«Βιώσιμη τάση» η διαδικτυακή πώληση αυτοκινήτων για τη Google
ΝΕΑ«Βιώσιμη τάση» η διαδικτυακή πώληση αυτοκινήτων για τη Google
ΝΕΑΟι αγορές αυτοκινήτων μέσω διαδικτύου στην Ευρώπη, αυξήθηκε σημαντικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας και η Google «βλέπει» πως η τάση αυτή έχει να κάνει και με την περιβαλλοντική συνείδηση.
Αυτό επισημαίνεται από τη Google, καθώς η τάση για διαδικτυακή αγορά αυτοκινήτου, συνεχίζεται στα ίδια επίπεδα και μετά το τέλος των περιοριστικών μέτρων.
WHAT CAR
«Έχουμε δει την άνοδο των διαδικτυακών αγορών αυτοκινήτων μετά την περίοδο των αυστηρών μέτρων λόγω COVID», δήλωσε ο Christian Richter, διευθυντής λιανικής πώλησης αυτοκινήτων της Google, πριν λίγες μέρες σε τοποθέτησή του στο Automotive News Europe Congress. «Οι άνθρωποι συνειδητοποίησαν πως μπορούσαν να αγοράσουν σχεδόν τα πάντα μέσω διαδικτύου, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων και έτσι, η όλη διαδικασία έγινε μια βιώσιμη τάση».
Περίπου το 14 τοις εκατό των αυτοκινήτων αγοράζονται τώρα μέσω Διαδικτύου, είπε ο Richter, επικαλούμενος έρευνα της Google.«Οι σκανδιναβικές χώρες και το Ηνωμένο Βασίλειο, είναι πιο προηγμένες ψηφιακά. Η νότια Ευρώπη είναι λιγότερο ψηφιακή αλλά στις πωλήσεις που μας απασχολούν, η διαφορά είναι έως το πολύ 10 τοις εκατό. Έχει να κάνει περισσότερο με το ποια εταιρεία μπορεί να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία στον καταναλωτή. Από τη στιγμή που προσφέρει κάποια εταιρεία ένα πραγματικά καλό ταξίδι αγοράς στο διαδίκτυο, οι πελάτες θα το κάνουν» ανέφερε χαρακτηριστικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Xάρτες Google ειδικά για ηλεκτρικά και PHEVs
Ο Daniel Ricciardo απαντά στη… Google (video)
Google: Σύντομα με YouTube στις οθόνες των αυτοκινήτων