Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

To αυτοκίνητο αντί τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς επιλέγουν οι Ευρωπαίοι

Ελλάδα 20:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

To αυτοκίνητο αντί τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς επιλέγουν οι Ευρωπαίοι

ΝΕΑ

To αυτοκίνητο αντί τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς επιλέγουν οι Ευρωπαίοι

ΝΕΑ

Ο φόβος μετάδοσης του κορωνοϊού άλλαξε τις συνήθειες των πολιτών σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Advertisement
Advertisement

Οι Ευρωπαίοι πολίτες επιλέγουν το αυτοκίνητό τους αντί τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για να πάνε στις δουλειές τους. Το μποτιλιάρισμα σε ώρες αιχμής επέστρεψε, όχι μόνο στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, αλλά στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Παράλληλα η αυξημένη κίνηση των αυτοκινήτων και η αισθητή αύξηση της κατανάλωσης βενζίνης είχε ως συνέπεια την μικρή άνοδο της τιμής της. «Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν περισσότερα αυτοκίνητά τους επειδή φοβούνται να χρησιμοποιήσουν τις δημόσιες συγκοινωνίες “, επιβεβαιώνει μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της Total, Πατρίκ Πουγιάν.

Το ίδιο συμβαίνει και σε πόλεις της Ασίας που οι αγορές άνοιξαν νωρίτερα από αυτές της Ευρώπης, αναφέρει το ΑΠΕ. Όμως εκεί οι άνθρωποι άρχισαν να χρησιμοποιούν και το τρένο. Στους δρόμους του Πεκίνου και της Σαγκάης η πρωινή κίνηση είναι πλέον υψηλότερη από τους μέσους όρους του 2019, ενώ η χρήση του μετρό παραμένει χαμηλότερη από την κανονική, σύμφωνα με στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από το Bloomberg.

Advertisement
Advertisement

Μένοντας στα δεδομένα της Ευρώπης, στο Βερολίνο η χρήση δημόσιων συγκοινωνιών παραμένει 61% κάτω από τον μέσο όρο, ενώ ο αριθμός των ατόμων που οδηγούν το αυτοκίνητό τους έχει ανακάμψει και βρίσκεται μόλις 28% κάτω από τον μέσο όρο της προ- κορονοϊού εποχής, σύμφωνα με στοιχεία της Apple, η οποία διαχειρίζεται και παρακολουθεί τα δεδομένα των χαρτών της. Τα συγκεκριμένα δεδομένα της Apple για 27 πόλεις δείχνουν ότι οι οδηγοί επιλέγουν τα αυτοκίνητά τους σε σχέση με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Στη Μαδρίτη, η οδήγηση είναι 68% κάτω από τα κανονικά επίπεδα, ενώ η χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς παραμένει 87% κάτω από τον μέσο όρο.

Αξιοσημείωτο είναι ότι μαζί με τα αυτοκίνητα αναμένεται να επιστρέψει σύντομα και η ατμοσφαιρική ρύπανση, η οποία τους τελευταίους μήνες μειώθηκε σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα σε όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις. Σε αυτή την περίοδο, όπου όλοι έχουν μεγάλο δείκτη ανασφάλειας, αναλυτές κάνουν λόγο ότι τα ηλεκτρικά οχήματα, που θα βοηθήσουν στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, είναι πιθανό να παραμείνουν στο περιθώριο, καθώς η εύθραυστη οικονομία δεν βοηθά τις πωλήσεις τους. Σημαντικό ρόλο για την απροθυμία αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων παίζει η φθηνή βενζίνη και η αυξημένη τιμή των ηλεκτρικών που παρά τις όποιες βελτιώσεις έχουν γίνει από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, εξακολουθούν να έχουν υψηλή τιμή κτήσης.

Διαβάστε επίσης:

Advertisement

Με 40 ποινικές υποθέσεις ο «Νεκτάριος» με τα… ανύπαρκτα ΙΧ!

Τίτλοι τέλους για την σπείρα που έκλεβε Smart

Advertisement

Ανέκαμψαν οι πωλήσεις νέων ΙΧ στην Κίνα μετά από δύο χρόνια!