Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

9+1 μεσαία adventure που δεν φοβούνται να λερωθούν

Ελλάδα 22:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

9+1 μεσαία adventure που δεν φοβούνται να λερωθούν

NEWSMOTO

9+1 μεσαία adventure που δεν φοβούνται να λερωθούν

NEWSMOTO

Το newsmoto σας παρουσιάζει τα μεσαία adventure που θα μας απασχολήσουν έντονα το 2023.

Advertisement
Advertisement

Η καυτή κατηγορία των μεσαίων adventure έχει κυριαρχήσει στις ευρωπαϊκές αγορές τα τελευταία χρόνια και τα εργοστάσια πιέζουν όλο και περισσότερο παρουσιάζοντας νέες εκδόσεις και νέα μοντέλα για να κατακτήσουν το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας.

Για το 2023 στο παιχνίδι της κορυφής έχουν μπει πολλά και δυνατά μοντέλα από όλους τους κατασκευαστές. Τα περισσότερα έχουν ρίξει το βάρος τους στις εκτός δρόμου δυνατότητες, ωστόσο παραμένουν ικανοί ταξιδευτές και χάρη στις μαζεμένες διαστάσεις τους μπορούν να ανταπεξέλθουν εύκολα και στις καθημερινές μετακινήσεις. Ας δούμε λοιπόν τι έχουν να προτείνουν οι κατασκευαστές στην κατηγορία adventure (500cc-1.000cc) το 2023.

Aprilia Tuareg 660 (12.290€)

Από τη στιγμή που η Aprilia αποφάσισε να δημιουργήσει μια νέα σειρά μοτοσικλετών βασισμένη στον εξαιρετικό δικύλινδρο κινητήρα 660 κ.εκ. η έλευση του νέου Tuareg ήταν σχεδόν αναπόφευκτη. Το μεσαίο adventure της Aprilia εξελίχθηκε από μια έμπειρη ομάδα μηχανικών και πρώην αγωνιζόμενων στα Rally Raid και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό.

Advertisement
Advertisement

Η Tuareg είναι εξοπλισμένη με έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 660 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 80 ίππους και 70 Nm ροπής. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι Kayaba 43 χιλ. εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω διαδρομής 240 χιλ. Το σύνολο συνοδεύεται από προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα με ειδικές ρυθμίσεις για κίνηση εκτός δρόμου, ενώ οι τροχοί είναι 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω. Το βάρος της μοτοσικλέτας είναι 204 κιλά γεμάτο.

BMW F850GS Adventure (14.450€)

Η BMW F850GS μπορεί να βρίσκεται αρκετά χρόνια τώρα στην αγορά των μεσαίων adventure, ωστόσο δεν παύει να είναι μια από τις κορυφαίες επιλογές. Η έκδοση Adventure της F850GS δημιουργήθηκε για να τονίσει τις εκτός δρόμου ικανότητες της μοτοσικλέτας, αλλά και τις ταξιδιωτικές τις ικανότητες, προσφέροντας μια σειρά από αξεσουάρ περιπέτειας.

Advertisement

Η F850GS είναι εξοπλισμένη με έναν δικύλινδρος κινητήρα σε σειρά 853 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 95 ίππους και 92 Nm ροπής. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός 43 χιλ. και ένα μονό αμορτισέρ πίσω διαδρομής 230 χι. Το βάρος της μοτοσικλέτας είναι στα 248 κιλά, ενώ εδώ έχουμε μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου χωρητικότητας 23 λίτρων.

Benelli TRK 702X (8.799€)

Advertisement

Το 2023 είναι μια χρονιά ορόσημο για την Benelli καθώς επιστρέφει πολύ δυναμικά με ένα νέο μοντέλο στην κατηγορία της περιπέτειας. Το TRK 702X έρχεται να τοποθετηθεί δίπλα στο πολύ επιτυχημένο TRK 502X το οποίο έχει σπάσει τα κοντέρ στην Ευρώπη με εξαιρετικές πωλήσεις. Αυτό ελπίζει να πετύχει και το νέο TRK 702X το οποίο είναι καλύτερο σε όλα.

