Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το Tesla Model Y βρήκε τον Κινέζο ανταγωνιστή του

Ελλάδα 6:43
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το Tesla Model Y βρήκε τον Κινέζο ανταγωνιστή του

ΝΕΑ

Το Tesla Model Y βρήκε τον Κινέζο ανταγωνιστή του

ΝΕΑ

Η Geely λανσάρει, αρχικά στην αγορά της Κίνας, έναν πολύ σοβαρό παίκτη στην κατηγορία, που κυριαρχούν οι Αμερικανοί.

Advertisement
Advertisement

To Tesla Model Y ήταν στην κορυφή των… charts, στις πωλήσεις EV στην Κίνα τον περασμένο μήνα, αλλά ο ανταγωνισμός εντείνεται.

Η BYD πούλησε σχεδόν τόσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όσα η Tesla το τελευταίο τρίμηνο και υπάρχουν επιθυμητά νέα μοντέλα που έρχονται από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες που σκοπεύουν να κλέψουν τη δόξα των Αμερικανών, συμπεριλαμβανομένου του όμορφου και άρτια εξοπλισμένου Jiyue 01 της Geely.

Advertisement
Advertisement

To Jiyue 01, φέρει την ονομασία του από ένα άλλο δημοφιλές EV, το Jidu και ουσιαστικά αποτελεί τον καρπό της συνεργασίας της Geely με τον τεχνολογικό κολοσσό Baudu, που έχει χαρακτηριστεί και η «Google της Κίνας».

Η αρχική έκδοση Max, εφοδιάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 268 ίππων, που προσφέρουν τη δυνατότητα επιτάχυνσης από στάσης στα 100χλμ/ώρα, σε 7,2 δευτερόλεπτα, ενώ σύμφωνα με την Gelly η αυτονομία ανέρχεται στα 550 χιλιόμετρα.

Η έκδοση αυτή κοστίζει περίπου 34.000 δολάρια και ανταγωνίζεται ευθέως το Tesla Model Y, του οποίου η βασική έκδοση ξεκινά από 36.000 δολάρια.

Advertisement

Εναλλακτικά και για μια επιβάρυνση της τάξεως των 6.150 δολαρίων, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν τον διπλό κινητήρα Max Performance, ο οποίος διπλασιάζει την ισχύ στους 536 ίππους, μειώνει τον χρόνο των πρώτων 100χλμ/ώρα στα 3,8 δευτερόλεπτα και προσφέρει αυτονομία 660 km.

Advertisement

Και τα πράγματα φαίνονται εξίσου καλά στο εσωτερικό, όπου το νέο EV προσφέρει ένα τεράστιο ψηφιακό ταμπλό ευρείας οθόνης 35,6 ιντσών με ανάλυση 6K και γρήγορο τσιπ Qualcomm Snapdragon 8295.

Μία από τις εικόνες στον ιστότοπο του Jiyue δείχνει δύο άτομα να παίζουν ένα αγωνιστικό βιντεοπαιχνίδι μέσα από το αυτοκίνητο, ο ένας να ελέγχει το τιμόνι, ενώ ένας άλλος χρησιμοποιεί ένα παραδοσιακό joypad για παιχνίδια.

Advertisement

Η τεχνολογία δεν σταματά εκεί. Το σύστημα φωνητικής αλληλεπίδρασης SIMO μπορεί να ελέγξει όλα τα είδη των χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών παραθύρων και η Baidu έχει αναπτύξει δύο διαφορετικά αυτόνομα πακέτα, χρησιμοποιώντας επτά κάμερες 8 megapixel, τέσσερις κάμερες 3 megapixel, 12 ραντάρ υπερήχων και ραντάρ κυμάτων πέντε χιλιοστών.

ΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε το smart #1
Δείτε τι κλέβουν πλέον απο το αγαπημένο τους αυτοκίνητο
10+1 μοντέλα που σόκαραν την αγορά