Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE: EV | LR Defender

ΝΕΑ

Δείτε τα πιο απίθανα τιμόνια όλων των εποχών

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Το τιμόνι συνήθως είναι στρογγυλό και διαθέτει στο εσωτερικό του πολλές ακτίνες. Σωστά; Προφανώς αυτό νομίζαμε κι εμείς, αλλά προφανώς δεν είναι πάντα έτσι, μερικές φορές είναι πολύ πιο τρελό από αυτό που έχουμε στο μυαλό μας…

Chevrolet Spinner (1940)
Χωρίς καμία υποβοήθηση, το τιμόνι ήταν πολύ βαρύ ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες σε αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1930 και του 1940. Η απάντηση της Chevrolet ήταν να προσφέρει μια επιλογή συστήματος το οποίο θεωρητικά διευκόλυνε την περιστροφή των τροχών. Η επιλογή αποδείχθηκε μη δημοφιλής και βραχύβια, για αυτό το λόγο προσφέρθηκε για δύο μόνο χρόνια.

Messerschmitt KR200 (1955)
Γιατί να έχετε ένα τιμόνι όταν μπορείτε να έχετε ένα σετ τιμονιού; Αυτή ήταν η λύση που οδήγησε στα καλύτερα της δεκαετίας του 1950, με το πιο βασικό σύστημα διεύθυνσης που μπορούσε να φανταστεί κανείς. Δεν χρειάζεται να ενσωματώσετε κουμπιά για το στερεοφωνικό ή οτιδήποτε άλλο, καθώς δεν ήταν τοποθετημένα. Ο σχεδιασμός επηρεάστηκε σίγουρα από το δεσμό της εταιρείας με τα αεροσκάφη κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκόσμιου Πολέμου.

Citroën ID19 (1959)
Είναι η εποχή όπου η Citroën αναζητά την ταυτότητά της με διάφορα φουτουριστικά οχήματα που διέθεταν ριζοσπαστικές λύσεις σε πολλούς τομείς. Η γαλλική εταιρεία προσπαθεί συνεχώς να ξεπεράσει τα όρια της. Με την πάροδο των ετών, η Citroën προσφέρει πολλά τιμόνια μονής ακτίνας, αλλά αυτό είναι αναμφισβήτητα ένα από τα καλύτερα του, ίσως στο πιο πρωτοποριακό αυτοκίνητο παραγωγής που έφτιαξε ποτέ.

Ford Edsel Teletouch (1957)

Plymouth Fury 1960

Ford Wrist Twist (1965)

Chevrolet Corvair Testudo (1963)

Maserati Boomerang (1971)

Italdesign Orca (1982)

Διαβάστε επίσης:

Citroen C3 Aircross: Ο εσωτερικός του κόσμος σας κερδίζει (+video)

Διακριτική ανανέωση για τη Chevrolet Camaro

Peugeot: H εξέλιξη του τιμονιού από τους Γάλλους

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr