Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsAUTOChoice

Newsmoto

Aprilia RS 660 Trofeo: Για την –ιταλική- πίστα και μόνο

  • του Νίκου Τσαμάνδουρα (instagram.com/nikos_nts)

Όταν οι άνθρωποι της Aprilia Racing περιέλαβαν το νέο RS 660, μόνο ενδιαφέροντα πράγματα θα μπορούσαν να συμβούν..

Αρχικά χαζέψτε το λίγο στην εικόνα από πάνω. Εντάξει, φτάνει τόσο γιατί δεν είναι και για χόρταση, καθώς προορίζεται για την κατηγορία των μεσαίων δικύλινδρων στο αντίστοιχο πρωτάθλημα της Aprilia Racing. Ένα αγωνιστικών προδιαγραφών RS 660.

Το δημιούργημα της εταιρείας από το Noale, ανήκει μόνο στο περιβάλλον της πίστας και δη της.. ιταλικής, καθώς αφενός θα τρέξει μόνο σε ιταλικά σιρκουί, αφετέρου τα περιφερειακά του προέρχονται από made in Italy εταιρείες, όπως οι SC-Project, Andreani, Pirelli και Brembo. Με τις προαναφερθείσες φίρμες να βάζουν τα περιφερειακά. Προσθέτοντας στην εξίσωση και το συνδυασμό παρουσίας αγωνιστικού φέρινγκ/απουσίας εξοπλισμού δρόμου, έχουμε 105Hp για 153kg μοτοσυκλέτας άνευ υγρών. Μια άκρως ενδιαφέρουσα αναλογία δηλαδή.

Την καλύτερη ερμηνεία για το τι εστί RS 660 Trofeo, μας δίνει ο CEO της Aprilia Racing, Massimo Rivola:

«Η ιδέα για το Trofeo ήρθε φυσικά, όταν συνειδητοποιήσαμε πως το RS 660 δεν είναι μόνο όμορφο στο μάτι, αλλά και στην οδήγηση. Είναι μια μοτοσυκλέτα με εξαιρετική δυναμική ισορροπία, έτσι στην Aprilia Racing αποφασίσαμε να την εκμεταλλευτούμε και να τη μεταφέρουμε αμέσως στην πίστα, κάτι που ταιριάζει απόλυτα στη δέσμευσή μας να φέρουμε νέους αναβάτες στους αγώνες. Πέρυσι, η μικρή σπορ μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής έκανε το ντεμπούτο της. Τώρα θέλουμε να δημιουργήσουμε μια συνεκτική πορεία ανάπτυξης, η οποία ξεκινώντας ακριβώς από το RS 250 SP μπορεί να περάσει στο RS 660 Trophy. Ένα πρωτάθλημα που απευθύνεται σε φιλόδοξους αναβάτες που έχουν πάντα στο μυαλό τους το όνειρο του MotoGP.»

Σε αυτό το πνεύμα, το Aprilia Racing RS 660 Trofeo θα έχει μια σειρά αγώνων κυπέλλου εντός του 2021, με στόχο να βοηθήσει τους νεαρούς ιταλούς αναβάτες να κάνουν την είσοδο τους σε επαγγελματικούς αγώνες μοτοσυκλετών.  Το εν λόγω πρωτάθλημα. είναι το επόμενο σκαλί πάνω από το Aprilia RS 250 και το ακριβώς προηγούμενο από το RSV4 Factory. Όλα στο όνομα των νέων ταλέντων, που συνεχώς προκύπτουν από τη κουλτούρα του μηχανοκίνητου αθλητισμού των γειτόνων. Στο φινάλε, σχηματίζεται μια ενιαία διοργάνωση 6 αγώνων με τη συμμετοχή 42 (!) μοτοσυκλετών.

Στο κεφάλαιο «κόστος συμμετοχής» υπάρχουν 2 επιλογές. Η πρώτη περιέχει μόνο τη μοτοσυκλέτα έναντι 17.960 ευρώ και η δεύτερη ένα υπερπλήρες πακέτο εργοστασιακής εμπειρίας, συμπεριλαμβανομένων όλων, από τη μοτοσυκλέτα και τους μηχανικούς μέχρι και.. τις φωτογραφίες και το ρουχισμό του αναβάτη. Βέβαια, αν θέλεις να πηγαίνεις απλώς στην πίστα, να τρέχεις και να φεύγεις, θα σου κοστίσει κάτι παραπάνω, για την ακρίβεια 34.900 ευρώ.

Στο δια ταύτα, βλέπουμε ωραίες κινήσεις σε ακόμα ωραιότερες διοργανώσεις -με το όποιο κόστος τους πάντα- που δείχνουν την αγωνιστική κουλτούρα των Ιταλών η οποία δείχνει ανέγγιχτη από τα παρελκόμενα της πανδημίας. Και επειδή το να το δούμε από κοντά είναι μάλλον απίθανο, ας το ακούσουμε έστω μέσω του ακόλουθου video.

Διαβάστε επίσης:

Νέος τιμοκατάλογος Suzuki 2021: Στα 21.495€ το νέο Hayabusa!

Voge 650DS: Το επόμενο βήμα είναι Enduro

Aprilia Tuono 660: Έρχεται Ελλάδα, όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto