Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το νέο Mazda 9 θυμίζει Ferrari

Ελλάδα 17:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το νέο Mazda 9 θυμίζει Ferrari

ΝΕΑ

Το νέο Mazda 9 θυμίζει Ferrari

ΝΕΑ

Αυτή τη στιγμή, τα περισσότερα αυτοκίνητα που έχουν τον κινητήρα πίσω από τον οδηγό κατασκευάζονται στην Ιταλία, τη Γερμανία ή τη Βρετανία. Ωστόσο, τα βιβλία της ιστορίας είναι γεμάτα με παραδείγματα ιαπωνικών αυτοκινητοβιομηχανιών όπως η Mazda, που θέλουν να δημιουργήσουν το δικό τους σπορ αυτοκίνητο.

Advertisement
Advertisement

Η Mazda φημίζεται για τις τεχνολογικές καινοτομίες της. Κάθε πρωτότυπο ξεπροβάλλει ξεκάθαρα τι έχουν στο μυαλό τους οι άνθρωποι της εδώ και καιρό. Πάρτε για παράδειγμα το concept RX-500 του 1970, καθώς και τα προφανή αγωνιστικά πρωτότυπα Le Mans.

Τα τελευταία χρόνια, είχαμε το σούπερ σέξι concept Furai, το οποίο αν θυμόμαστε σωστά κάηκε τυχαία. Αυτό εδώ, το Mazda 9 με τον κινητήρα στο κέντρο δεν είναι ένα από αυτά, αλλά μια προσωπική μελέτη σχεδιασμού από τον Joseph Robinson. Ακόμα κι αν υποτίθεται ότι ήταν κοινό με την Corvette, το στυλ αυτού του είδους δεν μοιάζει με μια Chevy ή οποιοδήποτε άλλο supercar γύρω από το συγκεκριμένο θέμα. Το σχήμα είναι εξαιρετικά λείο, σαν βότσαλο που πλένεται από τον ωκεανό. Είναι σαφώς εμπνευσμένο από τα απαλά σχήματα του Mazda3 και έχει αυτό το είδος της ατμόσφαιρας και στο τμήμα των προβολέων.

Advertisement
Advertisement

Η σχεδιαστική γλώσσα του Kodo είναι εμφανής στο σχήμα της μάσκας ή στις αναλογίες του αμαξώματος, αλλά δεν αντιγράφει κανένα Mazda που γνωρίζετε ή έχετε δει ποτέ. «Ως ναυαρχίδα, μπορεί να εντατικοποιήσει την πρόθεση της Mazda να κινηθεί προς τα premium μονοπάτια της αγοράς. Ταυτόχρονα, με αυτή τη νέα πλατφόρμα, η Mazda μπορεί να επιστρέψει στο μηχανοκίνητο αθλητισμό προκειμένου να πυροδοτήσει εκ νέου το ενθουσιώδες κοινό της και να ενισχύσει την κληρονομιά αλλά και την εικόνα της», λέει ο ανεξάρτητος σχεδιαστής, δικαιολογώντας την ύπαρξη του εντυπωσιακού Mazda 9 ως supercar σύγχρονης κοπής.

Πρόσθεσε επίσης πως το αυτοκίνητο θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει υβριδική τεχνολογία, αλλά τόνισε ωστόσο πως διακρίνει ένα πρόβλημα με αυτό. Η Mazda εργάζεται επάνω σε έναν νέο κινητήρα inline-6 που θα τροφοδοτεί το νέο σπορ αυτοκίνητο. Αν και αυτό ταιριάζει με αυτοκίνητα μεγάλου τουρισμού GT, οι Αμερικανοί αναμένουν τουλάχιστον ένα V8 για την προσωπική τους ικανοποίηση. Αυτός είναι εν μέρει ο λόγος για τον οποίο το νέο NSX δεν γνώρισε μεγάλη επιτυχία, παρά τους προηγμένους ηλεκτροκινητήρες με την αστείρευτη ροπή από το μηδέν.