Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Video: Το χαμηλό βάρος του i8

Ελλάδα 3:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Video: Το χαμηλό βάρος του i8

ΝΕΑ

Video: Το χαμηλό βάρος του i8

ΝΕΑ

Η BMW συνεχίζει τη σειρά των σύντομων βίντεο μέσω των οποίων μας συστήνει το νέο της plug-in hybrid επιδόσεων, το i8. ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Advertisement
Advertisement

Στα προηγούμενα τρία επεισόδια που σας παρουσιάσαμε, αναλύονται η επιλογή ανθρακονημάτων, η σχεδιαστική φιλοσοφία του αλλά και οι επιδόσεις του ι8.

Τώρα, αναλύεται η φιλοσοφία EfficientDynamics της BMW που γνώμονα έχει τη μείωση των εκπομπών ρύπων και της κατανάλωσης, ενώ σύμφωνα με τους Βαυαρούς, όχι μόνο δεν φέρνει συμβιβασμούς στην οδηγική απόλαυση και τις επιδόσεις αλλά τις ενισχύει. Μέρος αυτής είναι η δραστική μείωση του βάρους των οχημάτων, του πραγματικού όγκου τους, ώστε να ωφεληθεί η εντός δρόμου συμπεριφορά.

Εδώ λοιπόν επικεντρώνεται το συγκεκριμένο βίντεο, παρουσιάζοντας μας γιατί τα ανθρακονήματα και το αλουμίνιο αντικαθιστούν το ατσάλι, προσφέροντας πολύ χαμηλότερο βάρος αλλά αυξημένη αντοχή. Με τεχνολογία που έρχεται από τους αγώνες και περνάει πλέον και σε οχήματα παραγωγής.

Advertisement
Advertisement

Η προσπάθεια μείωσης βάρους (για να αντισταθμιστεί και το επιπλέον βάρος από τις μπαταρίες του υβριδικού συστήματος) συνεχίστηκε και στο εσωτερικό όπου στον πίνακα οργάνων έχει χρησιμοποιηθεί μαγνήσιο.

Το i8 ζυγίζει 1490 κιλά

Το Plug-in υβριδικό coupe επιδόσεων της γερμανικής μάρκας, παίρνει ώθηση από τη συνδυασμένη δράση ενός 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.5 lt, με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Ο πρώτος αποδίδει 231 PS και χαρίζει κίνηση στους πίσω τροχούς, μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 131 PS και κινεί τους εμπρός τροχούς. Έτσι το BMW i8 είναι ένα τετρακίνητο μοντέλο, όταν αναλαμβάνουν δράση ταυτόχρονα και οι δύο μονάδες. Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος ανέρχεται σε 362 PS και η ροπή ορίζεται στα 58,1 kgm.