Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

VW ID Space Vizzion: Η πρακτική πλευρά της ηλεκτροκίνησης

Ελλάδα 20:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

VW ID Space Vizzion: Η πρακτική πλευρά της ηλεκτροκίνησης

ΝΕΑ

VW ID Space Vizzion: Η πρακτική πλευρά της ηλεκτροκίνησης

ΝΕΑ

Ευρυχωρία, πρακτικότητα και λειτουργικότητα είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του νέου ηλεκτρικού πρωτότυπου ID Space Vizzion που παρουσίασε η Volkswagen.

Advertisement
Advertisement

Το έβδομο κατά σειρά πρωτότυπο που βασίζεται στην ηλεκτρική ευέλικτη πλατφόρμα MEB, παρουσίασε η VW στο Λος Άντζελες. Πρόκειται για το ID Space Vizzion, ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με την σιλουέτα και τις αναλογίες ενός σπορτίφ στέσιονβάγκον που μας δίνει μια πρώτη γεύση από ένα μοντέλο της σειράς ID που τελικά θα δούμε στην παραγωγή.

Σύμφωνα με την VW το Space Vizzion συνδυάζει το δυναμισμό ενός GT με την πρακτικότητα και την ευρυχωρία ενός SUV. Πρόκειται για ένα μεγάλο αυτοκίνητο καθώς το μήκος του φθάνει τα 1.958 μέτρα και το μεταξόνιο τα 2.964 μέτρα ενώ αξίζει να σημειώσουμε την πολύ καλή αεροδυναμική απόδοση με τον συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης να είναι μόλις Cd: 0,24.

Advertisement
Advertisement

Η φουτουριστική εμφάνιση του Space Vizzion συνοδεύεται από αρκετή αντίστοιχα εντυπωσιακή τεχνολογία. Όπως βλέπετε οι πόρτες δεν έχουν χερούλια, όμως όταν κάποιος που έχει το ψηφιακό κλειδί του αυτοκινήτου πλησιάσει στο πλάι φωτίζονται αυτόματα οι ειδικές επιφάνειες αφής και μόλις ο χειριστής ακουμπήσει το χέρι του οι πόρτες ανοίγουν.

Το εσωτερικό έχει φυσικά ένα έντονο ψηφιακό αποτύπωμα. Ο παραδοσιακός πίνακας οργάνων έχει δώσει τη θέση του σε ένα head-up display επαυξημένης πραγματικότητας ενώ βασικό ρόλο για τον έλεγχο του συστήματος πολυμέσων αλλά και των λειτουργιών του αυτοκινήτου έχει η οθόνη αφής 15,6 ιντσών στην κεντρική κονσόλα.

Advertisement

Το Space Vizzion διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 275 ίππων και 56 χλγμ ροπής τοποθετημένο στο πίσω μέρος, ο οποίος δίνει κίνηση στους αντίστοιχους τροχούς. Ωστόσο θα υπάρχει δυνατότητα και για δεύτερο κινητήρα στο εμπρός μέρος ο οποίος θα ανεβάζει τη συνολική απόδοση στους 355 ίππους και θα προσφέρει και τετρακίνηση. Το πρωτότυπο διαθέτει μπαταρία 82 kWh με την οποία η αυτονομία στο κύκλο WLTP υπολογίζεται στα 580 χιλιόμετρα.

Advertisement