Τι θα κάνει η BMW με την Alpina;
ΝΕΑ
Μια μορφή συνεργασίας ολοκληρώθηκε το 2022 μεταξύ των BMW και Alpina και μια καινούργια εποχή άρχισε για τη δεύτερη από τότε.
Η Alpina Burkard Bovensiepen GmbH & Co. KG ιδρύθηκε το 1965 ως ένας οίκος βελτίωσης των μοντέλων της BMW. Ωστόσο, η πορεία της Alpina, όπως είναι ευρύτερα γνωστή, ξεκίνησε τρία χρόνια νωρίτερα, το 1962.
WHAT CAR
Εκείνη τη χρονιά ο Μπούρκαρντ Μπόβενσιπεν, ο ιδρυτής της, βελτίωσε το διπλό καρμπυρατέρ που υπήρχε στην BMW 1500 κάτι που έτυχε της αποδοχής των ανθρώπων της γερμανικής εταιρείας.
Έκτοτε άρχισε μια συνεργασία μεταξύ των δύο η οποία διήρκησε με αυτή τη μορφή ως το 2022. Τότε, o Όμιλος BMW ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε την Alpina , η οποία θα εξακολουθεί να έχει τη σχετική ανεξαρτησία της ως τα τέλη του 2025.

Εκπρόσωπος της BMW ανακοίνωσε ότι στο προσεχές χρονικό διάστημα θα ανακοινωθούν επίσημα το σχέδιο που θα αφορά στο μέλλον της Alpina. Προς το παρόν δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για το πώς θα ενσωματωθεί αυτή στον Όμιλο και ποιος θα είναι ο ρόλος της (ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και η BMW M).
Σύμφωνα με το βρετανικό Autocar, o Έιντριαν φαν Χόιντονκ, επικεφαλής Σχεδιασμού του Ομίλου BMW, αναφέρθηκε στο θέμα λέγοντας: «Η Alpina ήταν πάντα κάτι το ιδιαίτερο για εμάς. Είχαμε και εξακολουθούμε να έχουμε εξαιρετική σχέση με την οικογένεια Μπόβενσιπεν που ίδρυσε αυτή τη μάρκα.
»Επίσης, τα αυτοκίνητά της κατασκευάζονται στο εργοστάσιό μας, οπότε υπάρχει ήδη μια πολύ ισχυρή διασύνδεσή μας στον σχεδιαστικό και τον τεχνικό τομέα».

Όταν ρωτήθηκε για ποιον λόγο από το 2022 ως τώρα δεν έχει ανακοινωθεί κάτι σχετικά με το τι πρόκειται να κάνει η BMW με την Alpina, ο φαν Χόιντονκ δήλωσε: «Υπήρξε σιγή επειδή η συμφωνία που κάναμε με την οικογένεια Μπόβενσιπεν προβλέπει ότι θα μιλήσουμε περισσότερο γι’ αυτό από του χρόνου. Εφέτος, όλα εξακολουθούν να τελούν υπό τη δική τους καθοδήγηση.
»Αγαπάμε τη μάρκα και θέλουμε να ευημερήσει στο μέλλον και θα αρχίσετε να βλέπετε κάτι από αυτό την επόμενη χρονιά».

Το κορυφαίο στέλεχος της BMW αναφέρθηκε στο γεγονός της επαγγελματικής ώσμωσης που έχει αναπτυχθεί ήδη μεταξύ των σχεδιαστών της εταιρείας με αυτούς της Alpina.
Συγκεκριμένα, επισήμανε: «Μπόρεσα να διευρύνω την ομάδα μου, κάτι που είναι πολύ σπάνιο. Επίσης, είναι ένδειξη της εμπιστοσύνης που έχει το Διοικητικό Συμβούλιο στη σχεδιαστική ομάδα μας.
»Απλούστατα, ο φόρτος εργασίας έχει αυξηθεί, οπότε ήταν πράγματι χρήσιμο για μένα να μπορέσω να ενισχύσω την πρώτη γραμμή μου. Αισθάνομαι πολύ καλά με αυτές τις αλλαγές. Θα επιτρέψουν στην ομάδα να εργάζεται με μεγαλύτερη αφοσίωση, με περισσότερη προσοχή στη λεπτομέρεια.
»Διαίρεσα την ομάδα της BMW στα δύο. Ο Μαξ Μισόνι έχει αναλάβει το ένα τμήμα και ο Όλιβερ Χάιμλερ, που προηγουμένως ήταν επικεφαλής στη MINI, έχει αναλάβει το άλλο. Ήδη είναι αρκετά διαφορετικά», εξήγησε ο φαν Χόιντονκ.

Τέλος, όταν ρωτήθηκε σχετικά τον τρόπο που θα λειτουργεί εφεξής η σχεδιαστική ομάδα -συμπεριλαμβανομένων και των ανθρώπων της Alpina- δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες.
Ωστόσο είπε: «Θα παραμείνει μία κοινή σχεδιαστική γλώσσα, αλλά οι ομάδες είναι πλέον μικρότερες σε μέγεθος και ο φόρτος εργασίας έχει κατανεμηθεί σε περισσότερους.
»Πιστεύω ότι αυτό θα μας οδηγήσει σε καλύτερης ποιότητας αποτελέσματα και θα μας προετοιμάσει για μεγαλύτερη ανάπτυξη στο άμεσο μέλλον», κατέληξε.