Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τι «μαγειρεύει» η Lexus εκτός από τα αυτοκίνητά της;

Ελλάδα 6:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τι «μαγειρεύει» η Lexus εκτός από τα αυτοκίνητά της;

ΝΕΑ

Τι «μαγειρεύει» η Lexus εκτός από τα αυτοκίνητά της;

ΝΕΑ

Ο πλούτος περνάει πρώτα από το στομάχι και η Lexus εκτός από ίππους και επιταχύνσεις φροντίζει και για το ευ ζην των πελατών της.

Advertisement
Advertisement

Eίναι συνήθης πρακτική στην αυτοκινητοβιομηχανία, ιδίως στις premium μάρκες, να ανοίγονται και σε άλλες δραστηριότητες πέραν της παραγωγής αυτοκινήτων.

Δραστηριότητες που συνήθως σχετίζονται με το lifestyle, όπως για παράδειγμα την υπογραφή σειράς ρούχων, τον σχεδιασμό αντικειμένων για το σπίτι, το real estate και πάει λέγοντας.

Η Lexus στόχευσε σε κάτι διαφορετικό. Και άνοιξε κάποια εστιατόρια σε επιλεγμένες μεγάλες πόλεις του κόσμου ενώ έχει αναλάβει και τμήμα του Business Lounge στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών.

Advertisement
Advertisement

Το πιο χαρακτηριστικό από όλα αυτά τα σημεία ήταν το εστιατόριο με την ονομασία Intersect το οποίο άνοιξε η εταιρία στη Νέα Υόρκη στα τέλη του 2018. Όμως μετά από μόλις τρία χρόνια λειτουργίας, αποφασίστηκε τελικά και το κλείσιμό του λίγες ημέρες πριν, στις 15 Ιανουαρίου.

Στέλεχος του εστιατορίου δεν έδωσε ξεκάθαρη εξήγηση γιατί έγινε αυτό, αλλά υποστήριξε ότι δεν οφείλεται στην πανδημία, καθώς όπως είπε, το εστιατόριο ήταν full σε κρατήσεις το τελευταίο διάστημα.

Advertisement

Η Lexus είχε το δικό της εστιατόριο σε μία περιοχή όπου υπάρχουν αντίστοιχα μαγαζιά με το σήμα της Mercedes και της Genesis. Eνώ μην ξεχνάμε ότι με την εστίαση ανακατεύθηκε και η Ferrari μετά την ανακαίνιση του εστιατορίου Il Cavallino, εκεί που έτρωγε τακτικά ο Enzo Ferrari και φιλοξενούσε τους φίλους του.

Πάντως τα αντίστοιχα εστιατόρια της Lexus στο Τόκιο και το Ντουμπάι μένουν ανοιχτά (το δεύτερο σε φάση ανακαίνισης).

Advertisement

Σε κάθε περίπτωση, η ενασχόληση των εταιριών με διάφορες δραστηριότητες και εκτός αυτοκινήτου, μπορεί να μοιάζει παράδοξη για τους σκληροπυρηνικούς. Όμως αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας ενώ οι premium εταιρίες έχουν πλέον στόχο να στοχεύουν σε παροχή “συνολικών εμπειριών” στους πελάτες τους και όχι απλά χλιδή και επιδόσεις από ένα αυτοκίνητο.

Ούτως ή άλλωστε ο πλούτος -και ενδεχομένως και ο έρωτας- περνάει πρώτα από το στομάχι.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Lexus ΝΧ: VIP πολυτέλεια και business class ανέσεις
H Lexus ετοιμάζει ηλεκτρικό supercar!
Έρχεται νέο υβριδικό Lexus LFA με 950 ίππους