Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Θα δίνατε 18.000 € για αυτήν την κακοποιημένη BMW 635i;

Ελλάδα 12:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Θα δίνατε 18.000 € για αυτήν την κακοποιημένη BMW 635i;

ΝΕΑ

Θα δίνατε 18.000 € για αυτήν την κακοποιημένη BMW 635i;

ΝΕΑ

Ένα από τα διαχρονικότερα σχήματα στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, είναι αυτό της BMW Σειράς 6 που παρουσιάστηκε στη δεκαετία του ’80 και εδώ έχουμε μια περίπτωση τόσο ακραίας «βελτίωσης», που πραγματικά φτάνει στα όρια της λύπησης το πάλαι ποτέ περήφανο coupe.

Advertisement
Advertisement

Το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με ένα πρωτότυπο bodykit της Koenig, που αν μη τι άλλο κάνει τη συγκεκριμένη BMW 635i πραγματικά ξεχωριστή.

Μάλλον όμως, βγάζοντας από τα συνοδευτικά επίθετα το «όμορφη». Το συγκεκριμένο bodykit, δίνει στο αυτοκίνητο σημαντικά μεγαλύτερο όγκο μαζί με το αυξημένο πλάτος στο πάτημά του, χάρη στα ιδιαίτερα φαρδιά ζαντολάστιχα της BBS– ειδικά τα πίσω, με offset που τα κάνει να μοιάζει με καλάθι για basket. Κάπου εδώ αξίζει να κάνουμε μια αναφορά στην Koenig Specials GmbH που ιδρύθηκε από τον εκκεντρικό εκατομμυριούχο και επιτυχημένο οδηγό αγώνων Willy Kοnig το 1974. Τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν από τον Willy και την ομάδα του ήταν τόσο ακραία σε αισθητική, που ο πρώην φίλος του, Enzo Ferrari, ζήτησε να αφαιρούνται τα σήματα της Ferrari από οποιοδήποτε μοντέλο της Ιταλικής μάρκας δεχόταν τις «περιποιήσεις» της Koenig.

Advertisement
Advertisement

Η αλήθεια είναι πως η δεκαετία του ’80 και ιδιαίτερα στις αρχές της, η αισθητική στις βελτιώσεις ήταν κάτι πολύ ιδιαίτερο και οι ακραίες προτάσεις από βελτιωτές όπως η Koenig, δεν ήταν κάτι σπάνιο. Η Koenig πούλησε αρκετά bodykit, καθώς και συστήματα ανάρτησης για χαμήλωμα κυρίως αλλά και κιτ επέμβασης στους κινητήρες για μεγαλύτερη απόδοση. Μία από τις πιο διάσημες δημιουργίες της εταιρείας ήταν μια εκτενώς τροποποιημένη Ferrari Testarossa με ένα κιτ αμαξώματος Avant Garde και επεμβάσεις στον κινητήρα, με την προσθήκη δύο turbo και απόδοση που ξεπερνούσε του 1.000 ίππους. Ίσως και αυτή η συγκεκριμένη Testarossa να ήταν η αφορμή που ο Enzo Ferrari «πήρε το όπλο του» και απειλούσε ακόμα και με δικαστικές διαμάχες όλους όσοι δεν έβγαζαν τα σήματα της Ferrari από τα τροποποιημένα αυτοκίνητά τους.

Μια σειρά από άγρια ​​αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν από τις εγκαταστάσεις του Koenig κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1970 και του 1980, σήμερα θεωρούνται αρκετά συλλεκτικά αλλά μόνο σε ένα συγκεκριμένο είδος συλλέκτη: αυτό των ανθρώπων που ενδιαφέρονται μόνο για τις ασυνήθιστες προτάσεις αυτοκινήτων ανεξαρτήτως κατάστασης. Το ασυνήθιστο coupe που βλέπετε εδώ είναι μια BMW Koenig 635CSi για το οποίο δεν υπάρχει κάποιο στοιχείο από το αρχείο του Willy Konig αναφορικά με το πόσα τέτοια κατασκευάστηκαν. Είναι προφανές όμως, πως το συγκεκριμένο ανήκει στην κατηγορία των ιδιαίτερα σπάνιων περιπτώσεων, για το Ηνωμένο Βασίλειο και όχι μόνο. Όπως φαίνεται, «φοράει» bodykit «Koenig 635» με αντίστοιχους τροχούς της BBS αλλά δεν έχουμε στοιχεία για την ανάρτηση, τα φρένα και τυχόν επεμβάσεις στον κινητήρα.

Advertisement

Αυτό που ξέρουμε για τον τελευταίο, είναι πως πρόκειται για έναν Μ30 (SOHC) 3,5 λίτρων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 4 ταχυτήτων. Μέσα στο πλαίσιο αυτής της «ιδιαίτερης» εμφάνισης, το αυτοκίνητο φαίνεται να είναι «διακοσμημένο» με σήματα «Μ»- κάτι που προφανώς δεν ισχύει. Το αυτοκίνητο έχει περάσει αρκετά χρόνια ως μέρος μιας συλλογής αυτοκινήτων σε παρατεταμένη ακινησία, κάτι που σημαίνει πως ο επίδοξος αγοραστής θα πρέπει να υπολογίσει και το κόστος ελέγχου και επαναφοράς του σε κατάσταση ικανή για κίνηση αλλά και για να περάσει τεχνικό έλεγχο προκειμένου να επιστρέψει στους δημόσιους δρόμους. Η δημοπρασία για το αυτοκίνητο αυτό, θα πραγματοποιηθεί στις 20 Μαρτίου από τον Οίκο Bonhams και οι εκτιμήσεις για την τιμή του κυμαίνονται από 18.000 έως 24.000 ευρώ.

Advertisement

Διαβάστε ακόμα:
Πρώτη δοκιμή: BMW iX3
Τιμή-ρεκόρ για την Porsche του Μαραντόνα
MINI: Μόνο ηλεκτρικά από το 2030