Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Volkswagen Automotive Cloud: Το αύριο της συνδεσιμότητας

Ελλάδα 1:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Volkswagen Automotive Cloud: Το αύριο της συνδεσιμότητας

ΝΕΑ

Volkswagen Automotive Cloud: Το αύριο της συνδεσιμότητας

ΝΕΑ

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι εταιρείες τεχνολογίας εισέρχονται σε εταιρικές σχέσεις και σχηματίζουν κοινοπραξίες με ραγδαίους ρυθμούς. Όσο περισσότερη τεχνολογία διαχέεται στα καινούργια αυτοκίνητα, τόσο οι αυτοκινητοβιομηχανίες χρειάζονται τρόπους να διαχειριστούν τα νέα δεδομένα και να δώσουν νέα έννοια στη συνδεσιμότητα. Για παράδειγμα η Volkswagen…

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Προσθέστε την επικοινωνία από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο και από το αυτοκίνητο στην υποδομή, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων χρειάζονται έναν τρόπο διαχείρισης των δεδομένων και ένας τρόπος για να γίνει αυτό είναι μέσω της σύνδεσης στο cloud των υπηρεσιών. Μια εταιρεία που δείχνει κινητικότητα είναι η Volkswagen, η οποία συνεργάζεται με τη Microsoft για να αναπτύξει ένα “ολοκληρωμένο πλάνο” που ονομάζεται Volkswagen Automotive Cloud.

Η τεχνολογία θα επιτρέψει στην αυτοκινητοβιομηχανία να παρέχει πλήθος υπηρεσιών στους πελάτες, όπως streaming media μέσα στο σπίτι, έξυπνη σύνδεση από το σπίτι, προσωπικό βοηθό, υπηρεσίες πρόβλεψης συντήρησης, ενημερώσεις και αναβαθμίσεις όπως και πολλά άλλα. Η VW ελπίζει να προσθέσει περισσότερα από πέντε εκατομμύρια νέα οχήματα το χρόνο στο Internet των νέων δεδομένων (IoT) στο cloud από το 2020. Η VW θα προχωρήσει την υπηρεσία cloud επάνω στην πλατφόρμα της Azure της Microsoft καθώς και στην Azure IoT Edge.

Advertisement
Advertisement

Αυτή τη στιγμή, το μέλλον της σύνδεσης του cloud είναι στον αέρα, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες αρχίζουν να εξερευνούν το χώρο. Η συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi συνεργάζεται με την Google – όπως και τη Volvo – οι οποίες υιοθετούν το λειτουργικό σύστημα Android στα συστήματα ψυχαγωγίας των αντίστοιχων μοντέλων τους. Δεν είναι τόσο φιλόδοξο όσο η ιδέα του VO για τα αυτοκίνητα, αλλά είναι η κατεύθυνση που οδηγούνται τα οχήματα. Εάν οι αυτοκινητοβιομηχανίες σκοπεύουν να διασυνδέσουν περαιτέρω τα αυτοκίνητα και την υποδομή τους ενώ παράγουν ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα, θα χρειαστούν έναν τρόπο να διαχειρίζονται και να μεταδίδουν τεράστια ποσά δεδομένων αποτελεσματικά σε κάθε όχημα και μια πλατφόρμα.

Αλλά αυτό σημαίνει ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα χρειαστούν επίσης και πολλά συγκεκριμένα δεδομένα, όπως η ταχύτητα του τόπου και του οχήματος. Οι καταναλωτές δεν έχουν κανένα πρόβλημα να δώσουν ιδιωτικά ψήγματα πληροφοριών σε τηλεφωνικές εταιρείες και εταιρείες τεχνολογίας τώρα, έτσι ώστε να τους πείσουν να κάνουν το ίδιο με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, οπότε θα πρέπει να είναι τόσο δύσκολο όσο ακούγεται…