Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Arch Motorcycles: Με την υπογραφή του Keanu Reeves

Ελλάδα 3:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Arch Motorcycles: Με την υπογραφή του Keanu Reeves

NEWSMOTO

Arch Motorcycles: Με την υπογραφή του Keanu Reeves

NEWSMOTO

Πέραν του υποκριτικού του ταλέντου, ο πρωταγωνιστής του Matrix έχει ένα ακόμη, να κατασκευάζει χειροποίητες και πανάκριβες μοτοσυκλέτες!

Advertisement
Advertisement

Πολυτάλαντος αποδεικνύεται ο γεννημένος στη Βηρυτό με καναδέζικη υπηκοότητα ηθοποιός, που ως γνωστόν αφενός έχει δικό του μουσικό συγκρότημα και αφετέρου είναι λάτρης του χόκεϊ επί πάγου. Η αγάπη του για τις μοτοσυκλέτες και τους αγώνες όμως εξίσου μεγάλη, ίσως τελικά η μεγαλύτερη αν αναλογιστούμε πως εδώ και λίγα χρόνια έχει ιδρύσει την Arch Motorcycles, όπου με έδρα την California δημιουργεί μοναδικές κατασκευές, κομμένες και ραμμένες στα μέτρα του εκλεκτού του πελατολόγιου.

H ιστορία της Arch Motorcycles ξεκίνησε πριν περίπου 15 χρόνια, όταν ο χολυγουντιανός ηθοποιός θέλησε να τοποθετήσει ένα αξεσουάρ στη μοτοσυκλέτα του. Απευθύνθηκε στο συνεργείο του Gard Hollinger, για να καταλάβει άμεσα ότι έκανε.. λάθος. Γιατί ο εν λόγω κύριος δεν ήταν ένας απλός μηχανικός αλλά ένας επώνυμος custom builder, διάσημος για τις μετατροπές που έκανε (και συνεχίζει να κάνει) με στόχο τη βελτίωση μοτοσυκλετών, αισθητική και ουσιαστική. Ξεναγήθηκε λοιπόν ο Keanu στις εγκαταστάσεις και εντυπωσιασμένος από το όλο σκηνικό αποσύρθηκε προβληματισμένος. Η ιδέα του καρφώθηκε λίγες στιγμές μετά και επιστρέφοντας στο συνεργείο πρότεινε στον Gard να τον βοηθήσει (προφανώς οικονομικά) στην εξ ολοκλήρου κατασκευή μιας μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας τους ήρθε στο φως το 2015 και ο κόσμος καλωσόρισε μια νέα εταιρεία, πολύ διαφορετική και πολύ ιδιαίτερη..

Advertisement
Advertisement

Το πρώτο μοντέλο που είδε το φως της παραγωγής στο Καλιφορνέζικο εργοστάσιο ήταν -το 2015- ένα εντυπωσιακό muscle bike ονόματι KRGT-1, με V2 κινητήρα S&S χωρητικότητας 2.032cc και μια ροπή λίαν επιεικώς κτηνώδη στα 17Kgm. Aυτό το μοντέλο όμως δεν ήταν αρκετά.. τρελό (όπως δήλωσε ο ίδιος ο ηθοποιός) και στο Μιλάνο δύο χρόνια αργότερα (EICMA 2017) θέλησε να το αποδείξει με το ακόμα πιο εξωτικό KRGT-1s αλλά και το εξωπραγματικό Method 143, ένα concept με κινητήρα.. 2.343cc! Το συγκεκριμένο κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την ελβετική Suter (της οποίας η Arch Motorcycles είναι εισαγωγέας στις ΗΠΑ) και ο Reeves ισχυρίστηκε πως σύντομα θα ερχόταν και το μοντέλο παραγωγής σε μόλις 23 τεμάχια, υιοθετώντας μάλιστα ακόμα και το πλαίσιο από ανθρακονήματα του πρωτότυπου! Όπερ και -τελικά- εγένετο!

