Το… φλερτ που αλλάζει τα ιαπωνικά σπορ μοντέλα
ΝΕΑ
Μία ενδεχόμενη σύμπραξη δύο ιστορικών ονομάτων ίσως οδηγήσει στην αναβίωση των καλύτερων στιγμών της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αν οι φήμες από την Ιαπωνία επιβεβαιωθούν, η επόμενη γενιά των Mazda MX-5 Miata και Toyota GR86 ίσως πατήσει στο ίδιο πλαίσιο. Μια είδηση που μοιάζει πολύ ευφάνταστη, αλλά κρύβει ψήγματα αλήθειας.
WHAT CAR
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες από την Ιαπωνία, η Toyota σκοπεύει να αφήσει πίσω της τη συνεργασία με τη Subaru για την εξέλιξη της τρίτης γενιάς GR86.
Αντίθετα, στρέφεται προς τη Mazda, με την οποία ήδη διατηρεί στενούς δεσμούς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Mazda CX-50 Hybrid, που χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα Toyota.
Οι πληροφορίες θέλουν τη Mazda να παραχωρεί το ελαφρύ πλαίσιο 990S του MX-5, το οποίο θα επιμηκυνθεί ώστε να φιλοξενήσει διάταξη 2+2 για το επόμενο GR86.
Οι δύο εκδόσεις θα διαφοροποιούνται κυρίως ως προς τους κινητήρες, με τη συναρμολόγηση να γίνεται στο εργοστάσιο της Mazda στη Χιροσίμα και το λανσάρισμα να τοποθετείται γύρω στο 2028.
Αν επαληθευτεί, αυτή η «συμμαχία» σημαίνει το τέλος της εποχής των boxer κινητήρων στο GR86 και, πιθανότατα, την απόσυρση του Subaru BRZ από την αγορά.
Η Subaru δείχνει ολοένα και λιγότερο πρόθυμη να επενδύσει σε καθαρόαιμα σπορ μοντέλα, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο στους άλλους δύο παίκτες.
Η προοπτική δεν σταματά εδώ: η κοινή πλατφόρμα ίσως ανοίξει τον δρόμο για τις πρώτες υβριδικές εκδοχές των MX-5 και GR86, παντρεύοντας το χαμηλό βάρος με την τεχνολογική καινοτομία.
Μέχρι να πέσουν οι επίσημες υπογραφές, κρατάμε μικρό καλάθι. Ωστόσο, το ενδεχόμενο Mazda και Toyota να ενώσουν δυνάμεις σε δύο από τα πιο αγαπημένα σπορ αυτοκίνητα της εποχής, είναι αρκετό για να εξάψει τη φαντασία κάθε φίλου της ιαπωνικής σχολής.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
JLR: Παράλυση στην παραγωγή και απειλή για θέσεις εργασίας
Ανεβάζει τον πήχη η Triumph στις χωμάτινες πίστες με την TF 450-X
Φαντάζεστε να επέστρεφε έτσι το πισωκίνητο Skoda 110 R;