Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

VW: Οι κινητήρες έχουν χρόνια ακόμα μπροστά τους

  • Κωνσταντίνος Μποϊδάνης

Σε αντίθεση με όσους υποστηρίζουν ότι η ηλεκτροκίνηση είναι το άμεσο μέλλον, η VW υποστηρίζει πως η τεχνολογία στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, έχει ακόμα να δώσει πολλά και για αρκετά χρόνια.

Η VW έχει το μέγεθος ως εταιρεία αλλά και την τεχνογνωσία για να ασχοληθεί με την ηλεκτροκίνηση και να αρχίσει να «σβήνει» σιγά-σιγά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από τους καταλόγους της. Οι μάρκες που βρίσκονται κάτω από την «ομπρέλα» της VW και τα μοντέλα που υπάρχουν διαθέσιμα, είναι πρακτικά ολόκληρη η αγορά αυτοκινήτου και εκτός όλων των άλλων, έχει ασχοληθεί σε βάθος και με διάρκεια, με τις τεχνολογίες των καυσίμων που μέχρι στιγμής είχαν τη μεγαλύτερη απήχηση στο ευρύ κοινό. Οι βενζινοκινητήρες βάζουν τον πήχη της απόδοσης, ενώ και η γκάμα των diesel, μετά την περιπέτεια με το παράνομο λογισμικό και την υπέρβαση των ρύπων –κάτι που έφερε και τεράστια πρόστιμα στην εταιρεία- είναι πλέον μεταξύ των κορυφαίων προτάσεων του είδους.

Η VW έχει επίσης σημαντική παρουσία και στις κατηγορίες αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το φυσικό αέριο, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει και τη σύνθεση ξεχωριστής γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Ειδικά για τα τελευταία, που εν πολλοίς θεωρούνται το μέλλον και μάλιστα το άμεσο, η VW έχει επενδύσει σοβαρά προκειμένου να είναι και πάλι στην κορυφή των επιλογών που μπορεί να έχει κάθε ενδιαφερόμενος για αγορά. Παρ’ όλα αυτά, ως επίσημη θέση του Ομίλου που εκφράστηκε δια στόματος του επικεφαλής μηχανικού Matthias Rabe σε πρόσφατη συνέντευξή του, είναι το ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ακόμα πολύ μέλλον μπροστά τους. Μάλιστα είπε συγκεκριμένα πως «οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν πολύ μέλλον ακόμα και το επόμενο βήμα θα είναι η εξέλιξη των συνθετικών καυσίμων που θα παράγονται σε μεγάλες ποσότητες. Μην ξεχνάτε, πως στα αεροπλάνα, ο ηλεκτρισμός δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες, οπότε και η παραγωγή του συνθετικού καυσίμου θα είναι μονόδρομος». Η συγκεκριμένη τοποθέτηση έχει το δικό της ξεχωριστό ενδιαφέρον, μια και έρχεται να προστεθεί σε μια αντίστοιχη ενός στελέχους της BMW, που ανέφερε ξεκάθαρα πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης στα αυτοκίνητα έχουν ακόμα τουλάχιστον 30 χρόνια που θα είναι στην πρώτη γραμμή της εξέλιξης για τα αυτοκίνητα, κάνοντας μάλιστα και το διαχωρισμό πως για τα diesel απομένουν περί τα 20 χρόνια, ενώ στα 30 θα είναι οι κινητήρες βενζίνης.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto