Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsAUTOChoice

ΝΕΑ

«Θύμα» της έλλειψης ημιαγωγών και η Audi!

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)
Audi RS e-tron GT vs BMW M5 CS

Μετά την Toyota και τη VW, η έλλειψη ημιαγωγών οδηγεί σε τέλμα και την Audi. Ποια είναι τα μέτρα που παίρνει η εταιρεία από το Ingolstadt;

Προτού κατακαθίσει η σκόνη από την είδηση πως η Toyota θα μειώσει σημαντικά την παραγωγή νέων αυτοκίνητων, η έλλειψη ημιαγωγών φαίνεται πως προκαλεί σημαντικό χτύπημα και σε μια ακόμα αυτοκινητοβιομηχανία, την Audi.

Πληγείσα από την έλλειψη μικροτσιπ, η γερμανική εταιρεία αναγκάστηκε να περιορίσει σημαντικά την παραγωγή νέων αυτοκινήτων και να μειώσει τα ωράρια εργασίας σχεδόν 10.000 εργατών στα εργοστάσια του Ingolstadt και του Neckarsulm.

Και οι τρεις γραμμές συναρμολόγησης στο Ingolstadt θα κλείσουν έως τις 30 Αυγούστου, με το λουκέτο στις δύο από αυτές να μπαίνει εξαιτίας της έλλειψης ημιαγωγών. Η αναστολή λειτουργίας στην τρίτη, από την άλλη, οφείλεται στις απαραίτητες εργασίες για προσεχή έναρξη κατασκευής του αμιγώς ηλεκτρικού Audi Q6 E-tron.

Δέσμιο της παγκόσμιας κρίσης των σχετικών ηλεκτρονικών συστημάτων είναι και το εργοστάσιο του Neckarsulm. Όπου σχεδόν 4.000 εργαζόμενοι έχουν… μπει στον πάγο. Όπως ανακοίνωσε η μάρκα, τον Σεπτέμβριο, οι ώρες εργασίες των εργαζομένων θα μειωθούν, την ίδια ώρα που – ως αντίβαρο – θα προστεθούν επιπλέον βάρδιες μέσα σε κάποια σαββατοκύριακα.

Σημειωτέον, ότι τα βιβλία παραγγελιών της Audi είναι ασφυκτικά γεμάτα. Το πρώτο μισό του έτους, ωστόσο, η έλλειψη εξαρτημάτων μετρίασε την παραγωγική δύναμη της Audi, αναγκάζοντάς την να παράγει 50.000 αυτοκίνητα λιγότερα.

Αεροφωτογραφία του εργοστασίου της Audi στο Ingolstadt

Σύμφωνα με πληροφορίες, με το που επανέλθει η κανονικότητα – ήτοι η παραλαβή των απαραίτητων ηλεκτρονικών εξαρτημάτων –  η εταιρεία θα προσπαθήσει να επανακτήσει το χαμένο έδαφος και να κατασκευάσει τα αυτοκίνητα που «χρωστάει».

Το πλήγμα που δέχεται αυτή την περίοδο η Audi είχε προβλεφθεί από τον επικεφαλής Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών (CFO) της μάρκας, Juergen Rittersberger. Ειδικότερα, τον περασμένο Ιούλιο είχε αναφέρει πως τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο η έλλειψη ημιαγωγών θα οδηγούσε στη μείωση τόσο της παραγωγής όσο και των ωραρίων των εργαζομένων.

Μάλιστα, όπου κρινόταν εφικτό, τα λίγα διαθέσιμα μικροτσίπ θα ενσωματώνονταν στα αυτοκίνητα με τα μεγαλύτερα κέρδη και τις μικρότερες εκπομπές ρύπων.

Πέρα από τις Audi και Toyota σε αδιέξοδο έχει βρεθεί και η BMW, με τον CFO της μάρκας, Nicolas Peter, να επισημαίνει πως το 2021, το έλλειμμα ημιαγωγών θα κοστίσει στους Βαυαρούς 70.000 με 90.000 αυτοκίνητα.

Πηγή: Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (DPA)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αποκάλυψη στην Κίνα για την Lamborghini Essenza SCV12
Δοκιμές για το Audi Concept Shanghai
Audi RS6-R: Θηρίο 740 ίππων (video)

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto