Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Mobility 2021

ΝΕΑ

Το Audi 100 που θα ήθελε να είναι Mustang

  • Γιάννης Τσιρογιάννης (gt@carmgz.gr)

Το Audi 100 Coupé είναι από τα αυτοκίνητα που δείχνει ταχύτερο από ό, τι είναι πραγματικά, παρόλο που ο 4κύλινδρος κινητήρας 1,9 λίτρων απέδιδε 115 ίππους.

Μοιάζει επίσης με ένα κλασικό σπορ κουπέ, το οποίο σας κάνει αμέσως να σκεφτείτε πως έχει την κίνηση πίσω και τον κινητήρα εμπρός.

Ωστόσο, αυτό είναι ένα Audi και η Audi δεν κατασκευάζει συνήθως πισωκίνητα μοντέλα (RWD). Το 100 Coupé δεν έκανε καμία εξαίρεση χρησιμοποιώντας ουσιαστικά τα ίδια συστατικά του αντίστοιχου sedan, οπότε δεν μιλάμε για ένα συναρπαστικό αποτέλεσμα, αλλά πολύ πιο πρακτικό.

Δεν ξέρουμε για τις αντιδράσεις που προκάλεσε το 1972 όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, αλλά σήμερα είμαστε σε θέση να πούμε πως το Audi 100 Coupé S διαθέτει ένα ελκυστικό σχεδιασμό.

Το αυτοκίνητο μοιάζει με καρπό μεταξύ ιταλικών μοντέλων της εποχής και αμερικανικών muscle cars, ότι από τα δυο και να ισχύει, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απεικονίζει ένα αυτοκίνητο που πραγματικά θα θέλατε να έχετε στην κατοχή σας.

Λοιπόν, ο Σουηδός Niklas Frisk, συνάντησε ένα “ανενεργό” 100 Coupé S / GT και προθυμοποιήθηκε να ξεκινήσει μια μακρά και δαπανηρή αποστολή προκειμένου να το αποκαταστήσει πλήρως.

Μετά λοιπόν από 5.000 ώρες σκληρής εργασίας, αυτό το απόλυτο “στολίδι” πήρε και πάλι σάρκα και οστά, απέκτησε ζωή, δίνοντας αξία σε ότι απαιτήθηκε προκειμένου να επανέλθει σε αυτή την πολύ καλή κατάσταση.

Η απαρίθμηση όλων των τροποποιήσεων που συντελέστηκαν θα απαιτούσαν πολύ χώρο και χρόνο, οπότε θα εμείνουμε στις πιο σημαντικές. Θα ξεκινήσουμε με τον κινητήρα που άγγιξε πλέον τα 2.0 λίτρα αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο την ισχύ του αυτοκινήτου στους 136 ίππους.

Αυτό πιστεύουμε πως είναι περισσότερο από επαρκές για ένα αυτοκίνητο που δεν ζυγίζει πάνω από έναν τόνο. Άλλα ήθη και άλλα έθιμα ίσχυαν στη δεκαετία του ’70.

Στο αειθαλές Coupé S / GT χρησιμοποιήθηκαν ανταλλακτικά από διάφορα άλλα οχήματα, συμπεριλαμβανομένης ακόμη και μιας μοτοσικλέτας. Τα περισσότερα τμήματα εννοείται πως προέρχονται από μοντέλα της Volkswagen, όπως φτερά από Golf 1, φρένα από Golf 3 όπως και άξονες, πάντως η τάπα του ρεζερβουάρ προέρχεται από μια μοτοσικλέτα Victory.

Αυτή είναι η ομορφιά του restoration, δεν περιορίζεσαι στα πλαίσια του αρχικού μοντέλου, αλλά είσαι ελεύθερος να δημιουργείς. Το εσωτερικό δικαιούται επίσης ιδιαίτερη αναφορά, επειδή διαθέτει με τη σειρά του πολλές επίσης προσθήκες. Διαθέτει ακόμη και σύγχρονο ηχοσύστημα, αλλά είναι επιμελώς κρυμμένο, ώστε να μην χαλάει την ρετρό νότα της αισθητικής.

Το κλασικό Audi υιοθετεί επίσης ρυθμισμένη αερανάρτηση που λογικά προσδίδει εξαιρετική και κυρίως απροσδόκητη ποιότητα στην κύλιση του αυτοκινήτου, μακριά από τα ειωθότα που ίσχυαν το 1972 έτος κατασκευής του, για να μην αναφέρουμε φυσικά το show off.

Το συγκεκριμένο Audi πάντως καθώς και όλοι όσοι ασχολήθηκαν με αυτό από τον πρώτο έως τον τελευταίο αξίζουν κυριολεκτικά επαίνους. Ακόμη και ο φωτογράφος. Αν μη τι άλλο λοιπόν, άξιζε ο κόπος…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Audi 100 Coupe του μέλλοντος
Audi: Η ιστορία πίσω από ένα σλόγκαν
Η Audi θα αποχαιρετήσει το A1

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto