Βραδιές ποδοσφαίρου από τη Hyundai
ΝΕΑΒραδιές ποδοσφαίρου από τη Hyundai
ΝΕΑΣτο πλαίσιο των δράσεων της ως επίσημος συνεργάτης της FIFA για το Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου που διεξάγεται σε λίγες ημέρες στη Βραζιλία, η Hyundai Motor ανακοίνωσε τις τέσσερις περιοχές στην Ευρώπη όπου θα στήσει τα λεγόμενα «FanParks» για την παρακολούθηση των αγώνων σε γιγαντοοθόνες.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Τα «HyundaiFanParks» θα φιλοξενηθούν σε πέντε μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο – στο Βερολίνο (Γερμανία), στη Μαδρίτη (Ισπανία), στο Τορίνο (Ιταλία), στο Σαράγεβο (Βοσνία-Ερζεγοβίνη) και στο Σίδνεϊ (Αυστραλία).
«Το Μουντιάλ είναι μία από τις συναρπαστικότερες εκδηλώσεις του πλανήτη και η Hyundai είναι αποφασισμένη να κάνει αυτό το τουρνουά πιο προσιτό και ευχάριστο από ποτέ. Η επιστροφή των διάσημων «HyundaiFanParks», καθώς και η εισαγωγή νέων πρωτοβουλιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης σημαίνει ότι φίλαθλοι του ποδοσφαίρου μπορούν να μοιραστούν τον ενθουσιασμό και το πάθος τους με άλλους φιλάθλους σε όλη την Ευρώπη και τον κόσμο», σχολίασε ο αντιπρόεδρος της Hyundai Motor Europe, Allan Rushforth.
Οι λάτρεις του ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο είναι πλέον σε θέση να μοιραστούν το πάθος τους σε απευθείας σύνδεση μέσω του νέου προγράμματος «PinMyFanPark» της Hyundai, μέρους του ειδικού microsite της μάρκας για το Παγκόσμιο Κύπελλο (http://worldcup.hyundai.com).
Η νέα διαδικτυακή πύλη της κορεάτικης μάρκας επιτρέπει στους φιλάθλους να στηρίξουν την ομάδα τους, να δείξουν το πάθος τους για το παιχνίδι με την ανταλλαγή κειμένων, μουσικής, φωτογραφιών και βίντεο, καθώς και να παίζουν παιχνίδια και να κερδίζουν δώρα. Η ειδική εφαρμογή «ζωγραφική στο πρόσωπο» επιτρέπει στους οπαδούς να προσθέσουν τα εθνικά χρώματα της ομάδας τους στις φωτογραφίες του πορτρέτου τους στο προφίλ τους.