Daytona Maverick 500: Και η κατηγορία των μεσαίων Adventure θεριεύει
NEWSMOTODaytona Maverick 500: Και η κατηγορία των μεσαίων Adventure θεριεύει
NEWSMOTOΜετά την επιτυχή πορεία του Daytona T310, η εταιρεία παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο crossover adventure προσβλέποντας σε δυναμική είσοδο και στη μεσαία κατηγορία με μια φιλόδοξη παραγωγή με προσέγγιση στην τελειότητα και σε αφοπλιστική τιμή.
Σκοπός του νέου Maverick 500 είναι η κάλυψη των αναγκών και των πιο απαιτητικών αναβατών που αποζητούν την εύκολη και άνετη μετακίνηση σε καθημερινές διαδρομές πόλης, την ευελιξία κίνησης σε αυτοκινητόδρομο, αλλά θέλουν να έχουν και τη δυνατότητα να διασχίσουν offroad διαδρομές.
WHAT CAR
Η μοτοσυκλέτα συγκεντρώνει περιζήτητα χαρακτηριστικά της κατηγορίας σε ένα λειτουργικό, πρακτικό και οικονομικό σύνολο. Με μαζεμένες διαστάσεις, ιδανικό ύψος σέλας και βάρος, είναι ιδιαίτερα εύκολη στους χειρισμούς και πολύ βολική στην καθημερινή χρήση. Φοράει ακτινωτούς τροχούς για καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών του δρόμου, γεγονός που προσδίδει οδηγική άνεση και σε χωμάτινες διαδρομές. Ο μπροστινός τροχός είναι 19 ιντσών και ο πίσω 17, ενώ τα διπλής χρήσης ελαστικά Tubeless της Metzeler έχουν διαστάσεις 110/80 μπροστά και 150/70 πίσω.
Το σύστημα αναρτήσεων προέρχεται από την Kayaba (KYB) και είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση. Aπαρτίζεται από μονό αμορτισέρ με μοχλικό και ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41mm και διαδρομής 195mm. Η θέση οδήγησης είναι εργονομική για αναβάτη και συνεπιβάτη, με το ύψος της σέλας (820mm) και το πλάτος αυτής να επιτρέπουν στα πόδια του αναβάτη να πατήσουν εύκολα στο έδαφος. Στην πέδηση το Maverick εμπνέει σιγουριά στον αναβάτη με δύο κυματιστούς δίσκους μεγάλης διαμέτρου (300mm) μπρoστά και έναν ίδιας μορφής (240mm) πίσω, με τις δαγκάνες τους να φέρουν την υπογραφή της Nissin. Υπάρχει φυσικά και δικάναλο σύστημα ABS, το οποίο μάλιστα ρυθμίζεται σε τρεις επιλέξιμες λειτουργίες.
Στιβαρό με συμπαγείς διαστάσεις
Το πλαίσιο είναι τύπου διαμάντι και αγκαλιάζει τον κινητήρα, το ψαλίδι είναι αλουμινένιο τετράγωνης διατομής. Με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 20Lt, το βάρος της μοτοσυκλέτας (με όλα της τα υγρά) φτάνει τα 206Kg.
Κινητήρας υψηλών επιδόσεων
Στην καρδιά τoυ Maverick 500 είναι ο δοκιμασμένος δικύλινδρος, υγρόψυκτος, 8-βαλβιδος κινητήρας της Loncin, που αποδίδει 46Hp και 40,5Nm. To κιβώτιο ταχυτήτων έχει 6 σχέσεις και η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού της Bosch. H κατανάλωση είναι μόλις 3,8Lt/100Km, κάτι που σημαίνει πως με το μεγάλο ρεζερβουάρ προσφέρει αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 500Km.
Τεχνολογική υπεροχή & Εξοπλισμός
Η μοτοσυκλέτα έρχεται εξοπλισμένη με Full LED φωτιστικά σώματα, αναλογικό στροφόμετρο, ψηφιακή οθόνη LCD με αλτίμετρο, υπολογιστή ταξιδιού, Bluetooth και θύρα φόρτισης USB. Προσφέρει δυο ρυθμίσεις λειτουργίας κινητήρα (Safe/Sport) και -όπως ήδη αναφέραμε- δικάναλο σύστημα ABS με τρεις ρυθμίσεις. Παράλληλα, στον εργοστασιακό εξοπλισμό περιλαμβάνονται και τα εξής: ρυθμιζόμενη ζελατίνα δύο θέσεων, προστατευτικές χούφτες, πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα, καρίνα αλουμινίου, χειρολαβές συνεπιβάτη με ενσωματωμένη σχάρα αποσκευών, κεντρικό και πλαϊνό σταντ.
Αξεσουάρ
Τριπλέτα βαλιτσών Loboo (αριστερή 37L, δεξιά 33L, κεντρική 36L)
Χρώματα: Λευκό, Κόκκινο, Μαύρο
Τιμή: 5.895€
Εγγύηση: 4 χρόνια
Διαθέσιμο μέσα από το δίκτυο των επισήμων συνεργατών της αντιπροσωπείας Γκοργκόλης ΑΕ.
MAVERICK 500 Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |||
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΣ, ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 471 | ||
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 2 ΠΑΡΆΛΛΗΛΟΙ / 8 | ||
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 10.7:1 | ||
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ | 46 ps / 8500 rpm | ||
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ | 40.5 Nm / 6500 rpm | ||
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | E.F.I. BOSCH | ||
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 3.8 l/100km | ||
ΚΙΒΩΤΙΟ | 6 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ( 1-Ν-2-3-4-5-6) | ||
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ | ΥΓΡΟΣ ΠΟΛΥΔΙΣΚΟΣ | ||
ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ΑΛΥΣΙΔΑ AFAM SEALED X | ||
ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2,867 | ||
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | ΜΙΖΑ | ||
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ | 26,5 ο | ||
ΙΧΝΟΣ (mm) | 106 | ||
ΜΗΚΟΣ x ΠΛΑΤΟΣ x ΥΨΟΣ (mm) | 2200 x 935 x 1400 | ||
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ (mm) | 1479 | ||
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) | 820 | ||
ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 20 L | ||
ΒΑΡΟΣ (ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ) | 206 kg | ||
ΤΥΠΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ | ΔΙΑΜΑΝΤΙ | ||
ΖΑΝΤΕΣ | ΑΚΤΙΝΩΤΕΣ | ||
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 110 / 80 -19 TUBELESS RADIAL METZELER | ||
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 150 / 70 -17 TUBELESS RADIAL METZELER | ||
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ /ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ) | ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ KAYABA (195 mm/ 41 mm) |
||
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ) | MONOSHOCK KAYABA (85 mm) | ||
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ | 2 ΚΥΜΑΤΟΕΙΔΕΙΣ ΔΙΣΚΟΙ 300 mm – ΔΙΠΙΣΤΟΝΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ NISSIN | ||
ΟΠΙΣΘΙO ΦΡΕΝΟ | ΚΥΜΑΤΟΕΙΔΗΣ ΔΙΣΚΟΣ 240 mm – ΔΙΠΙΣΤΟΝΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ NISSIN | ||
ABS | 2ΚΑΝΑΛΟ ΜΕ 3 ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ |
Διαβάστε επίσης:
BMW F 900 R: Streetfighter καθημερινότητας
Moto Guzzi V7 MY2021: Το πέρασμα στη νέα εποχή
Peugeot Metropolis 400i MY2021: Η 3η γενιά είναι εδώ