Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το Suzuki Jimny είναι ιδανικό και ως εκχιονιστικό!

Ελλάδα 9:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το Suzuki Jimny είναι ιδανικό και ως εκχιονιστικό!

ΝΕΑ

Το Suzuki Jimny είναι ιδανικό και ως εκχιονιστικό!

ΝΕΑ

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι αρετές του μικρού τετρακίνητου Suzuki, αποτελούν σημείο αναφοράς…

Advertisement
Advertisement

Το Suzuki Jimny είναι ένα από τα… εξωτικά αυτοκίνητα στους δρόμους της Γερμανίας.

Όμως κάθε φορά που πέφτει το πρώτο χιόνι του χειμώνα, φαίνεται να «παίρνει την εκδίκησή του»! Ο λόγος; Για μια σειρά από χειροπιαστά χαρακτηριστικά, θεωρείται ένα σπουδαίο όχημα χειμερινών υπηρεσιών και ειδικότερα ένα πολύ πρακτικό εκχιονιστικό μηχάνημα!

Συχνά, λοιπόν, το μικρό ιαπωνικό off-roader με μια λεπίδα χιονιού στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου και μερικές φορές με έναν απλωτή στο πίσω μέρος, κάνει την εμφάνισή του στους γερμανικούς δόμους.

Advertisement
Advertisement

Αλλά γιατί αυτό το Suzuki είναι ιδιαίτερα δημοφιλές ως όχημα καθαρισμού για υπηρεσίες φύλαξης και χειμερινών υπηρεσιών;

Ο Marco-André Fürst επιβεβαιώνει το… φαινόμενο Jimny: «Το 50% των πελατών μου θέλουν να χρησιμοποιήσουν ένα Jimny για αυτόν τον σκοπό», λέει ο ιδιοκτήτης της εταιρείας «Schneefürst» με έδρα το Memmingen της Βαυαρίας, η οποία ειδικεύεται στη μετατροπή, την πώληση και τη συντήρηση οχήματα χειμερινής υπηρεσίας. Αλλά αυτό δεν είναι περίεργο, γιατί μόνο αυτό το μοντέλο προσφέρει ένα πακέτο χαρακτηριστικών που είναι απόλυτα προσαρμοσμένο σε αυτή τη συγκεκριμένη απαίτηση.

Advertisement

Στενό, ευκίνητο, αλλά και δυνατό

«Οι πελάτες μας εκτιμούν την ευελιξία του και τη στενή πίστα», λέει ο Fürst για το μοντέλο μήκους 3,48 μέτρων και πλάτους 1,65 μέτρων, του οποίου ο κύκλος στροφής είναι μικρότερος από δέκα μέτρα. Επιπλέον, το πλαίσιο χρειάζεται μόνο αναβάθμιση με νέα ελατήρια, ώστε το off-roader να πετύχει τα απαραίτητα φορτία άξονα και να αυξηθεί το επιτρεπόμενο συνολικό βάρος. Εδώ επωφελείται από το βελτιωμένο πλαίσιο σκάλας, το οποίο η Suzuki ενίσχυσε στο Jimny GJ σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο FJ με νέα μέλη X και cross.

Advertisement

«Ο κινητήρας έχει επίσης αισθητά μεγαλύτερη ισχύ», εξηγεί ο ειδικός. Το Jimny δεν είναι ακριβώς ένα… εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος με τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων των 102 ίππων και μέγιστη ισχύ 130 Nm. Ωστόσο, σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, ο οποίος προσέφερε μέγιστη ισχύ 86 ίππων, τα τεχνικά δεδομένα αντιπροσωπεύουν σαφή πρόοδο. Σε αυτό προστίθεται η εξελιγμένη τεχνολογία κίνησης, της οποίας τα πλεονεκτήματα γίνονται από μόνα τους όταν χρησιμοποιείται στο χιόνι: τετρακίνηση που μπορεί να ενεργοποιηθεί με μοχλό, μείωση ταχυτήτων και μπλοκάρισμα διαφορικού, που προσομοιώνεται ηλεκτρονικά.

Πέραν όλων των παραπάνω, το Jimny εμφανίζεται πιο πληθωρικό από το ανταγωνιστικό (σε χαρακτηριστικά και τιμή) Lada Niva και η μετατροπή του σε εκχιονιστικό, υπολογίζεται σε ένα κόστος 10.000 ευρώ, πάνω από την τιμή αγοράς του, όταν το αντίστοιχο για δημοφιλή pick-up (ενδεδειγμένα για τη «δουλειά») είναι πολύ μεγαλύτερο.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το 5θυρο Suzuki Jimny πάει Ιαπωνία!
Ποιο νέο Suzuki θα είναι το πρωτότυπο eVX;
Στις σκάλες με Suzuki MOQBA!