγίες κατεύθυνσης με τη μορφή εικονιδίων στην οθόνη.

Εκδόσεις και χρώματα

Η Moto Guzzi V85 TT διατίθεται σε δύο παραλλαγές γραφικών. Τρεις χρωματισμοί με πιο αστικό χαρακτήρα, γκρι “Grigio Atacama”, μπλε “Blu Atlante” και κόκκινο “Rosso Vulcano”, με ελαστικά Metzeler Tourance Next. Δύο Evocative χρωματισμοί, κίτρινο “Giallo Sahara” και κόκκινο “Rosso Kalahari”, σε συνδυασμό με εντυπωσιακό κόκκινο πλαίσιο και προστατευτικά πιρουνιού στον χρωματισμό του ρεζερβουάρ. Η V85 TT εξοπλίζεται με ελαστικά Michelin Anakee Adventure, που προσφέρουν καλύτερο κράτημα εκτός δρόμου.

Η νέα ιταλική μοτοσυκλέτα διατίθεται στα σημεία πώλησης Moto Guzzi με τιμή 11.800 ευρώ για την απλή έκδοση και 11.990 ευρώ για τη έκδοση Evocative με δωρεάν ένα σημαντικό πακέτο υπηρεσιών που περιλαμβάνει 2 χρόνια επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης και 4 χρόνια οδική βοήθεια.

Δημοφιλή στο Protothema.gr