Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Audi: Η ιστορία πίσω από ένα σλόγκαν

Ελλάδα 6:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Audi: Η ιστορία πίσω από ένα σλόγκαν

ΝΕΑ

Audi: Η ιστορία πίσω από ένα σλόγκαν

ΝΕΑ

Το εμβληματικό διαφημιστικό σύνθημα “Vorsprung durch Technik” αριθμεί 50 χρόνια ύπαρξης, έχοντας αποτελέσει τον θεμέλιο λίθο πίσω από τη δημιουργία μερικών από των πιο σημαντικών μοντέλων –  Δείτε ποια είναι αυτά.

Advertisement
Advertisement

“Vorsprung durch Technik” (Προβάδισμα μέσω της Τεχνολογίας). Αυτό είναι το διαφημιστικό σλόγκαν που εισήγαγε η Audi το 1971 για να συνοδεύσει το λανσάρισμα του NSU Ro 80, ενός αυτοκινήτου που ήταν αρκετά πρωτοποριακό για την εποχή του. Και από το τότε, το παραπάνω μήνυμα έμελλε να καθιερωθεί ως το βασικό μότο της εταιρείας, που υπογράμμιζε το πάθος της για τεχνολογική πρωτοπορία και διαφοροποίηση.

Φέτος, συμπληρώνονται 50 χρόνια από τότε που εγκαινιάστηκε το “Vorsprung durch Technik”, με τη μάρκα να υποστηρίζει πως όχι μόνο δεν έχει χάσει την αίγλη του, αλλά είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Με αφορμή, λοιπόν, αυτή την ιδιαίτερη επέτειο της Audi, σταχυολογούμε τα σημαντικότερα μοντέλα (ανά δεκαετία) που αντανακλούν το μακροχρόνιο όραμα της για «Προβάδισμα μέσω της Τεχνολογίας».

1971 – NSU Ro 80

Advertisement
Advertisement

Γνωστό για την πρωτοποριακή, αεροδυναμική του σχεδίαση και εξοπλισμένο με ένα προηγμένο κινητήριο σύνολο, το NSU Ro 80, ήταν η πρώτη απτή εφαρμογή του Vorsprung durch Technik. Κινείτο από έναν Wankel κινητήρα 995 κ.εκ. απόδοσης 113 ίππων, πλαισιωμένο από ένα ημι-αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων που έστελνε την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.

1972 – Audi 80 B1

Advertisement

Πρόκειται για το μόλις δεύτερο μοντέλο της Audi που εξελίχθηκε εξολοκλήρου υπό τη σκέπη του VW Group. Εξοπλιζόταν με τους ολοκαίνουριους OHC (με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής) τετρακύλινδρους σε σειρά βενζινοκινητήρες 1,3 και 1,5 λτ. που σηματοδότησαν τη θρυλική σήμερα οικογένεια κινητήρων EA287.

Advertisement

Audi Quattro

Το Audi Quattro του 1980 ήταν το πρώτο τετρακίνητο μοντέλο μαζικής παραγωγής, το οποίο εγκαινίασε τη σπουδαία πορεία της φίρμας στα ράλι.

Advertisement

1982 – Audi 100 C3

Ένα από τα πιο καινοτόμα μοντέλα της Audi είναι και το 100 C3, το οποίο εφοδιαζόταν με το εμβληματικό σύστημα τετρακίνησης της Audi (Quattrο) και ήταν ένα των πιο ευρύχωρων και αεροδυναμικών μοντέλων της εποχής, με συντελεστή 0,30 Cd. Ενσωμάτωνε έναν 5κύλινδρο κινητήρα που ήταν τοποθετημένος κατά τον διαμήκη άξονα και η κίνηση μεταδιδόταν στους μπροστινούς τροχούς.

1986 – Audi 80 B3

Εγκαινίαζε μια νέα αεροδυναμική σιλουέτα και η κατασκευή του ήταν εξολοκλήρου από γαλβανισμένο χάλυβα, κάτι που του χάριζε μακροζωία και μεγάλη αντοχή έναντι της διάβρωσης. Παράλληλα, θεωρείται ως το αυτοκίνητο που έδωσε το σύνθημα για την ριζική αναβάθμιση της ποιότητας των μοντέλων από το Ίνγκολσταντ.

1988 Audi V8

Πρόκειται για ένα μεγάλο πολυτελές sedan που παρήχθη μεταξύ 1988-1994 ως το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας. Ήταν το πρώτο Audi που ενσωμάτωνε 8κύλινδρο μοτέρ σε διάταξη V.

1994 – Audi A8

Το πρώτο αυτοκίνητο που ήταν κατασκευασμένο εξολοκλήρου από αλουμίνιο και αξιοποιούσε στο πλαίσιο Audi Space Frame. Από τότε η εταιρεία έχει κατασκευάσει περισσότερα από ένα εκατοµµύριο αυτοκίνητα παραγωγής, βάσει αυτής της αρχής σχεδιασµού.

1995 – Audi TT

Παρουσιάστηκε το 1995 στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης και βγήκε στους δρόμους το 1998 αποκτώντας αναρίθμητους οπαδούς. Πηγή τροφοδότησης ήταν ο τούρμπο 20βάλβιδος 1,8 του ομίλου VW που στη βασική (προσθιοκίνητη) έκδοση παρήγαγε 180 PS.

1999 – Audi A2

Ήταν ευρύχωρο, πανάλαφρο και ο αεροδυναμικός συντελεστής ήταν 0,252. Αλλά το μεγαλύτερο ατού του ήταν πως η κατανάλωσή αντιστοιχούσε σε μόλις 3,0 λτ./100 χλμ.

2012 – Audi R8

Audi e-tron GT vs R8

Δεν χρειάζονται συστάσεις. Το R8 συνιστά το πρώτο supercar της μάρκας, και αναμφίβολα είναι ένα από τα πιο ποθητά μοντέλα της μάρκας.

2018 – Audi e-tron

Το 2018 η Audi κάνει δυναμικό μπάσιμο στην ηλεκτροκίνηση, μέσω του Audi e-tron, του πρώτου της μοντέλου μηδενικών εκπομπών ρύπων.

2021 – Audi e-tron GT

Audi RS e-tron GT vs BMW M5 CS

Τρία χρόνια μετά το Audi e-tron, σειρά πήρε το πρώτο 100% ηλεκτρικό μοντέλο με έδρα το Ingolstadt. Ξεχωρίζει για τις ισχυρές του επιδόσεις και γοητεύει με το παρουσιαστικό του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ένα Audi SQ7 εναλλακτικό της Lamborghini Urus
Audi RS6 Avant Johann Abt Signature Edition με 800 PS (+video)
Στην Ελλάδα το Audi Q4 e-tron (+τιμές)