Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Video: Η αεροδυναμική του i8

Ελλάδα 3:43
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Video: Η αεροδυναμική του i8

ΝΕΑ

Video: Η αεροδυναμική του i8

ΝΕΑ

Συνέχεια στα βίντεο της BMW μέσω των οποίων μας «συστήνει» το νέο i8, με το πέμπτο επεισόδιο της σειράς να επικεντρώνεται στον τομέα της αεροδυναμικής!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Το Plug-in υβριδικό coupe επιδόσεων της γερμανικής μάρκας, πέραν της όποιας τεχνολογίας φέρει, είναι αναμφίβολα ελκυστικό. Ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο σε εμφάνιση.

Είναι βέβαια σπορ και σε επιδόσεις καθώς η συνδυαστική ισχύς του 1500άρη 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα και του ηλεκτρικού μοτέρ, φτάνει τα 362 PS (231+131), με τη ροπή να ορίζεται στα 58,1 kgm.

Advertisement
Advertisement

Στο βίντεο λοιπόν αναλύονται οι πηγές έμπνευσης αλλά και η σχεδιαστική φιλοσοφία που ακολούθησε BMW με το i8, με τις παράλληλες γραμμές που διέπουν το πλάι του οχήματος προτού συναντηθούν στο πίσω μέρος. Το σχεδίαση«steam flow» όπως χαρακτηριστικά την τιτλοφορούν οι Βαυαροί, μειώνει σημαντικά την οπισθέλκουσα, χαρίζοντας πολύ καλό αεροδυναμικό συντελεστή – 0.26.

Δεν είναι όμως μόνο οι θεατές επιλογές του σχεδιαστικού τμήματος της BMW που συντελούν σε αυτό, αφού αρκετή δουλειά στον τομέα της αεροδυναμικής έχει γίνει και με το πάτωμα του i8. Στα 125 δευτερόλεπτα του βίντεο υποδεικνύονται μερικοί ακόμα τομείς όπου στάθηκαν οι Γερμανοί, όπως το σμιλεμένο πίσω μέρος, λόγω του οποίου  πάνω από τα φωτιστικά σώματα το αμάξωμα θυμίζει πτερύγιο. Προφανώς, η μείωση των αεροδυναμικών αντιστάσεων, συνεπάγεται και μειωμένη κατανάλωση.

Στα προηγούμενα τέσσερα επεισόδια, αναλύθηκαν η επιλογή ανθρακονημάτων, η σχεδιαστική φιλοσοφία, οι επιδόσεις αλλά και το χαμηλό βάρος του i8. Θυμηθείτε τα, ακολουθώντας τα link.