Advertisement

Σήμερα η γκάμα της Arch Motorcycles περιλαμβάνει τρία επί παραγγελία μοντέλα, τα KRGT-1, KRGT-1s και (όσα απέμειναν;) Method 143. Τιμές δεν αναφέρονται, προφανώς γιατί κάθε μοτοσυκλέτα “χτίζεται” πάνω στις απαιτήσεις και την -πολύ βαθιά- τσέπη του εκάστοτε αγοραστή. Ας τα γνωρίσουμε ένα προς ένα:

Advertisement

KRGT-1

Πρόκειται για το «βασικό» μοντέλο της Arch. Ένα custom καμβά με τη μορφή του power cruiser επιδόσεων. Εντός, συναντάμε ένα κτηνώδη V-Twin κινητήρα των 2.032cc της S&S να αποδίδει 122Hp και άπλετη ροπή. Ατσάλι και αλουμίνιο είναι τα υλικά που φιλοξενούν το μηχανικό σύνολο, ενώ γίνονται ακόμα πιο εξωτικά περνώντας στο ανθρακόνημα των τροχών. Το.. θηρίο σταματά με δυο εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και μια τετραπίστονη πίσω, οι οποίες αναλαμβάνουν να ακινητοποιήσουν δίσκους των 320mm και 240mm, αντίστοιχα. Και στο κομμάτι των αναρτήσεων ο εξοπλισμός είναι κορυφαίος, με την υπογραφή της συνήθους ύποπτης, Öhlins.

Advertisement

1s

Εδώ συναντάμε τον ίδιο κινητήρα με το KRGT-1, όμως τα πράγματα ξεφεύγουν… σχεδιαστικά. Ακροβατώντας μεταξύ των κατηγοριών power cruiser και sport, το 1s ξεχωρίζει για το μονόμπρατσο ψαλίδι από αλουμίνιο καθώς και για το ρεζερβουάρ καυσίμου από ανθρακονήματα το οποίο ενσωματώνει και τους αεραγωγούς του κινητήρα! Στα φρένα, συναντάμε και πάλι δυο εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και μια τετραπίστονη πίσω, οι οποίες όμως σταματούν δίσκους των 320mm και 266mm, αντίστοιχα (μεγαλύτερης διαμέτρου πίσω δίσκος, έναντι του KRGT-1). Στο κομμάτι των πλήρως ρυθμιζόμενων αναρτήσεων, ο εξοπλισμός φέρει –ξανά, σωστά μαντέψατε- την υπογραφή της Öhlins.

Method 143

Είναι λίγα και για λίγους. Τα Method 143, είναι περιορισμένα σε μια παραγωγή των μόλις 23 μονάδων, όπως αρμόζει σε μια μοτοσυκλέτα με κινητήρα 2.343cc. Η εξάτμιση της SC Project έχει χαρακτήρα MotoGP, ενώ τα από ένα «παράλληλο σύμπαν» χαρακτηριστικά έχουν ακόμα άκρατη χρήση ανθρακονήματος σε τροχούς και πλαίσιο. Το αλουμίνιο που έχει κατεργαστεί όμορφα συνιστά το δοχείο καυσίμων αλλά και την ουρά της μοτοσυκλέτας, δένοντας την εικόνα με τις αεροδυναμικές μάζες που περιβάλλουν τη μοτοσυκλέτα.

Περισσότερες πληροφορίες για τα μοντέλα της Arch μπορείτε να μάθετε πατώντας εδώ.

Στα δύο video που ακολουθούν αφενός θα δείτε τι σημαίνει χειροποίηση και αφετέρου θα ακούσετε τι μας εξομολογούνται οι κ.κ. Reeves και Hollinger.

Διαβάστε επίσης:

MotoGP, Portimao: Επιβλητική νίκη για Quartararo

Triumph Trident 660: Άφιξη Ελλάδα και η διαμόρφωση στο επίκεντρο

KTM Central Store: Μια νέα εμπειρία στην επιλογή