Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το ηλεκτρικό VW ID.3 είναι φθηνότερο από ένα μοντέλο βενζίνης ή diesel

Ελλάδα 0:33
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το ηλεκτρικό VW ID.3 είναι φθηνότερο από ένα μοντέλο βενζίνης ή diesel

ΝΕΑ

Το ηλεκτρικό VW ID.3 είναι φθηνότερο από ένα μοντέλο βενζίνης ή diesel

ΝΕΑ

Η Volkswagen ξεκίνησε τις συγκρίσεις μεταξύ του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου ID.3 και των μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης όπως το δικό της Golf. Η Γερμανική εταιρία υποστηρίζει ότι το ηλεκτρικό μοντέλο δεν είναι μόνο φθηνότερο στις καθημερινές μετακινήσεις αλλά (και σύντομα στην Γερμανία) θα γίνει πιο προσιτό.

Advertisement
Advertisement

 

Σύμφωνα με την εταιρεία, η βασική έκδοση του VW ID.3 (εκείνη με μπαταρία 45 kWh και αυτονομία WLTP 330 χλμ) θα διατίθεται από 23.430 ευρώ στη Γερμανία, μετά από επιδότηση, κάνοντάς το φθηνότερο σε αγορά από ένα Golf 1.5 TSI 130 PS ή ένα Golf 2.0 TDI 115 PS.

Advertisement
Advertisement

Η Γερμανία προσφέρει επί του παρόντος μια περιβαλλοντική έκπτωση (Umweltbonus), επιχορηγώντας τα ηλεκτρικά οχήματα (Electric Vehicle) μέχρι την τιμή των 47.600 ευρώ με 6.570 ευρώ, ενώ τα αντίστοιχα ακριβά μοντέλα με αρχική τιμή 77.600 ευρώ έχουν χαμηλότερο μπόνους τιμής (5.570 ευρώ).

Αυτό σημαίνει ότι οι τιμές για το νέο VW ID.3 στην Γερμανική αγορά θα ξεκινά από περίπου 30.000 ευρώ  πριν από τις επιδοτήσεις. Το ID.3 Pro, το οποίο προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία 420 χλμ. Το μοντέλο με την μεγαλύτερη μπαταρία 58 kWh, θα διατίθεται κάτω από 35.000 ευρώ πριν από τις επιδοτήσεις. Έτσι γίνεται φθηνότερο από τον προκάτοχό του, το VW e- Γκολφ.

Advertisement

Το ID.3 είναι αμφισβητήσιμο το πιο σημαντικό νέο μοντέλο για τη VW, με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να εργάζεται σκληρά για να φέρει στην αγορά το πρώτο από μία σειρά αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων  παραγωγής. Εκτός από την χαμηλότερη τιμή αγοράς, η VW υπολογίζει ότι το ID.3 θα είναι φθηνότερο κατά 70 ευρώ σε μηνιαία βάση (840 ευρώ τον χρόνο) από ένα μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Γερμανία. Το νέο VW ID.3 θα είναι επίσης φθηνότερο στην ασφάλιση και στην συντήρηση (στη Γερμανία), καθώς θα πρέπει να επιθεωρείται κάθε δύο χρόνια, ανεξάρτητα από τα διανυθέντα χιλιόμετρα.

Η VW θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του νέου ID.3 στην ευρωπαϊκή αγορά αυτό το καλοκαίρι, εστιάζοντας στην παράδοση των 30.000 προπληρωμένων μοντέλων πρώτης έκδοσης στους πελάτες της.

Advertisement