Το απίστευτο μπέρδεμα με την επιλογή ταχυτήτων στο Tesla Model 3
ΝΕΑΤο απίστευτο μπέρδεμα με την επιλογή ταχυτήτων στο Tesla Model 3
ΝΕΑΟι αλλαγές που έγιναν στο νέο Tesla Model 3 έφεραν όλες τις λειτουργίες μέσα στην οθόνη. Τι γίνεται όμως αν τα ψηφιακά μέσα παραδώσουν το πνεύμα;
Το ανανεωμένο Tesla Model 3, γνωστό ως Project Highland, έχει εισαγάγει αλλαγές στον τρόπο επιλογής των ταχυτήτων από τους οδηγούς, ειδικά στις περιπτώσεις που η κεντρική οθόνη αφής μπορεί να μην είναι λειτουργική.
WHAT CAR
Σε αντίθεση με το Model 3 πριν από το facelift, το νέο μοντέλο δεν διαθέτει πλέον φυσικούς μοχλούς στην κολόνα του τιμονιού για την επιλογή ταχυτήτων.
Στο προηγούμενο Model 3, η επιλογή των ταχυτήτων γινόταν κυρίως με το δεξί μοχλό, με τους οδηγούς να πιέζουν προς τα κάτω για κίνηση εμπρός, προς τα πάνω για όπισθεν και να πιέζουν στο τέλος για παρκάρισμα.
Ωστόσο, με την αφαίρεση των φυσικών μοχλών, η επιλογή ταχυτήτων βασίζεται πλέον στην κεντρική οθόνη αφής, παρόμοια με τα ανανεωμένα Model S και Model X.
Το καινούργιο τιμόνι ενσωματώνει τα φλας οπότε δεν υπάρχουν οι κλασικοί μοχλοδιακόπτες στην κολώνα, ενώ ο επιλογέας του κιβωτίου έχει καταργηθεί και η συγκεκριμένη λειτουργία γίνεται πλέον από την κεντρική οθόνη που μεγάλωσε από τις 15,0 ίντσες στις 15,4. Η αλλαγή που αφορά τον επιλογέα αναμένεται να προκαλέσει αρκετές αντιδράσεις.
Τι γίνεται όμως στις περιπτώσεις όπου η οθόνη δυσλειτουργεί, καθιστώντας αδύνατη την επιλογή μιας ταχύτητας (κίνηση ή παρκάρισμα);
Για να αντιμετωπιστεί αυτή η ανησυχία των καταναλωτών, το ανανεωμένο Model 3 είναι εξοπλισμένο με ένα σύνολο φυσικών κουμπιών.
Σε αντίθεση με τα Model S και Model X, τα οποία διαθέτουν μια λωρίδα κουμπιών γύρω από το κουμπί των φώτων κινδύνου στην κεντρική κονσόλα, το ανανεωμένο Model 3 έχει ενσωματώσει ένα ζευγάρι επιφανειών φόρτισης κάτω από την οθόνη.
Στην περίπτωση του Project Highland, τα κουμπιά έκτακτης ανάγκης και για την επιλογή ταχυτήτων έχουν μεταφερθεί στην οροφή, τοποθετημένα ανάμεσα στα δύο αλεξήλια και δίπλα στον καθρέφτη.
Εκτός από αυτές τις λεπτομέρειες σχετικά με τον μηχανισμό επιλογής ταχυτήτων, ένα κινεζικό φυλλάδιο χαρακτηριστικών αποκάλυψε τις προδιαγραφές επιδόσεων του ανανεωμένου Model 3.
Η πισωκίνητη παραλλαγή είναι εξοπλισμένη με έναν ηλεκτροκινητήρα που παράγει 264 ίππους και 340 Nm ροπής, με βάρος στα 1.760 κιλά. Η έκδοση με διπλό κινητήρα και τετρακίνηση διαθέτει ισχύ 450 άλογα και 559 Nm ροπής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Tesla Model 3 (+τιμές)
Η Tesla έκλεισε τα 20 και σας λέμε τα μυστικά της
Ο πρώτος φορητός… καταψύκτης για Tesla