Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Ταξί: Εκλογικά κέντρα του Τσίπρα είναι το αντίτιμο της κούρσας διαπλοκής!

  • Γιώργος Κ. Ανδρής (ga@newsauto.gr)

Έφθασε η ώρα της καταβολής του… αντίτιμου για μερίδα ιδιοκτητών Ταξί έναντι της κυβέρνησης για την αύξηση του ορίου ηλικίας των οχημάτων τους αλλά και το «κυνηγητό» στις πολυεθνικές (Uber).

Τελικά όλα ξεκαθαρίζουν λίγο πριν τις εκλογές στην Ελλάδα και όπως αποδείχθηκε κάποια στελέχη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας των Ταξί βγαίνουν πλέον απροκάλυπτα και δηλώνουν πως θα στηρίξουν την κυβέρνηση!

Ειδικότερα η αύξηση του ορίου ηλικίας των Ταξί στα 18 έως και τα 24 έτη, το ανελέητο κυνηγητό που πραγματοποίησε το υπουργείο Μεταφορών εναντίον των πολυεθνικών τύπου Uber αλλά και την καθυστέρηση της χρήσης των POS στον κλάδο αποτέλεσαν μερικά από τα σημεία «στήριξης» της κυβέρνησης προς μερίδα ιδιοκτητών Ταξί οι οποίοι προφανώς και πρέπει να αποπληρώσουν το… αντίτιμο της κούρσας της διαπλοκής ενόψει των εκλογών όπως είχε αποκαλύψει το Newsauto.gr.

Σε πρόσφατη συγκέντρωση που διοργάνωσε το υπουργείο Μεταφορών στη Θεσσαλονίκη κατά την οποία παρουσιάστηκε η νέα Διαδικτυακή πλατφόρμα του ΥΜΕ για τη λειτουργία των οχημάτων τύπου Van που εκτελούν μεταφορές επιβατών μερίδα των αυτοκινητιστών Ταξί δήλωσαν την στήριξή τους στην κυβέρνηση αλλά και στην υποψήφια δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κατερίνα Νοτοπούλου.

Μάλιστα ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης ζήτησε χαρακτηριστικά από αυτή η μερίδα επαγγελματικών του κλάδου:«Να κάνετε τα Ταξί σας εκλογικά κέντρα του Αλέξη Τσίπρα που στάθηκε στο πλευρό σας και της Κατερίνας Νοτοπούλου που είναι νέο πρόσωπο με όραμα για τη Θεσσαλονίκη».

Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος απαντώντας στην προτροπή του υπουργού Μεταφορών υπογράμμισε ότι: «Θα στηρίξουμε αυτούς που μας στήριξαν, που μας κράτησαν όρθιους, που στάθηκαν στο πλευρό μας απέναντι στις πολυεθνικές και την UBER, θα στηρίξουμε τον Αλέξη Τσίπρα, τον Χρήστο Σπίρτζη και την Κατερίνα Νοτοπούλου να γίνει δήμαρχος Θεσσαλονίκης».

Να υπενθυμίσουμε πως τα ελληνικά Ταξί είναι τα μοναδικά οχήματα του κλάδου που δεν είναι υποχρεωμένα να φέρουν μηχανήματα POS!

Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που η Ελλάδα είχε εισέλθει στο στόχαστρο των δανειστών μας οι οποίοι απαιτούσαν να τοποθετηθούν σε όλα τα Ταξί μηχανήματα POS.

Επίσης τον Μάρτιο του 2018 η διοίκηση των ιδιοκτητών Ταξί κατάφεραν σε συνεργασία με τα κυβερνητικά στελέχη να αυξήσουν κατά 3 χρόνια το όριο ηλικίας των αυτοκινήτων που κινούνται σε Αθήνα και επαρχία.

Μετά την ψήφιση της σχετικής νομοθεσίας ο στόλος των Ελληνικών Ταξί μπορεί να έχει ηλικίες από 18 έως και 21 έτη σε Αττική και Θεσσαλονίκη ενώ στην επαρχία το όριο αυξάνεται έως και τα 24 έτη!

Δημοφιλή στο Protothema.gr