Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το Peugeot 3008 έχει πλήρη γκάμα κινητήρων

Ελλάδα 4:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το Peugeot 3008 έχει πλήρη γκάμα κινητήρων

ΝΕΑ

Το Peugeot 3008 έχει πλήρη γκάμα κινητήρων

ΝΕΑ

Με το κορυφαίο SUV της  η Peugeot προσφέρει δελεαστικές και ολοκληρωμένες επιλογές για όλα τα γούστα.

Advertisement
Advertisement

Η Peugeot ανέκαθεν είχε μια ιδιαίτερη θέση ανάμεσα στις εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχει σκαρφαλώσει και έχει εδραιωθεί στην ελίτ των αυτοκινητοβιομηχανιών. Οι Γάλλοι έχουν μπει για τα καλά στη λίστα των «κορυφαίων» έχοντας μια δυνατή γκάμα μοντέλων, τα οποία ξεχωρίζουν για την πολυτέλεια, την τεχνολογία και φυσικά τη μοναδική σχεδιαστική ταυτότητα.

Ποια όμως ήταν η στιγμή η οποία πυροδότησε την έναρξη αυτής της ξέφρενης πορείας και την εκτόξευση της Peugeot στην κορυφή; Αδιαμφισβήτητα η στιγμή αυτή ανήκει στο 3008 και στην πρώτη του επίσημη παρουσίαση πίσω στο 2009. Τον Απρίλιο εκείνης της χρονιάς έκανε το ντεμπούτο του ένα SUV το οποίο έμελλε να βάλει τα θεμέλια για μια απίστευτη πορεία επιτυχιών, αλλά και μιας εντελώς διαφορετικής προσέγγισης από τη γαλλική μάρκα η οποία, όπως αποδεικνύεται σήμερα, ήταν άκρως πετυχημένη.

Advertisement
Advertisement

Ερχόμαστε στο 2022 και η Peugeot όχι μόνο συνεχίζει την πορεία του 3008 αλλά έχει καταφέρει να «σμιλέψει όλες τις γωνίες του» δίνοντας στο κοινό ίσως το καλύτερο 3008 από τότε που παρουσιάστηκε πριν από 13 χρόνια. Δυνατά σημεία του φρεσκαρισμένου μοντέλου παραμένει η εμφάνιση η οποία εξακολουθεί να το βάζει στην κορυφή της κατηγορίας. Σημαντικές αναβαθμίσεις έχουμε και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου το οποίο έχει γίνει ακόμα πιο hightech, πιο άνετο, πιο σύγχρονο και το κυριότερο, πιο «έξυπνο» από ποτέ.

Ένα από τα στοιχεία που έχει κάνει το ανανεωμένο Peugeot 3008 να βλέπει ξανά τον ανταγωνισμό αφ’ υψηλού είναι το νέο υβριδικό σύνολο που διαθέτει. Η γαλλική μάρκα έχει στρέψει πλέον την προσοχή της στον εξηλεκτρισμό προσθέτοντας τις εκδόσεις Hybrid 225 και Hybrid4 300 4X4. Στην περίπτωση του Hybrid 225 συνεργάζονται ένας τούρμπο κινητήρας βενζίνης 1.598 κ.εκ. και ένας ηλεκτροκινητήρας με τη συνολική απόδοση να φτάνει τους 225 ίππους και τα 360 Nm ροπής.

Advertisement

Το plug-in υβριδικό μοντέλο είναι ικανό να διανύσει αμιγώς ηλεκτρικά περίπου 56 χιλιόμετρα, ενώ η μπαταρία των 13,2 kWh, εκτός από τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας, είναι σε θέση να φορτιστεί σε ταχυφορτιστή ή κοινή οικιακή πρίζα. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι 225 χλμ./ώρα, ενώ τα 0-100 έρχονται σε 8,7 δευτερόλεπτα.

Advertisement

Στην περίπτωση του πιο ισχυρού συνόλου Hybrid4 300 η Peugeot έχει ανεβάσει την απόδοση προσφέροντας ακόμα καλύτερες επιδόσεις. Και σε αυτήν την περίπτωση ο κινητήρας βενζίνης είναι 1.6 λίτρων τούρμπο, αλλά συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα κίνησης. Η μετάδοση της κίνησης μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, ενώ η συνδυαστική απόδοση είναι 300 ίππους και 520 Nm ροπής.

Αξιοσημείωτο είναι πως και οι δύο εξηλεκτρισμένες εκδόσεις συνεργάζονται με ένα αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων (e-EAT8). Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι 235 χλμ./ώρα, ενώ τα 0-100 έρχονται σε 5,9 δευτερόλεπτα.

Advertisement

Για εκείνους τώρα που δεν θέλουν να ακολουθήσουν το δρόμο της ηλεκτροκίνησης, η Peugeot συνεχίζει να προσφέρει τον ικανό κινητήρα βενζίνης PureTech των 1.2 λίτρων. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο έχει αποδείξει την αξία του συνδυάζοντας τις καλές επιδόσεις, την ομαλή λειτουργία και την οικονομία στο καύσιμο σε όλα τα επίπεδα. Το τρικύλινδρο σύνολο με τη βοήθεια τούρμπο αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm ροπής με την κίνηση να μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς.

Το 3008 με τον συγκεκριμένο κινητήρα, είναι διαθέσιμο τόσο με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, όσο και με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (EAT8). Οι επιδόσεις είναι και σε αυτήν την περίπτωση εξαιρετικές με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 188 χλμ/ώρα και τα 0-100 να έρχονται σε 9,5 δευτερόλεπτα.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το 3008 έχει και η έκδοση με τον κινητήρα πετρελαίου των 1,5 λίτρων. Το BlueHDi 130 σύνολο εξακολουθεί να αποτελεί την αγαπημένη επιλογή των οδηγών καθώς συνδυάζει την εξαιρετική οικονομία στο καύσιμο με τη ροπάτη λειτουργία ταιριάζοντας ιδανικά με το επιβλητικό SUV.

Το μηχανικό σύνολο των 1.499 κ.εκ. αποδίδει 130 ίππους και 300 Nm ροπής και συνεργάζεται με το σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 192 χλμ/ώρα, ενώ τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 11,5 δευτερόλεπτα.

Η Peugeot έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια εικόνα στο κοινό των τεσσάρων τροχών, όταν αναφερόμαστε στην κατηγορία των SUV το μυαλό αυτόματα να πηγαίνει στο 3008. Τίποτα όμως δεν είναι τυχαίο, καθώς εκτός από ένα κορυφαίο μάρκετινγκ, για να πετύχει ένα μοντέλο θα πρέπει να είναι και καλό.

Το 3008 παραμένει ένα από τα κορυφαία SUV που κυκλοφορούν στην αγορά, κάτι που ενισχύεται και από τα μηχανικά σύνολα που θα καλύψουν κάθε ανάγκη. Βενζίνη, πετρέλαιο ή ηλεκτρικό το 3008 ξεχωρίζει τόσο όταν το κοιτάζεις να περνάει από μπροστά σου, όσο και όταν βρεθείς πίσω από το τιμόνι του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
To Peugeot e-2008 είναι κορυφαία επιλογή στα ηλεκτρικά SUV
Δοκιμή: Peugeot 308 1.2 PureTech 130
Peugeot: Πως συναρμολογεί τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα