Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Alrendo TS Bravo: Και άλλος παίκτης στην ηλεκτρική αρένα

Ελλάδα 12:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Alrendo TS Bravo: Και άλλος παίκτης στην ηλεκτρική αρένα

NEWSMOTO

Alrendo TS Bravo: Και άλλος παίκτης στην ηλεκτρική αρένα

NEWSMOTO

Με την τεχνολογία της αυτοκίνησης να στρέφεται σταδιακά στον ηλεκτρισμό, οι αντίστοιχες δίτροχες προτάσεις αυξάνονται και πληθύνονται. Μια από αυτές είναι και το TS Bravo της κινεζικής Alrendo.

Advertisement
Advertisement

Πιθανότατα είμαστε μάρτυρες της μετάβασης από την εσωτερική καύση στην ηλεκτροκίνηση, κάτι που αυτομάτως συνεπάγεται και μια μεταβατική περίοδο. Μια περίοδο δύσκολη για την επιλογή των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, καθώς οι επιδόσεις είναι ακόμα χαμηλές ενώ το κόστος μεγάλο.

Μέχρι η εξέλιξη να αντιστρέψει τα παραπάνω, θα δούμε τα οχήματα που θα έρθουν να γεφυρώσουν το κενό. Ένα εξ’ αυτών θα μπορούσε να είναι και το TS Bravo. Με την ιπποδύναμη να φτάνει τους 75Hp και τη ροπή τα 117.6Nm, οι αριθμοί αρχίζουν να γίνονται άκρως ενδιαφέροντες, αν και η τελική είναι –μάλλον ηλεκτρονικά περιορισμένη- στα 135Km/h.  Η μπαταρία μέγιστης χωρητικότητας 16,6kWh, φορτίζει πλήρως σε σχεδόν 4 ώρες, με την φόρτιση να πραγματοποιείται από οικιακή πρίζα των 220Volt. Μια φόρτιση, αρκεί σύμφωνα με την Alrendo για να δώσει στο TS Bravo αξιόλογη αυτονομία, που φτάνει ως και τα 419Km αν κινείστε εντός πόλης με ταχύτητες ως και 50Km/h. Στην εθνική οδό οι αποστάσεις μικραίνουν αναγκαστικά, καθώς ταξιδεύοντας με 120Km/h η αυτονομία πέφτει στα 150Km.

Advertisement
Advertisement

Στα περιφερειακά, βλέπουμε ενδιαφέροντα αλλά αγνώστου προελεύσεως πράγματα, όπως το ψηφιακό πολυόργανο, το ABS και τα δισκόφρενα με τους δύο δίσκους των 300mm (συνοδευόμενοι από τετραπίστονες δαγκάνες) εμπρός και το μονό δίσκο πίσω στα 240mm (με τη δαγκάνα να είναι διπίστονη). Μια ακόμα ενδιαφέρουσα πληροφορία είναι το βάρος της μοτοσυκλέτας που είναι στα 200Kg, σχετικά λίγα για ηλεκτρική μοτοσυκλέτα. Η εμφάνιση του TS Bravo είναι μάλλον «συντηρητικά» σύγχρονη, με το κινέζικο, ηλεκτρικό και άκρως… ψηλοτίμονο streetfighter πόλης να μην έχει κάποια αισθητή φουτουριστική νότα, αλλά ούτε και κάποιο έντονο χαρακτηριστικό. Στα μείον της εικόνας, ίσως ανήκει το πολύ πλαστικό που καλύπτει όλα τα τμήματα της μοτοσυκλέτας, δίνοντας μια «κάπως» υποδεέστερη αίσθηση.

Για το τέλος σας κρατήσαμε την τιμή και τη διάθεση. Το κόστος του TS Bravo ανέρχεται στις 9.995 ευρώ, με τις προ-παραγγελίες της Alrendo να απαιτούν μόλις 300 ευρώ, με την όλη διαδικασία να είναι ανοιχτή μόνο (!) για την ευρωπαϊκή αγορά. Ενδιαφέρον έχει η εξαίρεση αρκετών χωρών, όπως η Αλβανία, η Ανδόρα, η Αρμενία, το Αζερμπαϊτζάν, η Λευκορωσία, η Βοσνία-Ερζεγοβίνη, η Γεωργία, η Ισλανδία, το Κόσοβο, η Μολδαβία, το Μαυροβούνιο, τα Σκόπια, η Ρωσία, η Σερβία, η Τουρκία και η Ουκρανία.

Advertisement

Με την άνωθεν τιμή να περιλαμβάνει τον οικιακό φορτιστή και τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν –θεωρητικά- το Μάιο του τρέχοντος έτους, η εταιρεία από το Wuxi της Κίνας φαίνεται πολύ σίγουρη.. ή μήπως όχι; Για να έχετε ιδίαν άποψη, μπορείτε να επισκεφθείτε το site της Alrendo πατώντας εδώ.

Advertisement

Διαβάστε επίσης:

Honda CRF300 Rally: Χαρακτήρας On/Off με αγωνιστικά γονίδια

Νέος τιμοκατάλογος Suzuki 2021: Στα 21.495€ το νέο Hayabusa!

Advertisement

Moto Guzzi Centenario: Τρεις special εκδόσεις για τα 100 χρόνια της φίρμας του αετού