Το Benelli είναι εξοπλισμένο με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 698 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 76,2 ίππους και 68,2 Nm ροπής. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 50 χιλ. εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω με διαδρομή 173 χιλ. Οι τροχοί είναι 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω, ενώ το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 20 λίτρα.

Ducati DesertX RR22 (19.600€)

Advertisement

Η έκπληξη που προκάλεσε η Ducati όταν ανακοίνωσε την κατασκευή μιας off-road μοτοσικλέτας μεγάλου κυβισμού μετατράπηκε σε ενθουσιασμό όταν οδηγήσαμε τη μοτοσικλέτα. Για το 2023 η μοτοσικλέτα απέκτησε μια ειδική έκδοση RR22 με ιδιαίτερο χρωματισμό εμπνευσμένο από το αγωνιστικό Audi RS Q e-tron του Rally Dakar.

Η DesertX είναι εξοπλισμένη με έναν δικύλινδρο V2 κινητήρα Desmo 937 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 110 ίππους και 92 Nm ροπής. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι ΚΥΒ 46 χιλ. και ένα μονό αμορτισέρ KYB πίσω με διαδρομή 220 χιλ. Η μοτοσικλέτα συνοδεύεται από υψηλού επιπέδου ηλεκτρονικά συστήματα και σύστημα συνδεσιμότητας με ενσωματωμένη πλοήγηση, ενώ το βάρος είναι στα 202 κιλά.

Honda XL750 Transalp (11.500€)

Ο πρωταγωνιστής στην κατηγορία των μεσαίων adventure για το 2023 είναι αδιαμφισβήτητα το νέο Honda Transalp. Το πολυαναμενόμενο μοντέλο δημιούργησε αμέσως μεγάλες προσδοκίες στο κοινό καθώς εκτός από το βαρύ του όνομα διαθέτει έναν ολοκαίνουριο κινητήρα και ξεκάθαρο περιπετειώδη χαρακτήρα.

Ο κινητήρας του Transalp είναι δικύλινδρος σε σειρά 755 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 91,8 ίππους και 75 Nm ροπής. Συνοδεύεται από την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα ηλεκτρονικά τα οποία ρυθμίζονται πλήρως, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι Showa 43 χιλ. εμπρός και μονό αμορτισέρ Showa πίσω διαδρομής 190 χιλ. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω, το βάρος είναι στα 208 κιλά και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 16,9 λίτρα.

KTM 890 Adventure R (16.600€)

Θέλοντας να θυμίσει σε όλους ποιος είναι το αφεντικό της κατηγορίας, η KTM παρουσίασε για το 2023 μια πολύ εκρηκτική έκδοση R του κορυφαίου της 890 Adventure. Η μοτοσικλέτα έχει αποδείξει τα προηγούμενα χρόνια τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα της στις εκτός δρόμου διαδρομές και η έκδοση R έρχεται να την εκτοξεύσει σε… αγωνιστικά επίπεδα.

Η 890 Adventure R είναι εξοπλισμένη με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 889 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 102 ίππους και 100 Nm ροπής. Το πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα και οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 48 χιλ. της WP XPLOR εμπρός και μονό αμορτισέρ WP XPLOR πίσω με διαδρομή 240 χιλ. Οι τροχοί είναι 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω, ενώ τα ηλεκτρονικά είναι αναβαθμισμένα με μονάδα IMU 6D στη διαχείριση του traction control και του ABS.

QJMotor SRT 800X (8.295€)

Η QJMotor μπήκε στη ζωή μας για τα κατά το 2023 χάρη στην Γκοργκόλης Α.Ε. που απέκτησε την αποκλειστική αντιπροσωπεία. Ο κολοσσιαίος ασιατικός κατασκευαστής φυσικά στην γκάμα του διαθέτει μοτοσικλέτα περιπέτειας η οποία είναι η SRT 800X. Πρόκειται για την ενισχυμένη έκδοση του δημοφιλούς SRT 800 η οποία έρχεται να προσθέσει δυναμισμό στις αποδράσεις.

Η SRT 800X είναι εξοπλισμένη με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 754 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 76,5 ίππους και 67 Nm ροπής. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι KYB 43 χιλ. εμπρός και ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω διαδρομής 160 χιλ. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω και τα φρένα της Brembo με δύο δίσκους 320 χιλ. εμπρός.

