Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

To Audi Q9 θα πετά το γάντι στις BMW X7 και Mercedes GLS

Ελλάδα 14:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

To Audi Q9 θα πετά το γάντι στις BMW X7 και Mercedes GLS

ΝΕΑ

To Audi Q9 θα πετά το γάντι στις BMW X7 και Mercedes GLS

ΝΕΑ

Η εταιρεία από το Ίνγκολσταντ ετοιμάζει τη νέα ναυαρχίδα της, η οποία θα διασταυρώσει τα ξίφη της με τα μεγαλύτερα SUV των εγχώριων ανταγωνιστών της.

Advertisement
Advertisement

Βίους παράλληλους διάγουν οι τρεις premium Γερμανοί κατασκευαστές – Audi, BMW, Mercedes –  με κάθε κίνηση του καθενός να “σηκώνει” άμεσα την απάντηση των δύο άλλων. Εξαίρεση στην κανόνα, ωστόσο, αποτελούν οι Mercedes GLS και BMW X7 που δεν έχουν… κάποιον αντίπαλο από το Ίνγκολσταντ.

Αυτό σύντομα θα αλλάξει, με δημοσιεύματα να εμπλέκουν την Audi σε σενάρια εξέλιξης του μεγαλύτερου SUV της γκάμας της, υπό την διαφαινόμενη ονομασία Q9 (ή Q7 L).

Τα ρεπορτάζ αναφέρουν ότι οι άνθρωποι της εταιρείας ήδη διενεργούν εξονυχιστικές δοκιμές πάνω στη μελλοντική ναυαρχίδα της γκάμας, με κάποια πρωτότυπα να έχουν συλληφθεί από τους «κατασκοπευτικούς φακούς» ενόσω κινούντο εντός του Nurburgring.

Advertisement
Advertisement

Το επερχόμενο μοντέλο ενδέχεται να βασίζεται στην πλατφόρμα του VW Atlas, και η εμφάνισή του θα εναρμονίζεται πλήρως με τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της Audi, και ως εκ τούτου θεωρείται βέβαιο πως θα φέρει ένα επιβλητικό και συνάμα μοντέρνο λουκ.

Επίσημες φωτογραφίες προσώρας δεν υπάρχουν, αλλά αυτό δεν εμποδίζει τη ρωσική ιστοσελίδα Kolesa.ru από το να καταθέσει τη δική της πρόταση πάνω στην εμφάνιση του θηριώδους SUV.

Advertisement

Η δική της «ματιά» θέλει το μοντέλο να έχει λεπτούς LED προβολείς, μια μεγάλη εξαγωνική μάσκα τύπου Singerframe και ευμεγέθεις εισαγωγές αέρες για την αποτελεσματικότερη ψύξη των φρένων και του κινητήρα.

Στο προφίλ ένα μεγάλο οριζόντιο «νεύρο» διατρέχει τις θύρες, όταν στο πίσω μέρος το μεγάλο highlight είναι τα φώτα, στο σχεδιαστικό μοτίβο αυτών του Q8.

Advertisement

Η γκάμα εκδόσεων θα έχει τουλάχιστον μία plug-in υβριδική εκπροσώπηση, με βάση έναν V6 βενζινοκινητήρα 2.995 κ.εκ., πλαισιωμένος από ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 17,9 kWh, η οποία θα εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία περίπου 50 χλμ.

Η Audi τηρεί σιγή ιχθύος συγκριτικά με την ημερομηνία αποκάλυψης του μοντέλου, αλλά η κουκούλα αναμένεται να απομακρυνθεί είτε στα τέλη του έτους, είτε στις αρχές του 2023.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το λανσάρισμα ενδέχεται να αφορά –τουλάχιστον σε πρώτη φάση- αποκλειστικά την κινεζική αγορά.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi RS Q e-tron: Με μπαταρία υψηλής τάσης (+video)
Rally Dakar 2022: Ο Ekstrom κερδίζει για την Audi (+video)
F1: Η Audi αγοράζει τη McLaren και η Porsche θα συνεργαστεί με τη Red Bull;