Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Θα δούμε ξανά Mitsubishi 3000 GT;

Ελλάδα 18:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Θα δούμε ξανά Mitsubishi 3000 GT;

ΝΕΑ

Θα δούμε ξανά Mitsubishi 3000 GT;

ΝΕΑ

Η μετακίνηση της Mitsubishi σε περισσότερα SUV και λιγότερο σπορ αυτοκίνητα είναι απογοητευτική, έχοντας στο νου μάλιστα τα πάλαι ποτέ Eclipse, Evo, και κυρίως το 3000GT. Τώρα έχει υποκύψει σε μια ζωή mainstream με crossovers και υβριδικούς κινητήρες , όλα στο όνομα του κέρδους. Αλλά ποιος χρειάζεται κέρδος ούτως ή άλλως; Αυτό είναι που πρέπει να οικοδομήσει η Mitsubishi αντί αποκλειστικά SUV…

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Οι καλλιτέχνες μας έχουν φανταστεί ψηφιακά ένα 3000GT – ή GTO – που θα μπορούσε να γίνει μέλος της σειράς Mitsubishi σήμερα. Πρόκειται για μια σχετικά παλιά κραυγή από ένα ενδιαφέρον πρωτότυπο, το οποίο χτίστηκε από το 1990 έως το 2000, ωστόσο, παραμένει μια ενδιαφέρουσα ιδέα παρόλα αυτά.

Mitsubishi-e-evolution-concept-teaser-tsiro-640

Advertisement
Advertisement

Η απόδοση μάλιστα προσωποποιείται από μια πολωτική μπροστινή όψη, η οποία συμβαδίζει με την υπόλοιπη σειρά Mitsubishi. Μια έντονη κάτω γρίλια, κομψοί προβολείς και νέοι τροχοί δίνουν στο αγωνιστικό αυτοκίνητο μια πιο φουτουριστική εμφάνιση. Εκτός από μερικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα, όπως οι γρίλιες που βρίσκονται στον μπροστινό προφυλακτήρα και τις πλαϊνές προσθήκες, δεν υπάρχει κάποιο άλλο στοιχείο που να προκαλέσει ή να διαταράξει την αισθητική αρμονία. Παρόλα αυτά, δεν θα μας χάλαγε να το δούμε στο δρόμο.

Καλή η ιδέα, μην περιμένετε όμως να δείτε κάτι τέτοιο στη Mitsubishi, τουλάχιστον το επόμενο διάστημα. Με την πρόσφατη άφιξη του Eclipse Cross και την επερχόμενη φιλοσοφία e-Evolution (που απεικονίζεται εδώ) που έχει προγραμματιστεί για ντεμπούτο στο Τόκιο, η μάρκα προχωράει με την ολομέτωπη επίθεση στα SUV.

Mitsubishi-e-evolution-concept-teaser-back-tsiro-640

Advertisement

Το νέο πρωτότυπο e-Evolution, όταν θα κυκλοφορήσει θα τροφοδοτείται από τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες – ο ένας θα τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς και οι υπόλοιποι δύο τον πίσω άξονα. Η ισχύς θα αποσταλεί και στους τέσσερις τροχούς, φυσικά, ενώ θα επωφεληθεί και από την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη διόρθωση της ροπής ανά τροχό. Η Mitsubishi αναφέρει επίσης ότι έχει εφαρμόσει ένα σύστημα “Τεχνητής Νοημοσύνης” με αισθητήρες και κάμερα που μπορεί να διαβάσει τις συνθήκες του δρόμου.