Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

Το νέο Volkswagen Golf R θα είναι φανταστικό

  • Γιώργος Σκευοφύλαξ ( gs@newsauto.gr )

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του R Division της VW Jost Capito υποσχέθηκε ότι το επόμενο Golf R θα είναι όχι απλά sportive αλλά μοναδικό. Επιπλέον δεν θα έχει ηλεκτροκινητήρα.

 

Η νέα γενιά (όγδοη) του Volkswagen Golf βρίσκεται στα τελικά στάδια ανάπτυξης. Οι πρώτες φωτογραφίες του έχουν ήδη διαρρεύσει και έτσι έχουμε δει την εμφάνισή του.

Η παραγωγή του μπορεί να μην έχει ξεκινήσει ακόμη, όμως τα τμήματα της VW προετοιμάζονται για τις ειδικές εκδόσεις. Δείτε για παράδειγμα το «R Division» όπου έχει ήδη έτοιμα τα σχέδια και τις εφαρμογές για το Golf R Mk8.

Ο επικεφαλής του τμήματος Jost Capito αποκάλυψε σε συνέντευξή του τις πρώτες λεπτομέρειες σχετικά με το επερχόμενο Golf R, αποκαλύπτοντας πως δεν θα έχει βοήθεια στις επιδόσεις από ηλεκτροκινητήρα και θα είναι κορυφαίο σε απόδοση και οδική συμπεριφορά.

«Το κορυφαίο μας μοντέλο παραμένει το Golf R. Δεν θέλουμε να πάρουμε να πάρουμε δύναμη από υβριδικές μορφές. Τα υβριδικά μοντέλα πρέπει να έχουν οικολογικό σκεπτικό και να είναι προσιτά. Δεν ταιριάζουν σε μοντέλα επιδόσεων. Το μοντέλο GTE είναι μια εναλλακτική επιλογή για έναν πελάτη, που θέλει ένα διαφορετικό GTI. Ο βασιλιάς των επιδόσεων είναι και θα παραμείνει το Golf R, και αυτό της όγδοης γενιάς θα είναι φανταστικό», είπε ο Capito.

Ο εκπρόσωπος της Volkswagen ρωτήθηκε επίσης για το Golf R400, το οποίο υπάρχει ως πρόταση και μάλιστα έχει δοκιμαστεί στην πίστα. Επιβεβαίωσε ότι εξέλιξαν ένα τέτοιο μοντέλο και η ιδέα δεν θα προχωρήσει.

«Έχουμε κάνει έρευνα και οι πελάτες δεν το θέλουν», πρόσθεσε ο Capito. «Θέλουν περίπου 300 ίππους σε μια τιμή κάτω από τα 50.000 ευρώ. Η εξέλιξη ενός μοντέλου 400 ίππων θα το έκανε πολύ ακριβό και έτσι θα χάνατε το 50% τοις εκατό του όγκου πωλήσεων».

Έμμεσα, αυτό που καταλάβαμε ήταν πως το Golf R Mk8 δεν θα έχει 400 ίππους, καθώς αυτό θα ανέβαζε αναπόφευκτα την τιμή του. Έτσι, θα διατηρήσει την δύναμη των 300 ίππων. Ίσως να έχει λίγο περισσότερη δύναμη για διαφοροποιηθεί από το τρέχον μοντέλο. Οι αλλαγές στο πλαίσιο, το set up των αναρτήσεων και την ρύθμιση του κιβωτίου DSG θα το κάνουν πιο εύκολο στην οδήγηση και σίγουρα ταχύτερο στο 0-100.

Δημοφιλή στο Protothema.gr