Toyota MR2: Επιστροφή-έκπληξη για το θρυλικό κεντρομήχανο
ΝΕΑ
Η Toyota αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο επαναφοράς του MR2, με κινήσεις που δείχνουν σοβαρή πρόθεση για ένα νέο, καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο με κινητήρα στο κέντρο, με τις ευλογίες της Gazoo Racing.
Η πιθανότητα επιστροφής του Toyota MR2 επανέρχεται δυναμικά στο προσκήνιο, καθώς μια σειρά από πρόσφατες ενδείξεις δείχνουν ότι ο ιαπωνικός κατασκευαστής εξετάζει σοβαρά την αναβίωση ενός από τα πιο εμβληματικά σπορ μοντέλα του.
WHAT CAR
Το MR2, που άφησε ανεξίτηλο αποτύπωμα από τα μέσα της δεκαετίας του ’80 έως και το 2007, θεωρείται από πολλούς ως ένα από τα πιο αυθεντικά οδηγικά αυτοκίνητα που παρήγαγε ποτέ η Toyota, χάρη στη μεσαία τοποθέτηση του κινητήρα, το χαμηλό βάρος και τη φιλοσοφία της καθαρής οδηγικής απόλαυσης.
Οι πρόσφατες κινήσεις της Toyota στον τομέα των εμπορικών κατοχυρώσεων, σε συνδυασμό με τη συνολική στρατηγική της μάρκας γύρω από την Gazoo Racing, έχουν αναζωπυρώσει τις συζητήσεις για ένα νέο MR2, πιθανότατα με το σήμα GR. Η εξέλιξη αυτή δεν θα ήταν αποκομμένη από τη γενικότερη στροφή της Toyota τα τελευταία χρόνια προς πιο συναισθηματικά, οδηγικά προσανατολισμένα μοντέλα, σε μια εποχή που η αυτοκινητοβιομηχανία κυριαρχείται από SUV και την ηλεκτροκίνηση.
Το GR Yaris, το GR Corolla και το GR86 έχουν ήδη δείξει ότι η ιαπωνική εταιρεία είναι διατεθειμένη να επενδύσει σε αυτοκίνητα που απευθύνονται στους φίλους της οδήγησης και όχι μόνο στη λογική της μαζικής κατανάλωσης.
Το ενδεχόμενο ενός νέου Toyota MR2 αποκτά ιδιαίτερη σημασία και λόγω της αρχιτεκτονικής του. Η μεσαία διάταξη κινητήρα αποτελεί σήμερα σπάνιο φαινόμενο σε προσιτά σπορ αυτοκίνητα, καθώς συνδέεται κυρίως με πολύ ακριβές κατασκευές. Αν η Toyota επιλέξει να επαναφέρει το MR2 σε αυτό το πλαίσιο, θα πρόκειται για μια ξεκάθαρη δήλωση προθέσεων, με στόχο την ανάδειξη της μηχανολογικής της ικανότητας και της αγωνιστικής της κληρονομιάς.
Σε τεχνικό επίπεδο, χωρίς να υπάρχουν επίσημες ανακοινώσεις, όλα δείχνουν ότι η Toyota δεν σκοπεύει να μετατρέψει το MR2 σε αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Το πιθανότερο σενάριο θέλει ένα σύγχρονο θερμικό σύνολο, ενδεχομένως με υβριδική υποβοήθηση, ώστε να συνδυάζεται η απόδοση με τον περιορισμό εκπομπών και κατανάλωσης.
Ένας turbo τετρακύλινδρος κινητήρας, τοποθετημένος στο κέντρο, θα μπορούσε να προσφέρει τον ιδανικό συμβιβασμό ανάμεσα σε επιδόσεις, βάρος και κόστος, παραμένοντας πιστός στο πνεύμα των προηγούμενων γενιών.
Παρά το γεγονός ότι καμία από αυτές τις πληροφορίες δεν συνοδεύεται ακόμη από επίσημο χρονοδιάγραμμα, η γενικότερη κινητικότητα γύρω από το όνομα MR2 ενισχύει την αίσθηση ότι δεν πρόκειται απλώς για μια θεωρητική άσκηση ή ένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα. Αντίθετα, όλα δείχνουν ότι η Toyota εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να επαναφέρει ένα μοντέλο-σύμβολο, ικανό να λειτουργήσει ως αντίβαρο στη μονοτονία της σύγχρονης αγοράς.
Εφόσον το νέο Toyota MR2 περάσει τελικά στην παραγωγή, θα αποτελέσει μια από τις πιο ενδιαφέρουσες αφίξεις των επόμενων ετών, όχι μόνο για τους φίλους της μάρκας, αλλά και για όσους εξακολουθούν να πιστεύουν ότι το σπορ αυτοκίνητο μπορεί να έχει λόγο ύπαρξης και στον 21ο αιώνα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
O αναβαθμισμένος TDI της Audi λειτουργεί και με βιοντίζελ
Η νέα, ειδική έκδοση της Mercedes G-Class θα είναι κάμπριο
Δείτε τις νέες τιμές διοδίων για το νέο έτος σε Μορέα και Ολυμπία Οδός