Suzuki V-Strom 800DE (12.195€)

Στην Suzuki ανήκει το μεγαλύτερο comeback το 2023 καθώς η ιαπωνική μάρκα παρουσίασε ένα εντελώς νέο μοντέλο. Μπορεί το όνομα V-Strom να είναι αναγνωρίσιμο σε όλους, ωστόσο το V-Strom 800DE δεν έχει τίποτα απολύτως κοινό με τα μοντέλα του παρελθόντος. Καινούριος κινητήρας, καινούριος σχεδιασμός, καινούρια ηλεκτρονικά και κυρίως καινούριος περιπετειώδης χαρακτήρας για το μοντέλο της Suzuki.

Ο κινητήρας του νέου V-Strom 800DE είναι δικύλινδρος σε σειρά 776 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 81,7 ίππους και 78 Nm ροπής. Το σύνολο συνοδεύεται από σύγχρονα ηλεκτρονικά με επιλογή οδήγησης Gravel για καλύτερο έλεγχο στο χώμα. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλ. εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω με διαδρομή 220 χιλ. πίσω, ενώ οι τροχοί είναι ακτινωτοί 21 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω. Το βάρος είναι στα 230 κιλά και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 20 λίτρα.

Triumph Tiger 900 Rally Pro (16.990€)

Η Triumph μπορεί να έχει δημιουργήσει μια πολύ δυνατή γκάμα μοτοσικλετών τα τελευταία δύο χρόνια με την έλευση των Tiger Sport 660 και Tiger 1200, ωστόσο δεν ξέχασε να αναβαθμίσει και το πολυαγαπημένο Tiger 900. Για το 2023 διαθέσιμο είναι το κορυφαίο Tiger 900 που φτιάχτηκε ποτέ που είναι το Rally Pro με κορυφαίες δυνατότητες οδήγησης εκτός δρόμου.

Το Tiger 900 Rally Pro είναι εξοπλισμένο με ένα τρικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 888 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 95,2 ίππους και 87 Nm ροπής. Οι Βρετανοί έχουν τοποθετήσει πολλά σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης στη μοτοσικλέτα και σύστημα quickshifter στο κιβώτιο ταχυτήτων για ανέβασμα και κατέβασμα ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 45 χιλ. εμπρός της Showa και μονό αμορτισέρ πίσω της Showa με διαδρομή 230 χιλ. Τα φρένα είναι της Brembo, οι τροχοί 21 ιντσών και 17 ιντσών, ενώ το βάρος της μοτοσικλέτας είναι στα 202 κιλά.

Yamaha Tenere World Raid (13.900€)

Η Yamaha ήταν από τις πρώτες εταιρείες που αφουγκράστηκαν τις ανάγκες του κοινού και επένδυσαν δυναμικά στην κατηγορία των μεσαίων adventure. Αυτή η επιμονή της ανταμείφθηκε με κορυφαίες πωλήσεις και τη δημιουργία μιας ολόκληρης κοινότητας φανατικών του Tenere 700 που δίκαια κατέχει τον τίτλο του σημείου αναφοράς της κατηγορίας.

Το Tenere 700 World Raid χρησιμοποιεί έναν δικύλινδρο κινητήρα CP2 689 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 74 ίππους και 68 Nm ροπής. Η έκδοση World Raid συνοδεύεται από κορυφαίες αναρτήσεις της KYB με ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλ. εμπρός και μονό αμορτισέρ KYB πίσω με διαδρομή 220 χιλ. Το ρεζερβουάρ είναι διπλό με χωρητικότητα 23 λίτρα, το βάρος της μοτοσικλέτας είναι 220 κιλά, ενώ οι τροχοί είναι ακτινωτοί 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω. Η Tenere 700 World Raid είναι πάντα online χάρη στο κορυφαίο σύστημα συνδεσιμότητας της Yamaha.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στο Pikes Peak δοκιμάζει η KTM το 890 SMT (+video)
Benelli x Ortigia: Από τις Συρακούσες ως το Πέζαρο (+video)
Face control στα μοντέλα της BMW Motorrad